השחקן נירו לוי עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב - ומשפחתו מבקשת סבלנות. "מבקש מכל מי שאוהב את נירו - תחזיקו אצבעות ותתאזרו בסבלנות", אמר אחיו ערן בשיחה עם ynet.
2 צפייה בגלריה
נירו לוי
נירו לוי
נירו לוי
(צילום: איליה מלניקוב)
לפני התאונה שבה נפצע באורח קשה, לוי בן ה-54 תכנן את חזרתו לבמת התיאטרון. הסוכנות שבה הוא מיוצג פרסמה היום (א') בחשבון הפייסבוק שלו את התוכניות העתידיות. "ביום חמישי באת לבקר במשרד, לחתום על הסכם לפרוייקט חדש", נכתב בפייסבוק של סוכנות פרי כפרי. "היית נרגש מהחזרה שלך לבמת התיאטרון… היום היינו אמורות להוציא הודעה לעיתונות, 'נירו חוזר לבמה'".
ולא רק לתיאטרון אמור היה לוי לשוב - חיכה לו גם תפקיד משחק מרכזי בצילומים לעונה החדשה של סדרת הנוער "זיגי". כבר ביום רביעי הקרוב לוי אמור היה להתחיל את ימי הצילום, אבל זה כבר לא יקרה. בהפקה מחפשים מחליף, זאת אחרי שלוי כבר השתתף בהרמת הכוסית לתחילת הצילומים.
התאונה אירעה שלשום (שישי) אחר הצהריים, כשהשחקן רכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב ונפגע מרכב. החשד שנבדק הוא שנהג הטנדר שפגע בו פנה שמאלה מדרך נמיר לדרום, לכיוון מחלף ההלכה, ועבר באור אדום. רכב נוסף מאחורי הטנדר פגע אף הוא בלוי.
2 צפייה בגלריה
נירו לוי
נירו לוי
נירו לוי
(צילום: טל שחר)
לוי נפצע באורח קשה והובהל לבית החולים איכילוב. כמה שעות מאוחר יותר הודיעו בבית החולים כי הצוות הרפואי הצליח לייצב את מצבו אחרי שסיים את הניתוח, והשחקן הועבר למחלקה לטיפול נמרץ, שם הוא נמצא עד לכתיבת שורות אלה.