בסדרת פרסומים מתריסה ב-X (טוויטר לשעבר), ליאם גלאגר מתנער מהביקורת על מחירי הכרטיסים לסיבוב ההופעות של אואזיס.
2 צפייה בגלריה
ליאם גלאגר
ליאם גלאגר
ליאם גלאגר
(צילום: AP)
הזמר שב לפרסם ברשתות החברתיות זמן קצר לאחר שנודע כי רשות התחרות הבריטית פתחה בחקירה נגד חברת טיקטמאסטר. "אואזיס חזרו, אין בעד מה, ואני שומע שהגישה מסריחה! טוב לדעת שיש דברים שלעולם לא משתנים", כתב בפוסט בחשבונו הפרטי.
אואזיס מכריזים על איחוד בסיבוב הופעות חדש
הפוסט גרר תגובות מצד מעריצים שביקרו את מחירי הכרטיסים ואת תהליך הרכישה שהותיר רבים מהם מתוסכלים - ובחלק מהמקרים גם ללא כרטיס. "לא ציפיתי מאואזיס לרמות את המעריצים שלהם ברמה כזו", כתב גולש אחד, וזכה לתשובה "תשתוק" מצד גלאגר.
אחר שאל אותו איך הוא מרגיש ובתגובה כתב לו הזמר בן ה-51 "זחוח ***AS F, אמרתי לכם שנחזור מתישהו". עוד הוא נשאל באותו שרשור איך אימו פגי מרגישה לגבי האיחוד שלו ושל אחיו נואל לראשונה מזה 15 שנה. "היא עצבנית שלא הצליחה להשיג כרטיס", הוא השיב. כשמישהו שאל מדוע הוא לא נתן לה כרטיס בחינם, הוא הגיב: "חינם? אל תהיה טיפש". כשמעריץ אחר שאל אם יש לו אולי כרטיסים ספייר, גלאגר השיב: "ערמות, אבל הם ממש יקרים - 100 אלף פאונד לכרטיסי כריעה בלבד", כשהוא מתייחס לתלונות על מחירי כרטיסי עמידה למופע.
יש לציין כי בהצהרה רשמית שפרסמה הלהקה קודם לכן צוין כי הם לא ידעו שייעשה שימוש ב"תמחור דינמי", השיטה שאפשרה את קפיצת מחירי הכרטיסים, במכירה לסיבוב ההופעות שעתיד להתקיים ב-2025 ברחבי בריטניה ואירלנד.
לכתבות נוספות בנושא:
כזכור, בשבוע שעבר, 15 שנה בדיוק אחרי הפעם האחרונה שבה הופיעו בהרכב מלא, הכריזו האחים ליאם ונואל גלאגר על איחוד להקתם, מהבולטות והמצליחות של 30 השנים האחרונות - וזאת לאחר תקופה ארוכה של נתק והשמצות הדדיות. בהודעתם, הכריזו האחים על סיבוב הופעות בבריטניה ואירלנד, והוסיפו: "הרובים השתתקו. הכוכבים התיישרו. ההמתנה הגדולה הסתיימה. בואו לראות. זה לא ישודר בטלוויזיה".
2 צפייה בגלריה
אואזיס
אואזיס
אואזיס
(צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Image)
הכרטיסים אזלו תוך 10 שעות בלבד ממועד פתיחת המכירה, ונרשמו דיווחים על קריסות של אתר טיקטמאסטר. על פי הודעה לתקשורת שהובאה באתר NME, למעלה מעשרה מיליון מעריצים מ-158 מדינות ניסו לרכוש כרטיסים, מה שהקשה על פלטפורמות מכירת הכרטיסים להתמודד "וגרם לתסכול ואכזבה עצומים למעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים לאחר שחיכו בתור במשך שעות רבות". מלבד זאת מחירי הכרטיסים באתר לסיבוב ההופעות של הלהקה זינקו מ-150 ל-350 פאונד, מכיוון שהחברה נקטה בשיטת "התמחור הדינמי" - מה שהוביל לפתיחת חקירה נגדה.