בבוקר אחד בחודש דצמבר האחרון התעורר כפיר צפריר וגילה שהוא כבר לא בקנזס. כלומר שהוא עדיין בדירתו שבפתח תקווה, אבל שהשיר שלו מככב בסטורי של אחת, קים קרדשיאן. בריאיון שיתפרסם ביום שישי ב"7 לילות" וב-+ynet הוא מספר על רגע הגילוי. "התעוררתי לבהלת טלפונים מאבא שלי, מהמנהל, מחברים", משחזר צפריר, "חשבתי שקרה משהו, ואז אומרים לי, 'אתה בסטורי של קים קרדשיאן'. חשבתי שצוחקים עליי, הרי זה מופרך. צעקתי בבית, בת הזוג שלי התעוררה ושאלה מה קרה. כשאמרתי לה שקים קרדשיאן שיתפה את השיר שלי היא אמרה לי, 'מצחיק' וחזרה לישון. ואני ממשיך לדבר עם חברים שמתקשרים אליי בטירוף והיא פותחת שוב את הדלת ואומרת לי, 'באמת?'. היא הלכה לפתוח את הטלפון שלה ומאותו רגע היא ואני יושבים על הספה נפוחים משינה עם שיער פרוע ובפיג'מות ואומרים 'וואו, מה קרה פה?'. קיבלתי מאות שיחות. הודעות שעד עכשיו לא הספקתי לפתוח את כולן. מיליונים של צפיות ברשתות. מיליונים בטיקטוק, באינסטגרם. הכול מתפוצץ, אתה לא יכול לגעת בטלפון".
2 צפייה בגלריה
כפיר צפריר
כפיר צפריר
כפיר צפריר
(צילום: גבריאל בהרליה)
אחרי שהשיר שלו "פחד אלוהים" הגיע למקום ראשון במצעד של גלגלצ וכאן גימל, כבש את ספוטיפיי ואפל מיוזיק, וזכה ליותר מ-17 מיליון צפיות ביוטיוב, מספר צפריר בן ה-34 על החיים הלא פשוטים שהיו לו לפני ההצלחה. "כילד, כשהייתי עושה שטויות, אמא שלי הייתה לוקחת אותי לבית סוהר לפגוש את דוד שלי כדי שאני אראה את בית הסוהר ואזדעזע. הייתי מסתובב ברחובות ומסתבך באופן שיטתי. היו קטטות, היו חוויות לא נעימות עם משטרה. פעם אחת נעצרתי ברחוב עם חברים כקטינים. בדקו אם יש עלינו משהו וקיפלו אותי על ניידת. אמא שלי בדיוק חזרה מדייט - ההורים שלי גרושים מאז שאני בן ארבע - והיא רואה אותי מקופל על בגאז' של ניידת עם אזיקים והיא יוצאת מהרכב, מתעמתת עם השוטרים. כל לילה יצאתי לבלות, ואמא שלי לא הלכה לישון כי כל לילה היה סיפור אחר. פעם הייתי חוזר עם פנס, פעם עם ראש פתוח, פעם עם יד שבורה, פעם עם חמש דקירות בגב. יש לי עד היום צלקות. חמש דקירות בגב מקטטה מיותרת. הסתבכות בפלילים של בן משפחה סיכנה גם אותי, והמשפחה ביקשה שאעזוב את הארץ. היה חשש שאם אישאר בארץ ינסו להגיע לבן המשפחה דרכי".
2 צפייה בגלריה
כפיר צפריר
כפיר צפריר
כפיר צפריר
(צילום: גבריאל בהרליה)
צפריר מספר גם על תחושת הכישלון שחווה אחרי שהודח מתוכנית הריאליטי 'הכוכב הבא', והחוזה שעליו חתם בחברת טדי הפקות הגיע לקיצו כעבור פחות משנה. "לא הצלחתי. אני לגמרי לוקח את זה על עצמי כאמן. הם מאוד ניסו לתת פוש, ואחד הניסיונות היה לצמד אותי לאלה לי (להב) לשיר שאז עבדתי עליו - 'פחד אלוהים'. היא הייתה אמורה להקליט את זה איתי אבל ברגע האחרון נכנס לה פרויקט וזה בוטל. היא לא הגיעה לסשן. היה יכול להיות אחלה סשן. השיר יצא ולא הצליח בהתחלה, וזה היה עוד סטרייק. הייתה לנו שיחת פרידה מרגשת, יש בינינו המון כבוד וסך הכול היה רצון טוב. ידענו שניסינו. נכנסתי לדיכאון. בעצם פוטרתי. פתאום אין עניין, אין תשומת לב. בסופו של דבר אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים כי יש בנו אהבת קהל. אנחנו צריכים את הקהל בשביל לנשום, זה הדלק שלנו. אז הייתה תקופה של אכילה רגשית, אכלתי ושתיתי אלכוהול כל היום. הייתי מבואס יום-יום, שעה-שעה".