את הלילה הגדול בחייה נועה קירל סיימה עם המבורגר וקולה בחיק אבא אמיר, אמא אילנה, החבר תומר הכהן והסוכן רוברטו, בארוחת ערב מאולתרת בלובי בבית המלון, אחרי שהגיעה למקום השלישי באירוויזיון.
ליל הניצחון של נועה
ומגיע לה רגע של מנוחה, כי קירל סימנה אמש (שבת) וי גדול מאוד בקריירה המוצלחת שלה - להביא הישג שמשול למדליית ארד מול אריות אירופה, והיא בת 22 בלבד. זה באמת פנומנלי, וראינו את זה מקרוב, מכיוון שבמשך שלושה ימים ynet ליווה את קירל צמוד בחזרות ובהכנות לאירוויזיון מאחורי הקלעים.
לכתבות נוספות בנושא אירוויזיון 2023:
סבלנית ומחייכת, אדיבה ומנומסת, מקצועית ובלי מניירות בכלל: שעה לפני העלייה לבמה, לרגע השיא בקריירה - הופעה מול מיליונים - נועה קירל יוצאת מהחדר במתחם האמנים בארנה שבליברפול ונתקלת בגל של אהבה מאנשי הצוות ומשאר הנוכחים. בקלות היא הייתה יכולה לבקש את הזמן לעצמה, אבל קירל היא אחת ויחידה - עונה בחיוב ובנימוס לכל אחד ואחת מהאנשים שהקיפו אותה בשבועות האחרונים בליברפול, ומצטלמת בשמחה. "אני גאה בכולם, תודה לכולם על העבודה", אמרה קירל לצוות שלה באוטובוס בדרך לבית המלון, "עבדתם לא רק בצורה מקצועית, אלא גם עם הלב ועם הנשמה".
ייתכן מאוד שאחד הדברים שמקנה לקירל את הבסיס היציב הזה, שיודע להישאר שפוי ועם הרגליים על הקרקע גם ברגעי שיא מסוג זה, הוא נוכחות הוריה: אביה אמיר ואמה אילנה.
3 צפייה בגלריה
נועה קירל והמשלחת הישראלית לפני הגמר
נועה קירל והמשלחת הישראלית לפני הגמר
"רוברטו אמר שאין שום נציגה שיושבת בגרין רום עם ההורים שלה". נועה קירל והמשלחת הישראלית לפני הגמר
(צילום: רן בוקר)
הם תמיד נמצאים שם מאחורי הקלעים אבל משתדלים להישאר שקופים, לא מתערבים, אלא רק נמצאים שם למקרה שהילדה תבקש. "רוברטו אמר שאין שום נציגה שיושבת בגרין רום עם ההורים שלה", אמרה קירל באוטובוס, "זה מבחינתי ניצחון לגמרי". ואולי את הכוח לביצוע המושלם קיבלה הישראלית בעקבות הקציצות שאמה הכינה במיוחד עבורה בבית זר בליברפול? כי אם המטרה הייתה לגרום לבת שלה כמה שיותר תחושה של בית - זה בהחלט עבד.
קשה היה להסתיר את האכזבה של המשלחת הישראלית זמן קצר אחרי פרסום התוצאות, שם נודע כי קירל סיימה במקום השלישי והמכובד. אבל קירל, כמו קירל, חזרה אל המתחם מאחורי הקלעים וחייכה לכולם - לכתבים הזרים ולמעריצים - וכמובן שגם ניגשה למעגל המסורתי עם אנשי הצוות שלה, שעליו מנצח דורון מדלי. את בחירת השיר מסביב למעגל הקדישו מדלי וקירל לאורנה ומשה דץ - שהיו הישראלים האחרונים והיחידים שסיימו את האירוויזיון במקום השלישי עם הקלאסיקה "כאן".
3 צפייה בגלריה
נועה קירל בגמר אירוויזיון 2023
נועה קירל בגמר אירוויזיון 2023
"איזה כיף שזה נגמר". נועה קירל בגמר אירוויזיון 2023
(צילום: Sarah Louise Bennett/EBU)
אחרי הופעתה על הבמה, קירל התפנתה גם למפגש עם בן הזוג מאחורי הקלעים. תומר הכהן התקשה גם הוא להסתיר את האכזבה נוכח הציפייה - אבל זו, כמו אצל שאר חברי המשלחת, התחלפה מהר מאוד בגאווה גדולה.
את הדרך למלון עשתה המשלחת הישראלית בשארית כוחותיה, ובניגוד למה שאפיין אותה עד כה - בילתה את הדרך ללא שירי רקע, רק עם דברי תודה מצד קירל, שביקשה כאמור להביע אהבה כלפי חברי הצוות שלה. על הדרך, היא שמה לב לעוד דבר מהותי עבורה.
3 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
"היום מופיעים באירוויזיון, מחר משמחים ילדה שיש לה בת מצווה". נועה קירל
(צילום: Sarah Louise Bennett/EBU)
"אתם יודעים מה זה 362 נקודות בגימטרייה? חד-קרן", סיפרה קירל בהתלהבות, ומדלי השיב: "אנחנו משלחת של מכשפות". בהמשך הוסיפה קירל: "איזה כיף שזה נגמר". מאוחר יותר, אחרי שביקשה קצת זמן לעצמה ולהמבורגר שאחרי ההופעה באירוויזיון, השיבה קירל על התוכניות שלה לזמן הקרוב: "היום מופיעים באירוויזיון, מחר משמחים ילדה שיש לה בת מצווה".