אחרי הפוגה של שבע שנים, להקת הרוק האמריקנית לינקין פארק חוזרת להופיע ואף תשחרר אלבום חדש - הפעם עם זמרת חדשה, אמילי ארמסטרונג, אשר תחליף את סולן הלהקה המנוח צ'סטר בנינגטון.
3 צפייה בגלריה
לינקין פארק
לינקין פארק
לינקין פארק
(צילום: AP)
הלהקה הכריזה על שובה באירוע מיוחד שהתקיים היום (ו') וכלל הופעה יחד ארמסטרונג - שעלתה על הבמה בהפתעה באמצע השיר הראשון, סינגל חדש בשם The Emptiness Machine. לאירוע קדמה ספירה-לאחור מ-100 שעות, שפורסמה במסתוריות באתר הלהקה ויצרה ציפייה עצומה בקרב המעריצים, כשרבים מהם מנחשים שאכן הלהקה תכריז על סולן חדש במקום בנינגטון, ששם קץ לחייו ב-2017. מאז מותו הלהקה לא הייתה פעילה, למעט הוצאת סינגל אחד ומהדורה מיוחדת של אלבום הבכורה.
3 צפייה בגלריה
אמילי ארמסטרונג ומייק שינודה מלהקת לינקין פארק
אמילי ארמסטרונג ומייק שינודה מלהקת לינקין פארק
אמילי ארמסטרונג ומייק שינודה בהופעת הבכורה של לינקין פארק בהרכב החדש
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
במסגרת הקאמבק, ב-15 בנובמבר הקרוב תוציא הלהקה אלבום אולפן חדש, שמיני במספר, בשם From Zero. בנוסף, הודיעה הלהקה כי תבצע שש הופעות בארבע יבשות במהלך הסתיו הקרוב, וזאת לפני מסע הופעות גדול שמתוכנן ל-2025.
ארמסטרונג בת ה-38 היא סולנית להקת הפאנק רוק האמריקנית Dead Sara, שפעילה מתחילת שנות ה-2000 והוציאה שלושה אלבומים, האחרון מהם ב-2021. בנוסף לה, יצטרף ללהקה גם המתופף והמפיק המוזיקלי קולין בריטיין שימלא את מקום רוב בורדון שעזב.
לינקין פארק פרצה בראשית שנות ה-2000, עם האלבום Hybrid Theory שזכה להצלחה אדירה, והפך לאלבום הבכורה הנמכר ביותר אי פעם עם יותר מ-24 מיליון עותקים, כמו גם לאלבום הנמכר ביותר של העשור. השפעתה של הלהקה על סצנת הרוק של המילניום החדש, ובייחוד על ז'אנר הנו-מטאל, הייתה משמעותית.
עד שנת 2017 הייתה לינקין פארק פעילה וזכתה להצלחה רבה, כשאלבומה השביעי והאחרון עד כה יצא ב-2017. כחודשיים אחרי יציאתו של האלבום, כשהוא בן 41, שם קץ לחייו סולן הלהקה צ'סטר בנינגטון, שהתמודד במשך שנים עם התמכרות לסמים ואלכוהול וסבל מדיכאון.
3 צפייה בגלריה
אמילי ארמסטרונג
אמילי ארמסטרונג
אמילי ארמסטרונג
(צילום: Amy Harris/Invision/AP)
ב-2010 הופיעה לינקין פארק בפארק הירקון תל אביב, מול קהל של עשרות אלפים. ב-2019 חזר להופיע פה מנהיגה של הלהקה, מייק שינודה, בהאנגר 11.