המעריצים שהתקבצו אמש (שבת) לפאנל של מארוול בכנס קומיק-קון נדהמו לגלות שרוברט דאוני ג'וניור, שגילם את איירון מן בסרטים הראשונים ב-MCU, ישוב ליקום הסינמטי בתור הנבל דוקטור דום בשני סרטי הנוקמים הבאים שייקראו Avengers: Doomsday ו-Avengers: Secret Wars, בבימוי האחים רוסו.
1 צפייה בגלריה
רוברט דאוני ג'וניור בקומיק-קון
רוברט דאוני ג'וניור בקומיק-קון
רוברט דאוני ג'וניור בקומיק-קון
(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)
הסרטים החדשים שהוכרזו מחליפים את סרט הנוקמים הבא שהוכרז באולפנים, "שושלת קאנג". הסרט היה אמור להשיב את דמותו של קאנג הכובש בגילומו של ג'ונתן מייג'ורס, אולם השחקן פוטר מה-MCU בדצמבר האחרון לאחר שהורשע בתקיפה והטרדה של בת זוגו לשעבר.
כזכור, דאוני ג'וניור גילם את איירון מן/טוני סטארק בסרטים הראשונים ביקום הסינמטי של מארוול כבר ב-2008, ודמותו נהרגה בסרט "הנוקמים: סוף המשחק" שיצא ב-2019. בחשיפה בכנס האחים רוסו ציינו כי הם היו זקוקים לשחקן המתאים לגילום הדמות של ויקטור וון דום, בשלב זה דאוני ג'וניור, שמאז שהופיע כאיירון מן הספיק לזכות באוסקר על תפקידו ב"אופנהיימר", התקדם לקדמת הבמה כשהוא עוטה ברדס ירוק ומסכת מתכת וכשהוא הסיר אותה הקהל נשמע צורח בהתרגשות.
עוד נחשף בכנס אתמול כי הסרט החדש והמצופה של ארבעת המופלאים, בכיכובם של פדרו פסקל, איבון מוס-בכרך, ונסה קירבי וג'וזף קווין, ייקרא The Fantastic 4: First Steps ויעוצב בסגנון רטרו סיקסטיז עתידני. כמו כן נחשפו פרטים נוספים על אודות סרט קפטן אמריקה החדש, "קפטן אמריקה: סדר עולמי חדש", שבו מככבת שירה האס הישראלית בתור רות בר-שרף, או בכינויה כגיבורת העל הישראלית, סברה. הפאנל חשף את תפקידו של ג'אנקרלו אספוסיטו בתור הנבל סיידווינדר. פרטים נוספים על דמותה של האס לא נמסרו בשלב זה.