שוב טלטלה בצמרת רשת: אחרי כשנה וחצי בלבד - מנכ"ל ערוץ 13 יורם אלטמן מסיים את תפקידו.
1 צפייה בגלריה
יורם אלטמן
יורם אלטמן
יורם אלטמן
(צילום: עמית שעל)
בהודעת ההנהלה נכתב כי מדובר ב"החלטה משותפת", זאת אחרי שהוסיפו כי בהנהלת הערוץ קיבלו את בקשתו של אלטמן לסיים את תפקידו.
אלטמן כיהן כחבר דירקטוריון רשת 13 ונרתם לניהול הערוץ ב-2022, תחילה כממלא מקום, אחרי עזיבתו של מי שהיה מנכ"ל ynet לשעבר, אבי בן טל, ובהמשך כמנכ"ל.
אלטמן עצמו מסר במכתב לעובדים כי "אין זה סוד שהערוץ עבר בשנים האחרונות טלטלות לא פשוטות, ואני מניח שעזיבה של מנכ"ל נוסף אינה תורמת לתחושת היציבות של רובכם. לכן חשוב לי להגיד לכם: החשיבות של רשת 13 לציבוריות הישראלית בקביעת סדר יום ציבורי ותרומת הערוץ לשוק היצירה בישראל אינם מוטלים בספק, ולכן גם עתידו של הערוץ אינו מוטל בספק.
"חשתי תחושת שליחות לנהל את הערוץ בתקופה מאתגרת, תקופה שתיכתב בדפי ההיסטוריה כסוערת ביותר שהייתה למדינת ישראל. אני מודה מקרב לב לחברי ההנהלה המסורים שצעדו איתי בדרך, ולכם נשות ואנשי הערוץ וחברת החדשות, על כך שאתם נותנים ממרצכם, זמנכם וכישרונכם כדי לייצר תוכן ראוי בכל פלטפורמה. האמנתי ועודני מאמין בתפקיד החשוב של רשת 13 לחברה בישראל".
מדירקטוריון הערוץ נמסר כי: "יורם נרתם לניהול הערוץ בעידן משתנה, שבו שוק הטלוויזיה עובר אתגרים משמעותיים. הוא התייצב להוביל את הערוץ ואת אנשיו במסירות ובמחויבות אדירה, ואלה ראויות להערכה ולהכרה. אנו מבקשים להודות לו על עבודה משותפת ופורייה ומאחלים לו הצלחה רבה".
זהו המנכ"ל הרביעי שמסיים את תפקידו בערוץ מאז פיצול ערוץ 22 ב-2017. הראשון היה אבי צבי, מאוחר יותר היה זה יוסי ורשבסקי, אחריו אבי בן טל וכעת יורם אלטמן.