יולי 2024

הדוב - עונה 3 (The Bear)
מה הסיפור: כמה שבועות אחרי שעלתה מעבר לים וזכתה באופן מפתיע (ובעיקר מאכזב) לביקורות מעורבות, העונה השלישית של הדרמה האינטנסיבית (או הקומדיה, אם אתם שואלים את טקס פרסי האמי…) עושה עלייה לארץ הקודש. על פי דיווחים מעבר לים, ממתינה לצופים גם עונה רביעית שכבר בדרך - וכל מה שנותר לנו להגיד זה, "כן שף".
העונה עוקבת אחרי הדרמות מאחורי הקלעים (או מאחורי הפלור, ליתר דיוק) במסעדת "הדוב" החדשה שפתח השף קרמי, יחד עם הסו-שף שלו סידני ובן הדוד חמום-המוח בעל לב הזהב ריצ'י. לשמחת המעריצים - כל שמונת פרקי העונה יעלו בבינג' מעורר תיאבון.
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת כמובן ג'רמי אלן ווייט (שרתם בינתיים את גזרתו החטובה ל"המתאבקים"), איו אדבירי ("חזרה גנרלית"), איבון מוס-בכרך (שמאז לוהק ליקום הסינמטי של מארוול ב"ארבעת המופלאים") ועוד.
"הדוב" עונה 3 – טריילר
(באדיבות: FX)

יוני 2024

קליפד: מאחורי הקלעים של לוס אנג'לס קליפרס (CLIPPED)
מה הסיפור: אד או'ניל (לנצח אל באנדי מ"נשואים פלוס") משחק מנהל גזען וסקסיסט של קבוצת כדורסל ב-NBA, מה יש לא לאהוב? וקצת יותר באריכות - הסדרה מבוססת על הפודקאסט מבית ESPN בשם The Sterling Affairs, והיא משחזרת את השערורייה שהתעוררה כאשר הקלטה של דונלד סטרלינד, בעלי הלוס אנג'לס קליפרס, שבה הוא מלהטט באמירות גזעניות הופצה בארצות הברית ובעולם כולו והקשתה על הקבוצה הנאבקת גם ככה. בעוד סטרלינג התמודד עם כישלונות מקצועיים גם נישואיו עומדים בפני שלל אתגרים. קשה לצפות בטריילר של FX מבלי לחשוב על "לייקרס: קבוצה מנצחת" מבית HBO שעלתה ב-2022 ועוררה את זעמם של חלק ממקורות ההשראה, נקווה שהסדרה תצליח לייצר עניין משל עצמה ולא רק להעלות תחושה של שידור חוזר.
מי בפנים: כאמור או'ניל, אליו יצטרפו גם לורנס פישבורן ("המטריקס"), ג'קי וויבר ("אוטימיות היא שם המשחק") ועוד.
טריילר קליפד: מאחורי הקלעים של לוס אנג'לס קליפרס CLIPPED
(באדיבות FX)
האקוליט (The Acolyte)
מה הסיפור: אחרי הצלחות כמו "המנדלוריאן" ו"אנדור", סדרה חדשה מצטרפת ליקום מלחמת הכוכבים האימתני. הסיפור לוקח אותנו אחרוה בזמן לתקופת תור הזהב של הג'דיי, כ-100 שנה לפני אירועי הסרט "אימת הפנטום". בדיסני נזהרו משחרור מידע עודף על הסדרה, אך הסינופסיס מגלה כי "חקירה של מסע פשע מזעזע מעמידה מאסטר ג'דיי מכובד מול לוחמת מסוכנת מעברו. ככל שצצים רמזים נוספים, הם מתקדמים בשביל אפל שבו כוחות מרושעים חושפי כי הדברים אינם כפי שהם נראים". הטריילר חושף שאותו 'מסע פשע מזעזע' הוא למעשה רצח של לוחמי ג'דיי.
היוצרת והשואו-ראנרית לסלי הדלנד, יוצרת-שותפה של "בובה רוסית" מבית נטפליקס, הביעה במשך שנים את רצונה להצטרף ליקום מלחמת הכוכבים. כעת היא מגשימה את חלומה במה שהיא הגדירה כ"'פרוזן' פוגש את 'קיל ביל'" - איך נאמר, היא בהחלט הצליחה לסקרן אותנו.
מי בפנים: לי יונג-ג'ה ("משחק הדיונון"), ג'ודי טרנר-סמית' ("הספינה האחרונה"), מאני ג'סינטו ("המקום הטוב"), דפני קין ("לוגאן"), אמנדלה סטנברג ("ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש"), קארי-אן מוס ("המטריקס") ועוד.
"האקוליט" – טריילר
(באדיבות דיסני+)
Becoming Karl Lagerfeld
מה הסיפור: מבול הדרמות הביוגרפיות הפתאומי שעוסק במעצבי-על לא פוסק, כשהפעם המוקד הוא קארל לאגרפלד - שהיה ראש בית האופנה העילית שאנל, מעצב ראשי בפדני וגם בעלים של בית אופנה שנקרא על שמו. הדרמה שעילתה מתפרסת על פני בירות האופנה פריז, רומא ומילאנו, תתאר את תחילת דרכו של לאגרפלד בשנות ה-70, אז הוא שאף להיות המעצב הגדול ביותר בצרפת. בין היתר העלילה תעסוק גם ביריבותו עם איב סאן לורן, ותציג דמויות בולטות בנוף התרבות באותה תקופה, כולל מרלן דיטריך, פאלומה פיקאסו ואנדי וורהול.
מי בפנים: דניאל בריהל ("ממזרים חסרי כבוד"), אנייס ז'אווי ("דמיון משפחתי") ועוד.
טריילר Becoming Karl Lagerfeld דיסני+
(באדיבות דיסני+)
מתחת לגשר (Under the Bridge)
מה הסיפור: חודשיים אחרי שעלתה מעבר לים וזכתה לביקורות מפרגנות למדי, דרמת הטרו-קריים המסקרנת נוחתת בארץ. לפי הסינופסיס שלה, "מתחת לגשר" (בתרגום חופשי) מבוססת על ספר מאת הסופרת עטורת השבחים רבקה גודפרי, שיצא ב-1997. העלילה מגוללת את סיפורה האמיתי של רינה וירק בת ה-14, שהצטרפה לחבריה שבילו במסיבה ומעולם לא חזרה הביתה. הסדרה לוקחת אותנו לעולמן הנסתר של נערות צעירות שהואשמו ברצח, דרך נקודת מבטן של גודפרי ושוטרת מקומית, וחושפת אמיתות מפתיעות על הרוצח המפתיע. כשהיא מתהדרת בקאסט נשי משובח (ראו מטה) ובסיפור מצמרר, נראה שזו סדרה ששווה את הזמן שלכם מול המסך.
מי בפנים: לילי גלאדסטון ("רוצחי פרח הירח", ומהשמות המדוברים ביותר בהוליווד כרגע), ריילי קיאו ("דייזי ג'ונס והסיקס"), ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה") ועוד.

