שון פן האגדי הפיק וגם משתתף בסדרה האוסטרלית הזאת, שהיא בעצם קומדיה סאטירית על שבויים אוסטרלים במדינת אויב. למרבה האכזבה של החוטפים, השבויים אומנם דוברי אנגלית - אבל הם ממש לא אמריקאים. גם סוזן סרנדון משתתפת, ואם לשפוט לפי הטריילר - כדאי לפחות לתת צ'אנס לכמה פרקים.

עוד סרט תעודה מבית נטפליקס, והפעם על אודות יצרנית הסיגריות האלקטרוניות "ג'ול" - על הצמיחה המהירה שלה וגם על המפלה הבלתי נמנעת, בעידן שבו המודעות לנזקי העישון רק עולה.

עיבוד טלוויזיוני די מדובר לאחד הסיפורים הידועים של אדגר אלן פו, על רודריק שמשוכנע שקבר את אחותו התאומה רק כדי לגלות שהיא בעצם עודנה בחיים. הסיפור מקבל טוויסט עדכני ומודרני, והוא עולה בדיוק בזמן לקראת יום שישי ה-13.

ואם כבר ביום שישי ה-13 עסקינן, זה גם טיימינג מצוין להעלות חמישה פרקים ראשונים של העיבוד המחודש של הולו לסדרת הספרים המצליחה של ר.ל. סטיין, הלא היא "צמרמורת". הזדמנות טובה לחזור לכתבה שעשינו כאן על התופעה הספרותית.

עיבוד טלוויזיוני מצופה לאחד מרבי-המכר החזקים של השנה החולפת. "שיעורים בכימיה" של בוני גרמוס מגיע סוף-סוף לטלוויזיה שלנו, בכיכובה של זוכת האוסקר ברי לארסון ("החדר"), שמגלמת את אליזבט זוט, כימאית בשנות ה-60 של המאה הקודמת, בתקופה שבה נשים אפילו לא יכלו לחלום על לנפץ את תקרת הזכוכית אלא רק לנסות לגרד אותה בעדינות. לאחר שהיא נדחקת שוב ושוב מהמעבדה ומהאקדמיה, זוט מוצאת את עצמה מככבת בתוכנית בישול לעקרות בית משועממות, כשבדרך לפאי המושלם היא מתעקשת ללמד אותן גם שיעורים בסיסיים בכימיה.