מייק פאטון, סולן הלהקה פיית' נו מור, ביטל את ההופעות הקרובות של הלהקה, כמו גם את הופעותיו המתוכננות של הרכב אחר שהוא מנהיג, מיסטר באנגל.
בהודעה שפורסמה היום (ג') בחשבונו בטוויטר, חשף פאטון את הסיבה לביטולים: "צר לי לבשר כי בשל סיבות הקשורות בבריאות נפשית, אינני יכול להמשיך לקיים את ההופעות המתוכננות של פיית' נו מור ומיסטר באנגל. יש לי בעיות שהוחמרו על ידי המגפה, והן מאתגרות אותי כרגע".
2 צפייה בגלריה
מייק פאטון
מייק פאטון
מייק פאטון
(צילום: Gettyimages)
"אני לא מרגיש שאני יכול לתת את מה שנדרש בשלב זה, ולא אתן דבר שהוא פחות מ-100 אחוז", המשיך פאטון. "אני מצטער ומתנצל בפני המעריצים, ומקווה שאוכל לפצותכם בקרוב. הלהקות תומכות בי בהחלטה הזאת, ואנחנו מצפים לעבוד על זה באופן בריא".
פאטון בן ה-53, שפרץ עם פיית' נו מור בתחילת שנות ה-90 והפך לווקאליסט ייחודי ומשפיע, לא שוחח עד כה בפומבי על התמודדותו הנפשית. מסע ההופעות שבוטל אמור היה להתחיל בארצות הברית, ולהיות הראשון של הלהקה מזה חמש שנים. ב-2009 הופיעה פיית' נו מור גם בישראל, ובהמשך פאטון חזר להופיע פה בגפו - ובהמשך גם במסגרת הרכב אחר בראשותו, טומהוק.
בתגובה להודעתו של פאטון, התוודו חברי הלהקה שהם "מרוסקים מהביטולים הללו. אחרי שנתיים של מגפה והיעדר עבודה, זה היה שובר לב להודיע על כך לצוות שלנו. ולא פחות חשוב מכך, אנו מודעים לחשיבות העניין עבור המעריצים שלנו, שתמכו בנו בסבלנות וציפו, כמותנו, להפוגה מהמצב המתסכל הזה".
2 צפייה בגלריה
פאטון (שני משמאל) עם פיית' נו מור
פאטון (שני משמאל) עם פיית' נו מור
פאטון (שני משמאל) עם פיית' נו מור
(צילום: Dustin Rabin)
"ולמרות כל זאת, יש לנו בן משפחה שזקוק לעזרה", כתבו חברי הלהקה בהודעתם, "אנו מאמינים שלדבוק בתאריכים הללו יהיה הרסני ביותר עבור מייק, שערכו כאח חשוב לנו יותר מאשר עבודתו כזמר. הוא יכול לסמוך על תמיכה של 100 אחוז מצדנו, ושנעשה מה שצריך כדי לתקן את המצב".