מאי 2024

דוקטור הו - עונה 14 (Doctor Who)
מה הסיפור: מאורע היסטורי בפרנצ'ייז המדע הבדיוני הוותיק (שציין בסוף השנה שעברה את יום הולדתו ה-60!) והאהוב שמקבל את הדוקטור השחור הראשון שלו - כוכב "חינוך מיני" הנפלא שוטי גטווה. העלילה, כרגיל, עוקבת אחר הדוקוטור (ה-15 במספר) שמטייל ברחבי היקום והזמן בטרדיס (Time and Relative Dimension in Space), מכונת זמן שמטיסה אותו לאן שבא לה ושמבחוץ נראית כמו תא טלפון. גם הפעם הדוקטור יחבור לבת-לוויה אנושית ויחד הם יימלטו משלל צרות ומכשולים.
גטווה יצטרך להיכנס לנעליים גדולות במיוחד לאחר שאת הדוקטור ה-14 גילם באופן מפתיע דייויד טננט, שהיה גם הדוקטור העשירי ונחשב לאחד האהובים ביותר בתולדות הזיכיון. אם גטווה יצליח להביא לתפקיד החדש את החן והצ'ארם של אריק מהלהיט הקודם שלו, אנחנו בטוחים שאין לו מה לדאוג.
מי בפנים: כאמור גטווה, אניירין ברנרד ("דנקרק"), ג'מה רדגרייב ("הכוורן") ועל פי דיווחים מעבר לים - כוכבת הדראג ג'ינקס מונסון ("המרוץ לדראג של רו פול") במה שאמור להיות תפקיד המשחק המשמעותי הראשון שלה.
"דוקטור הו", עונה 14 - טריילר
(באדיבות דיסני+)

אפריל 2024

וילה ונדרפאמפ (Vanderpump Villa) מה הסיפור: ממתק לחובבי הריאליטי הטראשי. כלומר, הממש-ממש טראשי. ליסה ונדרפאמפ, שמיטיבי לכת זוכרים מ"עקרות הבית האמיתיות של בוורלי הילס", פותחת מלון חדש ומגייסת צוות צעיר ונמרץ לשלל תפקידים - שאותו היא בחרה בקפידה. אלא שבמהרה הצעירים מלאי ההורמונים שצוותו לגור יחד בשאטו יוקרתי מוצאים את דרכם זה למיטתה של זו, ולפעמים מתערבבים גם האורחים - ומובילים ליצירת "דוקו-דרמה לא מתוסרטת" (כפי שהסינופסיס הרשמי מגדיר את הגילטי-פלז'ר הזה) עסיסית במיוחד.
הבחורה השחורה השנייה
(באדיבות דיסני +)

"וילה ונדרפאמפ" - טריילר
(באדיבות "Hulu")

מרץ 2024

מוות ופרטים נוספים (Death and Other Details)
מה הסיפור: חודשיים אחרי שעלתה מעבר לים, התוספת האחרונה למבול ההו-דאן-איט (ז'אנר ה"מי עשה זאת?", בעגה האגתה-כריסטית) ששוטף אותנו בשנים האחרונות, מגיעה לארץ. מה לעשות שעם הצלחות כמו זו שזכתה לה "רק רוצחים בבניין" קשה להתווכח. אז מה מצפה לנו הפעם? אימוג'ין סקוט מוצאת את עצמה בתור החשודה העיקרית במקרה רצח שאירע על יאכטת נופש ראוונתית בלב הים התיכון, אה-לה "מוות על הנילוס" (בערך). על מנת להציל את עצמה היא נאלצת לחבור לאדם השנוא עליה, הבלש הטוב בעולם - רופוס קוטסוורת'. היוצרים, מייק וייס ("המנטליסט") והיידי קול מקאדאמס ("100") מעידים שהם מעריצי-על של כריסטי, וכי הם רצו "ללכוד את האווירה של היצירה שלה ולהביא אותה לימינו".
מי בפנים: מנדי פטינקין (מיי ניים איז איניגו מונטויה, יו קילד מיי פאת'ר - פריפר טו דיי! כלומר "הנסיכה הקסומה", ומאוחר יותר גם "הומלנד"), ויולט בין (הסדרה "הפלאש"), רהול קולי ("נפילת בית אשר"), לורן פאטן ("שוטרים בדם") ועוד.
"מוות ופרטים נוספים" - טריילר
(באדיבות Hulu)
אקס-מן 97' (X-Men ’97)
מה הסיפור: אם נולדתם בשנות ה-90-80 המוקדמות, ייתכן שעצם הצפייה בטריילר לסדרת הסיקוול המצוירת שעולה יותר מ-30 שנה אחרי "אקס-מן: הסדרה המצוירת", העבירה בכם צמרמורת קלה. אנו פוגשים את כל הדמויות האהובות מסדרת המקור הפופולרית, שרבים אף מייחסים לה את עליית ז'אנר גיבורי-העל, שנים בודדות אחרי שנגמרה קודמתה. צ'רלס אקסייווייר מת ועל האקס-מנים להבין כיצד להמשיך במורשתו. העניינים מסתבכים כשמתגלה שמגניטו אוחז בצוואה.
המעריצים ישמחו לשמוע קולות מוכרים, כאשר רובו המוחלט של הקאסט ישוב לתפקידיהם, פרט לסייקלופס ומגניטו שיקבלו קולות חדשים מכיוון שבשנים שחלפו מדובביהם המקוריים (נורם ספנסר ודייויד המבלן, בהתאמה) הלכו לעולמם. הסדרה חוזרת לעולם אחר - כל כך רווי בגיבורי-על עד שרבים כבר החלו להכריז על מות הז'אנר - האם הגיבורים האהובים יצליחו לשחזר את הקסם? בדיסני+, שכבר חידשו את הסדרה לעונה שנייה, כנראה מאמינים שכן.
מי בפנים: ישובו מסדרת המקור: טוני דניאלס, קאל דוד, לנור זאן, ג'ורג' בוזה ועוד.
1 צפייה בגלריה
מתוך "אקס-מן 97'"
מתוך "אקס-מן 97'"
מתוך "אקס-מן 97'"
(צילום: באדיבות דיסני+)

