איש הרדיו והטלוויזיה אבי אתגר הלך לעולמו והוא בן 76. אתגר, מוותיקי שדרני הרדיו בישראל, ושבעבר היה בין מגישי הערוץ הראשון, שידר בשנים האחרונות תוכנית מוזיקה שבועית בכאן רשת ב', כשתוכניתו האחרונה שודרה רק לפני שבוע. הלוויתו תיערך היום (א') בבית העלמין נס הרים בשעה 17:30.
2 צפייה בגלריה
אבי אתגר
אבי אתגר
אבי אתגר
(צילום: מוטי קמחי)
אתגר החל את דרכו בתחנות הרדיו בקול ישראל עוד בשנות ה-70, והיה בין מובילי התוכניות המפורסמות "שוקו חם", "מה כבר תשע" ו"טיסת לילה". בראשית הקריירה שלו בעת ביקורו באמסטרדם, נדרס אתגר על ידי רכבת ואיבד את שתי רגליו.
אך התאונה לא עצרה את אתגר שבהמשך החל להגיש גם בטלוויזיה את "שעה טובה" ו"סיבה למסיבה" במהלך שנות ה-80. לקראת תחילת שנות ה-90 הגיש את תוכנית הבידור "מוצ"ש" בכיכובם של יעל עמית, ספי ריבלין ואלי יצפאן. בשנים האחרונות עם סגירת רשות השידור והקמת כאן תאגיד השידור, אתגר המשיך לשדר תוכניות ברדיו, כשהאחרונה שבהן, כאמור, שודרה לפני כשבוע.
2 צפייה בגלריה
אבי אתגר. מתוך "מוצ"ש"
אבי אתגר. מתוך "מוצ"ש"
אבי אתגר (משמאל). מתוך "מוצ"ש"
(צילום מסך)
בתאגיד נפרדו מהשדרן הוותיק, כשהמנכ"ל גולן יוכפז ספד לו: "תאגיד השידור הישראלי אבל על מותו של אבי אתגר - אחד הסמלים המובהקים של הבידור והמוזיקה בשידור הציבורי בישראל משנות השבעים ועד ימינו, שעבר כמעט בכל תחנה אפשרית: מ'מוצ"ש' ו'סיבה למסיבה' ועד לתוכניות המוזיקה האישיות בכאן רשת ב, שהפכו לאחד מסימני ההיכר של שידורי הרדיו של כאן בסופי שבוע. אבי היה לאחד מאבות ההגשה האישית ברדיו ובטלוויזיה - עם טעם יוצא דופן, ידע מוזיקלי ותרבותי עצום, שחלק באהבה ובנדיבות עם כולנו. יהי זכרו ברוך".