אולפני A24 עובדים על סרט ביוגרפי חדש שיגולל את סיפור חייו של איש העסקים אילון מאסק, כך נודע בסוף השבוע.
1 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
אילון מאסק
(צילום: Leon Neal / REUTERS)
הסרט יבוסס על הביוגרפיה של מאסק מאת הסופר וולטר אייזקסון שראתה אור בספטמבר האחרון. זו אינה הפעם הראשונה שבה אחת הביוגרפיות שכתב אייזקסון מקבלת עיבוד קולנועי, כשהביוגרפיה שכתב על מייסדר חברת אפל מ-2011 עובדה ב-2015 לסרט "סטיב ג'ובס" של דני בויל בכיכובו של מייקל פסבנדר.
מי שאמון על הבימוי וההפקה של הסרט החדש הוא דארן ארונופסקי, שבין היתר ביים עבור חברת A24 את "הלוויתן", שזיכה את כוכבו ברנדן פרייזר באוסקר לשחקן הטוב ביותר בשנה שעברה, וכן גם את המותחן הפסיכולוגי המצליח מ-2010 "ברבור שחור" ו"רקוויאם לחלום".
בשלב זה פרטים נוספים אודות ההפקה חסויים, אך מאסק, מנכ"ל SpaceX וטסלה, שיתף את הפרויקט בהתרגשות בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר). "שמח שדארן עושה את זה. הוא אחד הטובים ביותר", כתב.
מאסק הוא ממייסדי פייפאל, עומד היום בראש חברת הרכב החשמלי טסלה, חברת החלל SpaceX, והוא מי שהקים את חברת התשתיות העתידנית Boring ועוד. לפני קצת יותר משנה רכש את הרשת החברתית טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר וביצע בה שינויים רבים שגררו ביקורת מצד המשתמשים. למולטי-מיליארדר לא פחות מ-11 ילדים משלוש נשים שונות, אחד מהם הלך לעולמו ב-2002, עוד כשהיה תינוק.