פברואר 2024

שוגון (Shōgun)
מה הסיפור: דרמה היסטורית חדשה ומצופה שהיא עיבוד לרומן "שוגון" (1975) מאת ג'יימס קלאוול, שהיה ונותר רב-מכר אימתני. ולא בכדי: קלאוול טווה סיפור הרפתקאות היסטורי סוחף ועתיר התרחשויות, המספר את סיפורו של נווט אנגלי הנקלע לחופי יפן בראשית המאה ה-17, ניצל בנס מעוינותם של היפנים כלפי זרים (חבריו לא זוכים לגורל דומה, בלשון המעטה), ומוצא את עצמו תחת חסותו של מצביא מבריק וקשוח. יש גם רומן עם אישה יפנית, התנגשות תרבויות מרתקת, שלל קרבות מדממים - וכל שאר הרכיבים הדרושים ליצירת סדרה ממכרת במיוחד.
מי בפנים: הירויוקי סנאדה ("רינגו"), טדאנובו אסאנו ("ת'ור"), נסטור קרבונל ("אבודים") ועוד.
"שוגון" - טריילר
(באדיבות FX)

ינואר 2024

אקו (Echo)
מה הסיפור: לפנינו סדרה חדשה של מארוול שמרחיבה את סיפורה של מיה לופז/אקו, גיבורת-העל החירשת, האמריקנית-ילידית, שהוצגה לראשונה ב"הוקאיי". הסדרה מתחילה בנקודת הזמן שבה הותרנו אותה: אחרי שפנתה נגד הבוס שלה, ראש ארגון הפשע ווילסון פיסק (היא אחייניתו המאומצת), מיה שבה לביתה שבאוקלהומה שם עליה להתחבר מחדש לעברה.
האם זה יהיה מעניין? ובכן, לדמות יש פוטנציאל, כפי שראינו ב"הוקאיי", אולם מארוול חווה תקופה מעורערת במיוחד כרגע, עם שלל תוצרים שפשוט לא עומדים ברף שהציבה בעבר, גם על המסך הגדול וגם ברמת התוכן הטלוויזיוני שלה בעת האחרונה. מאידך, את הסדרה החדשה יצרה מריון דייר, שנמנתה על צוות כותבי "סמוך על סול" עתירת-השבחים, אז בהחלט יש סיבה לאופטימיות.
מי בפנים: אלקווה קוקס (שהינה חירשת גם במציאות), זאהן מקלרנון ("פארגו"), וינסנט ד'אונופריו ("מטאל ג'אקט"), צ'ארלי קוקס ("דרדוויל").
אקו – טריילר
(באדיבות דיסני+)

