"ביגפוט ג'וניור 2"

המשכון לסרט האנימציה "ביגפוט ג'וניור" מ-2017, שללא ספק יקסום למי שחיבב את הסרט הקודם והחמוד. בסיבוב הראשון, הסיפור עסק בילד המגלה כי אביו האובד הוא בעצם המפלצת המיתית ביגפוט, וגם הוא עצמו ניחן בכוחותיו יוצאי הדופן.
16 צפייה בגלריה
מתוך "ביגפוט ג'וניור 2"
מתוך "ביגפוט ג'וניור 2"
מתוך "ביגפוט ג'וניור 2"
(יחסי ציבור)
בסרט ההמשך, הילד, אביו ושאר חברים יוצאים להגן על שמורת טבע מפני חברת נפט חמדנית. חוץ מהמסר האקולוגי, גם הפעם האנימציה מפתיעה באיכותה, תוצרת אולפן ההנפשה הבלגי-צרפתי nWave. המבקרים אומנם חיבבו את ההמשכון פחות מאת הסרט הראשון (וכך גם הקופות), אבל לא אנחנו סופרים את הכסף, אז למי אכפת. מציג בקולנוע בימים אלה.

"הקרודים 2: עידן חדש"

עוד המשכון אנימציה, הפעם לסרט פשוט נהדר, ולא משנה לאיזו קבוצת גיל אתם שייכים - "הקרודים", שיצא ב-2013 וגולל את סיפורה של משפחת אנשי-מערות בתקופה הפרהיסטורית בסגנון פרוע, צבעוני ומשובב. גם קאסט המדבבים הנפלא תרם המון - בעיקר ניקולס קייג' בתפקיד האב החששן גרוג, אמה סטון כבתו העצמאית איפ, וראיין ריינולדס בתפקיד גאי, הצעיר הכישרוני שהקרודים מצרפים למשפחתם, למרבה חרדתו.
הקרודים 2: עידן חדש – טריילר
בחלק השני, הקרודים פוגשים בנדודיהם את משפחת בטרמן - בני הזוג האלגנטיים פיל והופ (פיטר דינקלג' ולזלי מאן) ובתם דון (קלי מארי טראן), שהינם מפותחים בהרבה וחיים בגן עדן מבוצר ועתיר מזון. אלא שהבטרמנים מתחלחלים מהקרודים הוולגריים, ורוצים לשדך את גאי - שמנהל מערכת יחסים עם איפ – לבתם. ויש גם קופים מתאגרפים, זאבי עכביש ושאר המצאות מלבבות. התוצאה היא אחד מהסרטים המבדרים והכיפיים ביותר שתמצאו על המסכים כרגע. את הביקורת המלאה שלנו תמצאו כאן. מציג בקולנוע בימים אלה.

"טום וג'רי"

הווריאציה הקולנועית הנוכחית על עלילות החתול והעכבר הקלאסיים של חברת האנה-ברברה (אגב, זוהי ההשראה העיקרית לדמויותיהם של איצ'י וסקראצ'י מ"משפחת סימפסון") אולי איננה מוצר קולנועי משובח במיוחד, אבל ברמת הבידור-נטו שהיא תציע לכם ולילדיכם לגמרי אפשר לסמן וי. גם אם ברוב הזמן, הילדים שלכם הם שיסמנו את הוי הזה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "טום וג'רי"
מתוך "טום וג'רי"
מתוך "טום וג'רי"
הסרט, שמשלב אנימציה עם שחקנים בשר ודם (ביניהם קלואי גרייס מורץ וקולין ג'וסט מ"סאטרדיי נייט לייב") עוקב אחר עלילותיהם של טום וג'רי בניו יורק, אחרי ששניהם הופכים להומלסים. למרבה האכזבה, במשפט הבסיסי הזה קיים פוטנציאל שנותר לא ממומש במוצר הסופי, שדי מהר מתדרדר למרדפים האינסופיים של השניים זה אחר זה (דמיינו כמה נחמד היה לו זו הייתה דרמה חברתית קורעת לב בכיכובם של השניים, או מעשייה עירונית מחממת לב סטייל פרנק קאפרה). כך או כך, בלב קיץ האימים הזה אנו סרים לבתי הקולנוע בעבור מזגן וקצת נחת מהילדים לשעה וחצי ולפחות בשני אלה, "טום וג'רי" מצטיין. את הביקורת המלאה שלנו תמצאו כאן. מציג בקולנוע בימים אלה.

