מה יהיה גורלה של גל גדות כוונדר וומן בדי-סי תחת שני המנכ"לים השותפים ג'יימס גאן ופיטר ספרן - התשובה לשאלה הזו, למרבה ההפתעה, עדיין לא ברורה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ליגת הצדק"
מתוך "ליגת הצדק"
מתוך "ליגת הצדק"
הישראלית אומנם הפציעה למספר דקות בסצנת הסיום של הסרט החדש "שהאזאם! 2: זעם האלים", ואפילו הייתה מהותית במידה מסוימת לעלילה, אך מאחורי הקלעים נטען שגדות סיימה את דרכה בתור גיבורת-העל האגדית - ומה שחיזק זאת הייתה ההחלטה של גאן לגנוז את התוכניות ל"וונדר וומן 3" ולפטר את פטי ג'נקינס, שביימה את שני הסרטים הקודמים בזיכיון.
ועל פי בן אפלק, שישוב לגלם את דמותו של באטמן בסרט החדש "הפלאש" שייצא בחודש יוני לאקרנים, נראה שגדות עדיין חלק פעיל מהיקום הקולנועי של די-סי. במסגרת הפודקאסט "סמארטלס", שבו אפלק התארח, הוא חשף ספוילר הנוגע לישראלית - ואם תרצו לוותר עליו, כדאי שתפסיקו לקרוא עכשיו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ליגת הצדק"
מתוך "ליגת הצדק"
שלושתם שוב יחד. מתוך "ליגת הצדק"
השחקן, שביים ומככב ב"אייר", שייצא מחר (ה') לבתי הקולנוע, סיפר בטעות על הופעת האורח של גדות ב"הפלאש". "אני לא רוצה לתת איזשהו ספוילר, אבל זו הייתה סצנה שתפסו אותי, שוונדר וומן הצילה אותי במהלך היתקלות עם כמה אנשים רעים", הוא אמר. "והיא הצילה אותי על ידי… זאת אומרת, אני בטוח שבגלל הספוילר הזה די-סי ישלחו מתנקשים כדי לחסל אותי, אבל היא הצילה אותי עם הלאסו שלה.. ומה שקורה הוא שבאטמן חושף חלק מהרגשות האמיתיים שלו על חייו והעבודה שלו… ואז אמרתי לעצמי, 'רגע, הבנתי!".
"סוף סוף הבנתי איך לשחק אותו", הוא המשיך והסביר על אותה סצנה. "אמרתי לעצמי, 'רגע, האם אני… האם זה הסוף?', אני יודע שכבר סיימתי עם הדמות ואני יודע שחזרתי, אבל הבנתי עכשיו'".
זו לא הפעם הראשונה שאפלק טוען שהופעתו כבאטמן ב"הפלאש" היא הטובה ביותר שלו כאביר האפל. "אני סוף סוף הבנתי איך לשחק את הדמות הזו, ופגעתי בול ב'הפלאש'. לאורך החמש דקות שאני שם, זה באמת נהדר".