דצמבר 2023

פרסי ג'קסון והאולימפיים (Percy Jackson and the Olympians)
מה הסיפור: סדרת ספרי הפנטזיה הפופולרית של ריק ריירדן מקבלת עיבוד טלוויזיוני מושקע. כמה מושקע? הוא עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית של אולפני האפקטים של דיסני שנחנכה עם "המנדלוריאן" ומאז עשו בה שימוש בהפקות ענק נוספת דוגמת "ת'ור: אהבה ורעם" ו"אנטמן והצרעה: קוואנטמאניה". העלילה עוקבת אחרי פרסי ג'קסון, אל למחצה בן 12 ש"עומד בראש מסע ברחבי אמריקה על מנת למנוע מלחמה בין האולימפיים", כך על פי הסינופסיס הקמצני משהו. מקורות מוסיפים כי העונה ברובה תעסוק בעלילת הספר הראשון "גנב הברק" שבו זאוס מאשים את פרסי שגנב לו את הברק. יחד עם חברים שהוא פוגש בדרך הילד יוצא למסע בעקבות הברק האבוד כשהוא וגם הצופים נחשפים לאלים ומפלצות נוספות.
אחרי שני עיבודים קולנועיים שלא התקבלו באהדה מצד המבקרים, או המעריצים, ריירדן מנסה את מזלו בעיבוד נוסף, כאשר הפעם הוא לוקח חלק מעורב יותר בהפקה ואף כתב את פרק הפיילוט יחד עם ג'ונתן אי. סטיינברג (אחד מיוצרי התוכנית) והשניים ניסחו יחד "תנ"ך" לתוכנית - קווים מנחים לעונה הנוכחית וכיוונים אפשריים לעונות נוספות - האם הפעם הסופר יצליח למנף את הפוטנציאל הענק שגלום בספרי ההרפתקאות? נגלה בעוד כשלושה שבועות.
מי בפנים: ווקר סקובל ("פרויקט אדם"), וירג'יניה קאל ("שקרים קטנים גדולים"), גלין טורמן ("הסמויה"), ג'ייסון מנזוקאס ("ברוקלין תשע-תשע", "פה גדול" - דיבוב), מייגן מולאלי ("וויל וגרייס") ואף הופעה של מלחין העל לין מנואל מירנדה בתור האל הרמס.
"פרסי ג'קסון והאולימפיים" – טריילר
(באדיבות דיסני+)
מה אם...? - (What If...?)
מה הסיפור: אם נודה באמת, מתנה לכריסמס לחובבי מארוול. וביותר פירוט - עונה שנייה לאנתולוגיה המונפשת המושקעת שלוקחת אותנו למציאויות אלטרנטיביות לסיפורים ולגיבורים שכבר הכרנו במולטי-וורס. מכשפת השני, דוקטור סטריינג', ת'ור, ושלל דמויות "שומרי הגלקסיה" הם רק חלק מהפרצופים המוכרים שנחשפים בטריילר שמבטיח אירוע טלוויזיוני חגיגי בן תשעה פרקים. בשלב זה אין ממש מידע על עלילת העונה, אך ידוע שתתרחש בשלב הרביעי של היקום הסינמטי - אך לקהל המעריצים הרלוונטי, והשבוי מעט, זה כנראה לא ממש משנה.
מי בפנים: רבים מחברי ה-MCU צפויים לדבב את דמויותיהם המוכרות, בהם אליזבת אולסן, ג'פרי רייט, מארק ראפלו, ג'ף גולדבלום, בנדיקט קאמברבאץ' ועוד.
" מה אם...?", עונה 2 - טריילר
(באדיבות דיסני+)

נובמבר 2023

רצח בקצה העולם (A Murder at the end of the world)
מה הסיפור: סדרת מתח-מסתורין על בלשית צעירה, האקרית ונציגה גאה של דור ה-Z, אשר מגיעה בהזמנת מיליארדר מסתורי לנופש בלוקיישן אקזוטי מבודד יחד עם שמונה אורחים נוספים. ואז, כפי שבטח כבר ניחשתם, אחד מהאורחים הופך לבר מינן, ועל הבלשית האמיצה והשנונה שלנו לגלות מי עומד מאחורי המעשה הנכלולי.
בגדול, נראה שאנחנו מדברים פה על סוג של שילוב בין "הלוטוס הלבן" ו"רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית", או, אם תרצו, עוד וריאציה מודרנית על הסוגה שהעניקה לעולם אגתה כריסטי. אומנם יש המון כאלו לאחרונה, אבל בואו נחזיק אצבעות שהפעם זה יהיה מיוחד.
מי בפנים: אמה קורין (שגילמה את הנסיכה דיאנה הצעירה ב"הכתר"), בריט מרלינג (The OA, יקירת האינדי שגם יצרה את הסדרה יחד עם שותפה הקבוע זאל באטמנגליג'), קלייב אואן ("קרוב יותר"), האריס דיקינסון ("משולש העצבות") ועוד.
רצח בקצה העולם – טריילר
(צילום: באדיבות FX)

אוקטובר 2023

לוקי - עונה 2 (Loki)
מה הסיפור: כשנתיים אחרי עליית העונה הראשונה הסדרה הפופולרית ביקום הקולנועי של מארוול חוזרת. אנו פוגשים את אחיו החורג והנבלי של ת'ור אחרי הסוף הדרמטי של העונה הראשונה, כאשר הוא נמצא בקרב על הישרדות הרשות למשתנים בזמן (TVA). יחד עם דמויות נוספות, לוקי מנווט במולטיוורס ההולך ומתרחב שנהיה מסוכן יותר ויותר בחיפוש אחר סילבי, השופטת רנסלייר ועוד, זאת לאחר שהוא מגיע לצירי זמן שונים בהם איש אינו מזהה אותו.
אוון ווילסון, שמגלם את מוביוס, חשף בריאיון כי העונה השנייה תיכנס יותר לעומקה של דמותו. המפיק בפועל, קווין רייט, ציין כי גם ניחשף גם לצדדים נוספים בדמותה של סילבי שמוצאת עצמה בעונה השנייה עובדת במק'דונלדס. "זו דמות שהייתה במסע נקמה של עשור, אולי מאה, היא אף פעם לא חשבה על היום שאחרי", אמר.
מי בפנים: ישובו מהעונה הקודמת כמובן טום הידלסטון בתפקיד לוקי, אוון וילסון כמוביוס, גוגו מבת'ה-רו ("תוכנית הבוקר"), וונמי מוסאקו ("ארץ לאבקראפט"), סשה ליין ("אמריקן האני") וריצ'רד אי. גרנט ("פארק גוספורד"), אליהם יצטרף גם קי הוי קואן ("הכול בכל מקום ובבת אחת").
לוקי, עונה 2 - טריילר
(באדיבות דיסני+)