"לוקה"

זהו אחד מהפרויקטים הצנועים יותר של פיקסאר בשנים האחרונות, אבל הוא יכבוש אתכם מהרגע הראשון. הרבה מזה ניתן לזקוף לזכות המראות והנופים הנפלאים שהוא מציע לצופיו (כפר דייגים איטלקי ציורי בשנות ה-50), אבל גם סיפור ההתבגרות המתוק שהוא מגולל עובד לחלוטין, למרות שלא בדיוק מדובר בדבר הכי מקורי שראיתם.
לוקה – טריילר
הסיפור עוקב אחר לוקה, ילד שהוא גם סוג של מפלצת ים, המפתח ידידות אמיצה עם אלברטו - ילד/מפלצת ים אחר. יחד השניים יוצאים להרפתקה שכוללת מפגש ראשוני עם החיים על פני השטח, ילדה עצמאית עם נטייה להקאה בעתות לחץ, והתרפקות כמעט אירוטית על ווספות. אה, ודמות של מפלץ-ים הזוי בדיבובו של סשה ברון כהן, שמגיחה רק לרגע קט אבל לגמרי מצדיקה ספין-אוף. את הביקורת המלאה שלנו תמצאו כאן. מציג בקולנוע בימים אלה.

"ספייס ג'אם: אגדה חדשה"

המשכון מאוחר ל"ספייס ג'אם" מ-1996, הפעם עם לברון ג'יימס במקום מייקל ג'ורדן בתפקיד הכדורסלן שמצטוות לגיבורי הלוני טונס של אולפני האחים וורנר, על מנת לנצח בטורניר הרה גורל.
16 צפייה בגלריה
מתוך "ספייס ג'אם: אגדה חדשה"
מתוך "ספייס ג'אם: אגדה חדשה"
מתוך "ספייס ג'אם: אגדה חדשה"
אלא שהפעם, ספק אם הסרט יזכה להתנחל בלבבות צופיו כפי שעשה קודמו. המבקרים נכנסו בו חזק, כשהקונצנזוס הוא שהסרט מהווה בעצם פרסומת ארוכה לשאר מותגי האולפן, מ"משחקי הכס" ועד סרטי "הארי פוטר" (וזה מלבד תועפות הפרסום הסמוי). מאידך, ייתכן והילדים ייהנו מהאקשן התזזיתי והצבעים הבוהקים. הם ילדים, אחרי הכל. את הביקורת המלאה שלנו תמצאו כאן. מציג בקולנוע בימים אלה.

"הרפסודה"

סרט ישראלי לבני הנוער בכיכוב אנה זק, עומר דהן, שחף כרמל ועידן שקרוקה, המתאר את הרפתקאותיהם של שלושה נערים שמחליטים לבנות רפסודה כדי לשוט לקפריסין, על מנת לצפות במשחק כדורגל של מכבי חיפה נגד ליברפול המתקיים שם. אלא שלרפסודה שלהם התגנבה גם נערה מהשכבה שלהם, בגילומה של זק, ומה אתם יודעים - נוכחותה מסבכת מעט את הדינמיקה בין השלושה. חוץ מזה ישנן גם צרות אחרות, כי בואו, זה לא היה רעיון נבון במיוחד. את הסרט ביים עודד רז ("מכתוב", "גאליס - המסע לאסטרה"), וכאמור, מדובר בסרט "חופש גדול" משלנו, אז יאללה, לפרגן. מציג בקולנוע בימים אלה.
מתוך "הרפסודה"

"ג'אנגל קרוז"

