נאום נתניהו בקונגרס גרר חילוקי דעות בין הזמר הראל סקעת, שבעלו עידן רול חבר במפלגת "יש עתיד", לזמרת אפרת גוש.
1 צפייה בגלריה
הראל סקעת, אפרת גוש
הראל סקעת, אפרת גוש
הראל סקעת, אפרת גוש
(צילום: יאיר שגיא, קובי קואנקס)
סקעת כתב אמש (ד') בחשבון האינסטגרם שלו אחרי נאום ראש הממשלה בקונגרס האמריקני: "הצלחתו הצלחתנו. אין מה לאמר. נאום מדהים והיסטורי. הסברה עמוקה וחכמה. דיבור ישיר ולא מתנצל. מול כל העולם".
הזמר הוסיף וסיפר גם על תמיכתו בנתניהו: "זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות, מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות. אני מקווה שהנאום היפה הזה לקול התשואות, נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל".
לצד המחמאות סקעת גם הפציר בראש הממשלה - "מר בנג'מין נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה במהרה. ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך".
גוש ביקשה להגיב לסטורי של סקעת באחד משלה: "תגיד, הראל סקעת, אתה אמיתי??! נתניהו הצליח לחבר כמה משפטים ברצף ועכשיו הוא חזר להיות המנהיג הכול יכול?!" תקפה גוש. "מה עם המחדל הכי גדול בהיסטוריה של מדינת ישראל שקרה בזמן כהונתו? מה עם החטופים בעזה שבאשמתו מסיימים שם את חייהם בייסורים קשים וחוזרים בארונות?", הוסיפה הזמרת.
"מה עם התקופה שקדמה לכל זה והנסיונות של ראש הממשלה ושל שאר חבורת הזבל בראשותו לגנוב לנו את המדינה וליצור קרע בעם שלא היה כמותו? בלי טיפה של ציניות, מתגעגעת לימים שבממשלה ישבו אנשים שהייתה להם איזושהי יכולת לנהל מדינה!", חתמה גוש את דבריה.