ספטמבר 2023

Justified: עיר ראשונית (Justified: City Primeval)
מה הסיפור: שמונה שנים מאז שירדה משידור, טימותי אוליפנט יחבוש שוב את הכובע של מרשל ריילן גיבנס בסדרת ההמשך לדרמת הפשע המצליחה "צדק פרטי", או במקור: Justified. סדרת האם זכתה לפופולריות עצומה הן בקרב הצופים והן בקרב המבקרים לאורך שש עונותיה, כשגם הסיקוול, "עיר ראשונית" שעלה מעבר לים ביולי האחרון, קיבל ביקורות חיוביות לרוב.
כמו העונות הראשונות, גם החידוש מבוסס על ספר של אלמור לנארד, City Primeval: High Noon in Detroit. הפעם, גיבנס עוזב את קנטקי למיאמי, שם הוא ממשיך בתפקידו כמרשל תוך כדי שהוא מתמודד עם גידול בתו. אך תוך זמן לא רב הוא מוצא עצמו בדטרויט במרדף אחר פושע המכונה The Oklahoma Wildman (או המופרע מאוקלהומה, בתרגום חופשי) שמצליח לחמוק מהמשטרה בדטרויט תקופה ארוכה.
מי בפנים: כאמור טימותי אוליפנט ("דדווד"), אונג'אנו אליס ("כשהם רואים אותנו"), ונדי קרטיס-הול ("דרדוויל") ועוד.
ג'סטיפייד: עיר ראשונית
(באדיבות דיסני +)
הבחורה השחורה השנייה (The Other Black Girl)
מה הסיפור: מותחן פסיכולוגי מורט עצבים, לפחות על פי הטריילר, שמבוסס על ספר רב מכר באותו שם מאת הסופרת זאקיה דלילה האריס, שמשמשת גם כמפיקה בפועל בתוכנית. פרט להאריס ברשימת ה-EPs נמצאת גם השחקנית ראשידה ג'ונס ("מחלקת גנים ונוף"), ואליהן יצטרפו גם ג'ורדן רדאוט שמשמשת גם כשואו-ראנרית שותפה לצידו של גאס היקי - שניהם לקחו חלק בחידוש של "וויל וגרייס".
במרכז העלילה עומדת נלה רוג'רס, העובדת השחורה היחידה בהוצאה לאור בשם "וגנר", עד שנכנסת לתמונה הייזל-מיי מקול. תחילה, נלה מתרגשת שהייז מצטרפת לחברה ויושבת איתה במשרד, אולם במהרה נלה מגלה שהייזל לא מי שהיא חשבה שהיא, כאשר היא מתחילה לחתור תחתיה בזמן שנלה גם מקבלת פתקים מאיימים המפצירים בה לעזוב את מקום עבודתה.
מי בפנים: סינקלר דניאל ("הרוע שבפנים: הדלת האדומה") ואשלי מארי ("ריברדייל").
הבחורה השחורה השנייה
(באדיבות דיסני +)

אוגוסט 2023

הדוב - עונה 2 (The Bear)
מה הסיפור: העונה השנייה והמצופה של הדרמה הקולינרית סוף-סוף עושה עלייה ונוחתת אצלנו בדיסני+. הפעם - כרמי פותח מסעדה, וביקורות מעבר לים מדווחות שהסדרה רק משתפרת. למי מכם שמצטרף באיחור, כרמן (כרמי) הוא שף מקצועי שעבד במסעדת פיין-דיינינג בניו יורק עד שנאלץ לשוב לעסק המשפחתי בעקבות מות אחיו, ומנסה להפוך את מזללת הכריכים שלו למצליחה, תוך שהוא נאבק עם עובדים בעייתיים וחובות עתק.
בסוף העונה הקודמת (ספוילר לפניכם) הוא מוצא במפתיע במטבח סכומי כסף אדירים שמאפשרים לו לפתוח את מסעדת חלומותיו. בעונה החדשה, יחד עם סידני הסו-שף שלו וצוות המטבח המאתגר, הם יתמודדו עם הקשיים שכרוכים בפתיחת מסעדה חדשה, תוך שכרמי עוד משלים עם המוות של אחיו והתמודדויותיו הנפשיות.
מי בפנים: השחקנים מהעונה הקודמת מככבים גם בנוכחית, כשג'רמי אלן ווייט ("חסרי בושה") חוזר לתפקיד הראשי, שעליו גם זכה בפרס גולובוס הזהב, איו אדבירי ("פה גדול") תחזור לעמדת הסו-שף, ובוב אודנקירק ("סמוך על סול") יופיע בתפקיד אורח.
הדוב, עונה 2 – טריילר
(באדיבות הולו)
רק רוצחים בבניין - עונה 3 (Only Murders in the Building)
מה הסיפור: צ'רלס, אוליבר ומייבל, השלישייה שפותרת מקרי רצח בפודקאסט שמוקלט בבניין באפר-איסט סייד, חוזרת בעונה חדשה עם כמה שחקני חיזוק מרשימים. אל הכוכבים סלינה גומז, סטיב מרטין (שנמנה גם על היוצרים, יחד עם ג'ון הופמן) ומרטין שורט מצטרפים שני שמות מרשימים במיוחד - פול ראד ומריל סטריפ.
בן גלנרוי (ראד) הוא כוכב המשתתף במחזה החדש בברודוויי של אוליבר (שורט), אולם הופעת הבכורה שלו נגדעת כאשר הוא מת באופן פתאומי על הבמה. בסיועה של שחקנית המשנה לורטה דורקין (סטריפ, שנראית בטריילר מתנצלת על כישורי המשחק שלה), השלישייה יוצאת לפענח את התעלומה, בזמן שאוליבר מנסה נואשות להעלות את המחזה בכל זאת. הימורים: מריל סטריפ היא הרוצחת.
מי בפנים: קצת ספיילרנו לכם - אבל כאמור, סטיב מרטין, מרטין שורט, סלינה גומז, מריל סטריפ, פול ראד, וגם - אשלי פארק ("אמילי בפריז"), ג'סי וויליאמס ("האנטומיה של גריי") ועוד.
"רק רוצחים בבניין" עונה 3 - טריילר
(באדיבות דיסני+)
אסוקה (Ahsoka)
מה הסיפור: התוספת האחרונה לפרנצ'ייז האימתני "מלחמת הכוכבים", שהיא גם ספין-אוף ללהיט בכיכובו של פדרו פסקל, "המנדלוריאן". אסוקה טאנו, לוחמת ג'דיי שהופיעה על המסכים בגרסת האנימציה עוד ב-2008, הפציעה בגלגול הלייב-אקשן בעונה השנייה של "המנדלוריאן" כדי לעזור לגרוגו (בייבי יודה, בשבילכם) לגלות מעט על המוצא והכוח שלו.
כעת היא חוזרת בתור הדמות הראשית ביצירה חדשה של דייב פילוני ("מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים"). פרטי העלילה לא ממש ידועים בשלב זה, למעט זה שאסוקה נמצאת במרדף אחרי האדמירל ת'רואן בצבא האימפריה, ומצטרפים אליה מורדים נוספים. אפילו בצל החשאיות, כשהיא עוסקת בדמות אהובה במיוחד על צבא מעריצי עולמו של ג'ורג' לוקאס, הסדרה לא תתקשה למצוא קהל נאמן.
מי בפנים: רוזריו דוסון ("עיר החטאים"), היידן כריסטיאנסן ("מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'"), נטשה ליו בורדיזו ("משמרת יום"), מרי אליזבת ווינסטד ("פארגו"), ריי סטיבנסון ("רומא") ולארס מיקלסן ("המכשף").
"מלחמת הכוכבים: אסוקה" - טריילר
(צילום: דיסני + )