עוד ניסיון של דיסני להפיק תוכן שמבוסס על מתקן המצוי בפארקי השעשועים שלהם (אחרי ש"שודדי הקאריביים" נסחט עד תום). הפעם מדובר ב"ג'אנגל קרוז", ולהרפתקה הקולנועית הזו הצטרפו דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט בתור הקפטן שמסיע תיירים בספינת נהר באמזונס, והמדענית שנעזרת בו כדי למצוא את עץ החיים המיתי הנמצא אי שם במעמקי הג'ונגל.
16 צפייה בגלריה
מתוך "ג'אנגל קרוז"
מתוך "ג'אנגל קרוז"
מתוך "ג'אנגל קרוז"
הוייב הוא אינדיאנה-ג'ונסי במפגיע, קהל היעד הוא חובבי "שודדי הפיראטים", הוויזואליה עשירה וקורצת להרפתקאות קולנועיות רומנטיות גדולות מהחיים, והחבילה כולה מהווה דיל משפחתי מוצלח למדי, אם לא תצפו לגדולות ונצורות. ואמילי בלאנט מלכה, כמובן. את הביקורת המלאה שלנו תמצאו כאן. מציג בקולנוע בימים אלה.

"בקצב הג'ונגל"

אז מה יש לנו פה? ג'ונגל מלא חיות מדברות, חייזר חמוד שנוחת בקרבם וזקוק לעזרתם על מנת לחזור הביתה, אנימציה סבירה תחת המגבלות (מדובר באחד מתועפות סרטי האנימציה מהליגה השנייה/שלישית המגיעים למסכים מדי קיץ), וימבה גניבות סגנוניות ונרטיביות לא מאוד מוסוות מסרטים אחרים ("מדגסקר", "בית", "מלך האריות", מה לא). עם זאת, לקהל היעד הפוטנציאלי לא יהיה אכפת מכל הזוטות הללו. מציג בקולנוע בימים אלה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "בקצב הג'ונגל"
מתוך "בקצב הג'ונגל"
מתוך "בקצב הג'ונגל"

"פיטר ראביט 2"

סיבוב נוסף, סלפסטיקי ועולץ כמו קודמו, של הרפתקאות הארנב השובב שבאופן לא מוסבר, מסתובב עם ג'קט כחול לגופו. ומה לגבי המכנסיים? מוזר. בכל מקרה, הפעם אנו מתחילים עם חתונתם של תומס ובי (דונל גליסון ורוז ביירן), בני האנוש שהשתדכו בסרט הקודם, אולם חיש מהר הסרט עובר להתרכז במה שקורה לפיטר (בדיבובו של ג'יימס קורדן).
16 צפייה בגלריה
מתוך "פיטר ראביט" 2
מתוך "פיטר ראביט" 2
מתוך "פיטר ראביט 2"
כי פיטר, אתם מבינים, ממש לא מרוצה מאיך שהוא מצטייר בספרי הילדים שבי כתבה אודותיו ואודות חבורתו, ובנסיעה של כל המשפחה למפגש עם האיש שמתכנן להוציא לאור את ספריה של בי (דיוויד אויילו) - הוא מחליט לברוח. ואז יש מפגש עם ארנב שמתכנן שוד, והסתבכות עם לוכדי חיות, ושאר הרפתקאות שתמצאו בסרטים מעין אלו. וזה עובד, וכייפי ומבדח כמו הקודם, גם אם מדובר באחד מהסרטים הללו ששוכחים תוך כדי הצפייה. רגע, על מה דיברנו? מציג בקולנוע בימים אלה.

"ספיריט: לחופש נולד"

נצר קולנועי חדש לזיכיון שהחל בסרט "סוס פרא" מ-2002 ונמשך בנטפליקס בדמות סדרת הטלוויזיה "ספיריט: לרכוב חופשי". האמת היא שאין תלונות פה – האנימציה בסרט החדש מרשימה למדי תחת הנסיבות (תקציב נמוך יחסית לז'אנר), הדיבוב ראוי (בגרסה האנגלית תרמו את קולותיהם ג'וליאן מור, ג'ייק ג'ילנהול, וולטון גוגינס ואנדרה בראוור), והסיפור - על נערה שמתיידדת עם סוס פראי, רוכשת חברים חדשים ומתעמתת עם טייקון שמנסה לגנוב את הסוס ועדרו - מתוק ומעצים, הגם שהוא חף כמעט לחלוטין ממקוריות. בימים טרופים אלו, היא לגמרי אוברייטד, המקוריות הטורדנית הזאת. מציג בקולנוע בימים אלה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "ספיריט: לחופש נולד"
מתוך "ספיריט: לחופש נולד"
מתוך "ספיריט: לחופש נולד"

"ריה והדרקון האחרון"

