עונה שלישית וחדשה עם קאסט רענן לתוכנית הקומית הכי מתוקה והכי ישראלית על המסך. הפעם ישתפו באנקדוטות מהחיים שלהם: ציפי שביט, צביקה הדר, שני כהן, רועי בר נתן, אושרית סרוסי, גלעד כהנא, גלית חוגי, אבי נוסבאום, רותם אבוהב ואוראל צברי.

סדרת המופת מגיעה לסיום במה שמסתמן כאירוע טלוויזיוני נוסף של תור הזהב הנוכחי. במקום להכביר במילים, נתכנס פנימה לאחת הפרידות היותר כואבות שנרשמו בשנים האחרונות, נצפה בדממה ובתדהמה, ונישבע שבועה אמיתית שלא לספיילר למאחרים.

עונה שלישית וחדשה לתוכנית המעולה והאנדרייטד הזאת, שהכול בה גם מוזר וגם קורע מצחוק. בעונה הנוכחית מתארחים מלא מצחיקות ומצחיקים, הנה רשימה חלקית למדי: אנדי סמברג, סאם ריצ'רדסון, קייט ברלנט ועוד.

עוז זהבי ויובל שרף מגלמים את ההורים הגרושים של גאיה, שחולה באפילפסיה וזקוקה לטיפול בקנאביס מזן מיוחד שפותח בישראל. יחד עם צמד דילרים כושל הם יוצאים למסע להשיג את החומר שיכול להציל לילדה שלהם את החיים.

הסדרה שהתחילה כהבטחה גדולה והתרסקה די מהר - מגיעה לרגעיה האחרונים. לא נאשים אתכם אם אתם עדיין עוקבים אחרי העלילה, אם נשארתם לצפות מתוך הרגל או אם אשכרה נהניתם מהדרך.