יולי 2023

פיוצ'רמה - עונה 11 (Futurama)
מה הסיפור: גוד ניוז! הריבוט שייחלנו לו סוף-סוף כאן. בעוד הלהיט הראשון פרי מוחו הקודח של מאט גרוניג, הלוא הוא "משפחת סימפסון", ממשיך לצבור עונות ופרקים באין מפריע כבר 30 שנה - מ"פיוצ'רמה", הסיטקום המצויר שעוסק בשליח פיצה לוזר שמוצא עצמו מוקפא לאלף שנים ומתעורר בעתיד הרחוק מדי, נפרדנו אי אז ב-2013 בתום עונתה העשירית, ואנחנו נותרנו עם שאלה אחת - למה?
כעת הולו מעלים באוב את הסדרה עם עשרה פרקים חדשים שנוחתים אצלנו בדיסני+, ואל דאגה - כבר הוזמנו עשרה נוספים שעתידים לעלות ב-2024. תזכורת נחוצה כי, ובכן, עבר עשור: את עונה 10 סיימנו כשפריי ולילה מזדקנים יחד וחיים באושר, אך פרופסור פרנסוורת' בונה מכשיר ששולח אותם אחורה בזמן ומוחק את כל הזיכרונות שלהם - עמדה מושלמת לפתיחת עונה חדשה לכל הדעות. התקציר מבטיח כי העונה החדשה "מתאימה לכולם. צופים חדשים יוכלו להתחיל ממנה, והמעריצים הוותיקים יזכו לתשובות לתעלומות בנות עשור", תוך שהיא תטפל בנושאים כמו חיסונים, ביטקוין, תרבות הביטול וסטרימינג. ממש "בחזרה לעתיד", מה שנקרא.
מי בפנים: כל המדובבים המקוריים המעולים ישובו לפרקים החדשים, כולל בילי וסט ("רן וסטימפי"), קייטי סגל ("נשואים פלוס"), ג'ון דימאג'יו ("הרפתקאות פין וג'ייק") ועל פי דיווחים אפילו הראפר קוליו, שהלך לעולמו בספטמבר האחרון, הספיק לתרום את קולו לחידוש.
פיוצ'רמה סדרות יולי
(צילום: באדיבות דיסני + ישראל)

יוני 2023

ללכת עד הסוף (The Full Monty)
מה הסיפור: למעלה מ-25 שנה אחרי ששוחרר לראשונה סרט הקאלט "ללכת עד הסוף", מגיע סיקוול טלוויזיוני עם חברי הקאסט המקורי. הקומדיה, שעוסקת בעובדים לשעבר של מפעל פלדה בבריטניה המחליטים לפתוח מופע חשפנות כדי להרוויח כסף, נכשלה תחילה בקופות, כשבסוף השבוע הראשון שלה הרוויחה 100 אלף דולר בלבד. אולם תוך זמן מה סרט האינדי הפך ללהיט והכניס כ-250 מיליון דולר, כאשר הושקע בו תקציב זעום (באופן יחסי) של 3.5 מיליון. הקומדיה המטורללת נגעה בנושאים קשים באופן מצחיק ונוגע ללב, והועמדה לארבעה פרסי אוסקר, וזכתה בפרס באפטא.
הסדרה החדשה בת שמונת הפרקים מתרחשת 25 שנים לאחר עלילת הסרט ותעקוב אחר אותה חבורה, עת שהם מנווטים בשפילד הפוסט-תעשייתית, ותיגע בשינויים החברתיים שחלו בה לאורך השנים בשלל תחומים, בהם חינוך ובריאות. גאז עדיין תחמן כהרגלו ומתמודד עם בתו המתבגרת, ודייב מסור לאשתו שמנהלת כעת בית ספר מלא בעיות.
מי בפנים: רוברט קרלייל ("טריינספוטינג", "עד עצם היום הזה"), מארק אדי ("משחקי הכס", "סיפורו של אביר"), לזלי שארפ ("החיים שאחרי"), הוגו ספיר ("צל ועצם") ועוד.
ללכת עד הסוף – טריילר
(באדיבות דיסני+)
פלישה סודית (Secret Invasion)
מה הסיפור: תוספת טלוויזיונית מכובדת ומצופה ליקום של מארוול. הסדרה מתרחשת בהווה ביקום הקולנועי, ומבוססת על סדרת חוברות קומיקס באותו השם. היא מתמקדת במאבק של ניק פיורי, אוורט רוס, מריה היל והסקרול טאלוס בגזע הסקרול - חייזרים שהסתננו לכדור הארץ במהלך השנים והשתלבו בעמדות בכירות, שאותם ייתכן שאתם זוכרים מ"קפטן מארוול". כעת פיורי ובני בריתו נמצאים במרוץ נגד הזמן כדי לסכל את פלישת הסקרולים ולהציל את האנושות.
מי בפנים: סמואל אל. ג'קסון ("הנוקמים"), בן מנדלסון ("קפטן מארוול"), קובי סמולדרס ("איך פגשתי את אמא"), קינגסלי בן-אדיר ("כנופיית ברמינגהם"), אוליביה קולמן ("הכתר"), אמיליה קלארק ("משחקי הכס"), מרטין פרימן ("שרלוק") ודון צ'ידל ("איירון מן 2").
פלישה סודית – טריילר
(באדיבות דיסני+)