איתרע מזלה של הנסיכה הקולנועית החדשה לבית דיסני להפציע בעת מגיפה עולמית, מה שללא ספק פגם בביצועים הקופתיים הפוטנציאליים של "ריה והדרקון האחרון". וחבל, כי מדובר בסרט מהנה, תוספת ראויה בהחלט לקאנון סרטי האנימציה/נסיכות של דיסני, וחוויה קולנועית תפורה לעילא שתספק את כל חברי המשפחה.
ריה והדרקון האחרון – טריילר
הקטנים ייסחפו בסיפור עם ביטים מעט מוכרים מדי עבור הקהל הבוגר והמנוסה יותר, ואילו זה פשוט יכול להתרווח לאחור ולספוג כל פריים מהאנימציה הממוחשבת המופלאה של הסרט הזה. ברצינות, אפילו אל מול הישגים ויזואליים מרשימים מהתוצרת של דיסני לאחרונה, כמו העבודה שנעשתה ב"מואנה" ו"לשבור את הקרח 2", "ריה והדרקון האחרון" מצליח להותיר חותם של ממש. וזה כבר שווה שעתיים באולם ממוזג עם מסיכה על הפנים וילדים שסוכרים פיהם, לא? את הביקורת המלאה שלנו תמצאו כאן. מציג בקולנוע בימים אלה.

"כינרת - ים של חיים"

אחרי צמד סרטי הטבע הקודמים שלו - "ארץ בראשית" ו"יללת הזאבים", שניהם פשוט נפלאים ומומלצים בחום בכל פלטפורמת שידור שבה תמצאו אותם - חוזר הבמאי והצלם משה אלפרט עם סרט חדש אשר מתאר את חייהם של חתולי ביצות השוכנים על גדות הכינרת. ספציפית, עוקב אלפרט אחרי חתולת ביצות אחת, אשר מתייתמת בגיל צעיר, ואותה ליווה מינקותה על מנת שלא תחשוש מנוכחותו ותאפשר לו לתעד את חייה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "כינרת - ים של חיים"
מתוך "כינרת - ים של חיים"
מתוך "כינרת - ים של חיים"
(באדיבות טרנספקס)
אבל גם הכינרת, הימה הזעירה והמשתנה תמידית שלנו, היא גיבורה בסרט הזה - שהורכב מחומרים שצולמו ונאספו במשך 20 שנה, ויותר מאשר מצדיק גיחה לקולנוע עם הילדים. כי אם חם מדי לטייל באופן נרחב יותר בשלב זה של השנה (ובכינרת החום הזה פשוט מטורף), תנו לאלפרט לקחת אתכם לטיול חלופי ונוח יותר. הוא יודע איך עושים את זה מצוין. מציג בקולנוע בימים אלה.

"פול ספיד"

המשך לסרט הישראלי לבני הנעורים "פול גז" מ-2019, שביים קובי מחט, השב כאן לתפקיד הבמאי. וכן, גם אנחנו מתקשים להאמין שהמשכון לסרט ישראלי יוצא כה מהר לאחר צאת הסרט המקורי. אבל האמת היא ש"פול ספיד" לא בדיוק מתפקד כהמשכון, שכן הוא לא כולל אף אחד מהשחקנים שבסרט המקורי (תובל שפיר, אורי פפר, זוהר ליבה) להוציא אחד - היוטיובר הפופולרי קווין רובין, שחוזר כאן לדמותו של נמרוד, רק שהפעם הוא זה שאוחז בטייטל הנחשק "גיבור הסרט". ועל מה הסרט, שאלתם? על אקדמיה נחשבת לספורט מוטורי שזה עתה פתחה את שעריה גם לנשים, וקורותיו של נמרוד (רובין) שם. מציג בקולנוע בימים אלה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "פול ספיד"
מתוך "פול ספיד"
מתוך "פול ספיד"

"דארטניאן ושלושת המוסקטרים"

רוצים לחשוף את הילדים לקלאסיקה ספרותית בת יותר מ-170 שנים? לא מפריע לכם שהגיבורים הפכו לכלבלבים מתוקים בעיבוד הקולנועי? מצוין, "דארטניאן ושלושת המוסקטרים", סרט אנימציה ספרדי (שמוצג פה בגרסתו המדובבת, כמובן), לגמרי יעשה עבורכם את העבודה. רק חבל שההתחכמות בשמו המקורי של הסרט, Dogtanian and the three muskehounds, נעלמה מהתרגום לעברית. נו, שוין. אי אפשר הכל. מציג בקולנוע בימים אלה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "דארטניאן ושלושת המוסקטרים"
מתוך "דארטניאן ושלושת המוסקטרים"
מתוך "דארטניאן ושלושת המוסקטרים"
(יחסי ציבור)

"שמלת השבת של חנה'לה"

סיפורו האהוב של יצחק שוויגר-דמיאל מגיע אל המסך הגדול 80 שנה לאחר שנכתב, עם מיכל הקטנה שמגלמת את חנה'לה - נערה ענייה מכפר קטן בראשית המאה ה-20, אשר מקבלת מהוריה מתנה נחשקת: שמלת שבת לבנה. אלא שדינה של השמלה להתלכלך, ודינו של הירח - כן, הירח - להתערב, ובסוף, אתם יודעים, הכל טוב. אבל הילדים שלכם לאו דווקא יודעים, והם ישמחו לגלות בסרט הישראלי החדש הזה שיגזול רק 74 דקות מזמנכם, ובו גם מפציעים חני נחמיאס וחיים זנאתי. מה רע? כלום. מציג בקולנוע בימים אלה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "שמלת השבת של חנה'לה"
מתוך "שמלת השבת של חנה'לה"
מתוך "שמלת השבת של חנה'לה"
(באדיבות סרטי יונייטד קינג)

"אופססס! 2: ההרפתקה ממשיכה"

המשכון ל"אופססס בול הגיע המבול", שלמרות שמו המעיק היה סרט אנימציה קצבי וחמוד שתיאר את הרפתקאותיהם של חבורת יצורים בעת הדרמטית של אותו מבול תנ"כי, על סיפון (וגם מחוץ ל-) תיבת נוח. בחלק 2, פיני הנסטריאן (נו, מין יצור דמיוני שכזה היכול לחיות גם מתחת למים) וליאה חתולת הבר מוצאים את עצמם מחוץ לתיבה, מופרדים ונסחפים להרפתקות חדשות. ואנחנו לא בדיוק מדברים פה על שיעור תנ"ך מאת מורה מוסמך, אתם בטח מבינים, אלא על שעה וחצי חביבה ונעדרת יומרות עבור הילדים. וזה כבר דבר אלוהים חיים.
16 צפייה בגלריה
אופססס! 2 - ההרפתקאה ממשיכה
אופססס! 2 - ההרפתקאה ממשיכה
מתוך "אופססס! 2 - ההרפתקאה ממשיכה"
( יחסי ציבור)

"הרפתקאות תום ואווזי הבר"

סרט צרפתי (מדובב לעברית) מ-2018 מאת הבמאי הצרפתי ניקולא ואנייה, שכבר ביסס את עצמו כבמאי מוצלח במיוחד בז'אנר הסרטים לכל המשפחה (הוא אחראי לגרסה הקולנועית המתוקה של "ביל וסבסטיאן" מ-2013). בסרט הזה, עוקב ואנייה אחר קורותיו של תומאס - ילד שגר בעיר הגדולה אך נשלח לעבור את חופשת הקיץ אצל אביו בכפר. שם מתחבר תומאס עם האב, מדען אשר חוקר את נדידת אווזי הבר באמצעות מטוס אולטרה-לייט ומל"טים על מנת להציל זן נכחד, והשניים יוצאים, כדברי התקציר, ל"מסע פנטסטי אשר ישנה את חייהם לעד".
16 צפייה בגלריה
מתוך "הרפתקאות תום ואווזי הבר"
מתוך "הרפתקאות תום ואווזי הבר"
מתוך "הרפתקאות תום ואווזי הבר"
נשמע מתוק? ובכן, לגמרי, מה גם שהסרט מבוסס על סיפורו האמיתי של הצרפתי כריסטיאן מאלק אשר צילם אווזי בר במעופם עבור ה-BBC, ובשלב מסוים החל לגדל את גוזליהם בעצמו והחליט להקדיש להצלתם את חייו. גם ביקורות הגולשים ב-IMDB אוהדות למדי, כך שהסרט בהחלט עשוי להתגלות כחוויה משפחתית מומלצת. עולה בישראל ב-12.8.