מאי 2023

אור קטן (A Small Light)
מה הסיפור: סדרה המאחדת בין חיבת הקהל לדרמות תקופתיות ולתכנים ביוגרפיים, באמצעות הסיפור המטלטל של משפחת פרנק. בעוד רבים מהעיבודים לסיפור שנעשו לאורך השנים משקפים את נקודת מבטה של הבת הצעירה אנה, הסדרה תתמקד דווקא בזווית של מיפ חיס, חסידת אומות העולם ההולנדית שהחביאה את משפחת פרנק יחד עם בעלה.
אומנם יש תחושה שבדיסני+ קצת איבדו מומנטום, והשקת הסדרה (שאותה הפיקו קשת סטודיוס) ערב יום הזיכרון לשואה הייתה יכולה להביא לה תהילת עולם כמו ל"סטורי של אווה", אך נראה שלדיסני שאיפות גדולות יותר עבור הסדרה מלהיות מתויגת כ"עוד תוכן ליום הזיכרון", כשבין יוצריה נמנה גם טוני פלאן, שאחראי על לא מעט פרקים ב"האנטומיה של גריי".
מי בפנים: בל פאולי ("יציאה מלכותית"), לייב שרייבר ("צעקה") וג'ו קול ("כנופיית ברמינגהאם").
אור קטן - טריילר
(באדיבות דיסני פלוס)
להיות סיני אמריקאי (American Born Chinese)
מה הסיפור: אם גם אתם רק ביליתם את השנה האחרונה בדיכאון על זה שלעולם לא יהיה עוד סרט מדהים כמו "הכול בכל מקום בבת אחת" - אתם צודקים, אבל דיסני+ באה לעזרת חבר עם פתרון לא פחות טוב - סדרה שלמה כזו. אחוז נכבד מהקאסט של הסרט, שסחף את טקס פרסי האוסקר השנה בסערה, יתאחד לטובת סדרת האקשן הקלילה הזו ובתקווה יצליח לשחזר את ההצלחה על המסך הקטן של כל אחד ואחת מאיתנו.
מבחינת העלילה, התוכנית עושה רושם של הכלאה בין "הכול בכל מקום" - בקאסט, בסגנון, בהשפעה הסינית הבולטת - לבין "דברים מוזרים" מהצד השני: תלמידי חטיבה שנאלצים להציל את העולם שלהם מפני עולם אפל שמנסה להשתלט עליו - הממ איפה שמענו את זה בעבר. עם לוסי לו כאחת ממפיקותיה, אין ספק שאנחנו מחכים בקוצר רוח.
מי בפנים: כולם בכל מקום ובבת אחת! סתם - מישל יאו, סטפני סו וקי הוי קואן.
להיות סיני אמריקאי
(באדיבות דיסני+ )

מרץ 2023

המנדלוריאן - עונה 3 (The Mandalorian)
מה הסיפור: כדי שלא תתגעגעו לפדרו פסקל לאחר שתיגמר העונה של "האחרונים מבינינו", דיסני+ דואגים למלא את החלל עם עונה חדשה של הסדרה חביבת הקהל (דירוג 95 באתר "רוטן טומייטוז") מזיכיון "מלחמת הכוכבים".
הסדרה חוזרת אחרי הפסקה ארוכה, כשהפרק האחרון שודר בדצמבר 2020. בפרק דין דג'ארין הציל את גורגו (הידוע גם בתור בייבי יודה) שנראה כאילו הוא ממשיך הלאה עם לוק סקייווקר, אולם בטריילר אנו צופים בשובו של היצור הירוק והחמוד. הפעם דג'ארין ישוב לכוכב מנדלור וצפוי לפגוש מנדלוריאנים נוספים בשמונה פרקים עתירי אקשן שיעלו אחת לשבוע.
מי בפנים: כפי שכבר ציינו, פדרו פסקל, ג'אנקרלו אספוזיטו ("סמוך על סול", "קליידוסקופ"), קייטי סאקהוף ("בטלסטאר גלקטיקה") ועוד.
המנדלוריאן – עונה 2 – טריילר
בית הספר היסודי אבוט - עונה 2 (Abotte Elmentery)
מה הסיפור: העונה השנייה של הקומדיה עטורת הפרסים והשבחים מגיעה ארצה לשירות הסטרימינג של דיסני+. עוד לפני שידורה, היוצרת, קווינטה ברונסון, שגם מככבת בתפקיד הראשי, אמרה בריאיון לפודקאסט Little Gold Man כי העונה הנוכחית תהיה יותר כיפית בסגנון של "חברים": "בעונה הראשונה הייתה הרבה עבודה לגרום לקהל להתאהב בדמויות, בבית הספר. עכשיו כולם אוהבים אותם ואנחנו יכולים לעשות דברים כיפיים כמו ב'חברים'".
האם אכן העונה הקרובה יותר דומה לסיטקום המצליח? קשה לומר, מה שניתן לומר בוודאות שהעונה זוכה לביקורות מפרגנות לא פחות מקודמתה כשהיא ממשיכה לתאר את הקשיים של עובדי חינוך בבית ספר דל תקציב בפילדלפיה בצורה קומית ויחד עם זאת נוגעת ללב.
מי בפנים: אנחנו ממשיכים עם הקאסט המקורי שכולל את ברונסון, טיילר ג'יימס וויליאמס, ג'אנל ג'יימס ושריל לי ראלף.
בית הספר היסודי אבוט 2- טריילר
(צילום: באדיבות דיסני+)