"מפרץ ההרפתקאות: הסרט"

במקרה הזה אף אחד לא צריך המלצה, נכון? כי הזאטוטים שלכם - פריקים של הסדרה והמותג "מפרץ ההרפתקאות", אין ספק, ואם יש, אנא הציצו רגע בציור שעל קופסת האוכל שלהם - בטח לא צריכים. אז בקצרה: אנחנו מדברים כאן על הניסיון הראשון של המותג לפרוץ גם למסך הגדול, אחרי שמונה עונות סופר-נצפות של הסדרה המונפשת האהובה ויותר מרצ'נדייז מכוכבים בשמיים.
16 צפייה בגלריה
מתוך "מפרץ ההרפתקאות: הסרט"
מתוך "מפרץ ההרפתקאות: הסרט"
מתוך "מפרץ ההרפתקאות: הסרט"
ברמת העלילה, הסרט ילווה את חבורת הכלבלבים האמיצים במאבקם נגד ראש העיר המרושע המדינגר, כי זה מה שבדרך כלל קורה ב"מפרץ ההרפתקאות", ולמה לשנות משהו שעובד. וזהו. זה אמור להספיק לכם, ואם לא, אנא הציצו שוב בקופסת האוכל של הילד, או תשאלו אותו למה הוא רוצה להתחפש בפורים הבא. אם התשובה היא צ'ייס, מרשל, רוקי, זומה, ראבל או סקיי - מהרו להזמין כרטיסים מראש. להיכשל בזה יהיה הרה אסון. ראו הוזהרתם. עולה בישראל ב-19.8.

"בייבי בוס 2: עסק משפחתי"

המשכון ל"בייבי בוס" המבדר מ-2017, בדיבובו של אלק בולדווין האחד והיחיד כתינוק שהוא בעצם בוס של מין תאגיד תינוקות שכזה, המתחזה לתינוק רגיל במשפחה רגילה. כן, זה מה שנקרה בעגה ההוליוודית "היי-קונספט".
16 צפייה בגלריה
מתוך "בייבי בוס 2"
מתוך "בייבי בוס 2"
מתוך "בייבי בוס 2"
בכל מקרה, ההמשכון מתרחש 40 שנה אחרי עלילת הסרט המקורי, ומתאר מה קורה כששני האחים לבית טמפלטון (טד, לשעבר הבוס בייבי, בדיבובו של בולדווין, יחד עם טים, בדיבובו של ג'יימס מרסדן) הופכים שוב לילדים על מנת להסתנן לבית הספר של בתו של טים כדי לגלות מה מתכנן מנהלו המפוקפק (אותו מדבב ג'ף גולדבלום!). תיהנו! עולה בישראל ב-16.9.

"מפלצת של מלון: הפוך על הפוך"

החלק הרביעי בסדרת סרטי "מפלצת של מלון" יהיה הראשון שלא ייהנה מכישרונו של הבמאי גנדי טרטקובסקי - האיש שאיכשהו אחראי גם ל"סמוראי ג'ק" ההגותית והייחודית, וגם לסרטים השטותיים, הפטפטניים והתזזיתיים הללו (הוא גם אחראי לסדרת האנימציה המדהימה Primal שטרם הגיעה לפה). ועדיין, סביר להניח שהסרט יהיה צבעוני, מטורלל ומשמח כמו קודמיו, כי הנוסחה כבר קיימת, והיא הכניסה מספיק כסף לאולפני סוני מכדי שיהיה איזשהו צורך לשנותה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "מפלצת של מלון: הפוך על הפוך"
מתוך "מפלצת של מלון: הפוך על הפוך"
מתוך "מפלצת של מלון: הפוך על הפוך"
הפעם, הסרט יתאר את מה שקורה כשדרקולה (אותו מדבב אדם סנדלר בגרסת המקור) ושאר המפלצות הופכים בטעות לבני אדם, בעוד חתנו ג'וני (אנדי סמברג) הופך למפלצת. אמ;לק: יהיה בלגאן, הילדים שלכם ייהנו ממנו מאוד, ואם גם אתם צעירים בנפשכם, לגמרי ייתכן שתגיבו כמותם. עולה בישראל ב-23.9.