פברואר 2023

פליישמן בצרות (Fleishman is in Trouble)
מה הסיפור: עיבוד טלוויזיוני לרב המכר המצליח מאת טאפי ברודסר-אקנר שגם כתבה את רוב הפרקים. שלושה חודשים לאחר שעלתה בהולו מעבר לים, הסדרה עטורת השבחים מגיעה לארץ. העלילה עוקבת אחרי טובי פליישמן גרוש טרי בשנות ה-40 לחייו שאשתו לשעבר מביאה אליו את הילדים ונעלמת. על אף הסינופסיס שמפתח ציפיות למותחן שמנסה לפענח היכן רייצ'ל - למעשה מדובר בדרמה מרגשת על מערכות יחסים והמורכבות שלהן, פערים חברתיים בין גברים לנשים והצלחה ואושר במאה ה-21.
הנרטיב שבהתחלה נראה מובהק, על פיו טובי פליישמן האומלל נאלץ לג'נגל בין היותו אב יחיד, רופא במשרה מלאה ועולם הדייטינג, לאחר שנזנח על ידי אשתו הקרה והאנוכית - הולך ומתערער כשאנחנו נחשפים גם לצד השני בסיפור. האם טובי אינו הגיבור שהוא חושב שהוא, ורייצ'ל אינה המפלצת שהוא עושה ממנה?
מי בפנים: ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית"), קלייר דיינס ("הומלנד"), ליזי קפלן ("קלוברפילד", "ילדות רעות") ואדם ברודי ("האו.סי").
פליישמן בצרות – טריילר
(באדיבות הולו)

ינואר 2023

יוצאת מן הכלל (Extraordinary)
מה הסיפור: איניד מ"וונסדיי" מתבגרת ומקבלת סדרה משלה. טוב, לא באמת, אבל לפחות ככה זה נשמע. בעולם שבו כל אחד ואחת מקבלים כוח על בגיל 18, גיבורת הסדרה ג'ן עדיין מחכה לשלה בגיל 25. מלבד האתגר הייחודי שאיתו היא מתמודדת, לא פוסחים על הגיבורה גם קשיים כלליים של מילניאלס, כמו מקום עבודה שלא מאפשר להתקדם וחיי מין מבאסים.
במהלך הסדרה ג'ן תנסה למצוא את כוח העל שלה יחד עם השותפה שלה וחברתה הטובה ביותר מימי בית הספר - קרי, שלה כוח על המאפשר לה לתקשר עם המתים, ויחד עם לוק - הבחור שיש לה איתו סטוץ וגם מסוגל לעוף. מהיוצרים של "להרוג את איב" ובתוספת חוש הומור, מבטא בריטי כבד וגיבורי על - נראה שכדאי לשים עין.
מי שם: הקאסט ברובו מורכב משחקנים אנונימיים למדי. את הדמות הראשית תגלם שחקנית אירית בשם מייריד טיירס ("בלפסט") ובתפקיד משנה תשחק סיובהאן מקסוויני ("נערות דרי").
יוצאת מן הכלל – טריילר
(באדיבות הולו)
ברוכים הבאים לצ'יפנדיילס (Welcome to Chippendales)
מה הסיפור: חודשיים לאחר שעלתה מעבר לים בשירות הסטרימינג הולו, סדרת הפשע-אמיתי שעוסקת בסיפור של קבוצת החשפנים ה"צ'יפנדיילס", עושה עלייה לדיסני+. הסדרה מבוססת על הספר Deadly Dance: The Chippendales Murders (בתרגום חופשי: "ריקוד קטלני: הרציחות של הצ'יפנדיילס") שיצא ב-2014 - ושמו אכן רומז לפשעים שהתרחשו שם מאחורי הקלעים.
בשמונת פרקיה תעסוק הסדרה של הולו בסיפורו של המ\הגר ההודי-אמריקני סומן באנרג'י, שקנה ב-1975 בר מדשדש בלוס אנג'לס וכעבור ארבע שנים הקים בו את מועדון החשפנות הראשון בעולם שמיועד לקהל נשי. הפופולאריות של המועדון עלתה עד כדי הקמתם של עוד מועדונים בסגנון ברחבי קליפורניה, אולם מאחורי ההצלחה של החברה התרחשו כאמור מעשים אפלים, כשמייסדה עשה הכול (אבל הכול) כדי למנוע את הצלחתם של מתחריו. אותם מעשים הובילו לגזר הדין ב-1993 שגזר עליו 26 שנים בכלא, ובסופו של דבר גם למותו.
מי בפנים: קומייל ננג'יאני ("חולי אהבה"), מוריי בארטלט ("הלוטוס הלבן"), אנאלי אשפורד ("סיפור פשע אמריקאי"), דן סטיבנס ("לגיון"), ויל פלץ ("מניפסט").
ברוכים הבאים לצ'יפנדיילס – טריילר
(באדיבות דיסני+)

דצמבר 2022

בית הספר היסודי אבוט (Abbott Elementary)
מה הסיפור: הסיטקום המוקומנטרי של קווינטה ברונסון קטף שני פרסים בטקס האמי האחרון בספטמבר - הראשון הוענק ליוצרת על כתיבת סדרת הקומדיה הטובה ביותר והשני ניתן לשריל לי ראלף על שחקנית המשנה בקומדיה. הסדרה עצמה עם זאת, כבשה כבר הרבה לפני כן את לבבות הקהל האמריקאי וזכתה לביקורות משבחות, גם לעונה השנייה שלה שעלתה בארצות הברית בספטמבר.
הקומדיה עוקבת אחר ג'אנין גיטס, מורה בכיתה ב' שעושה הכול כדי לעזור לתלמידיה בבית הספר העני שבו היא מלמדת בפילדלפיה, ושממש לא במקרה כל התלמידים שבו שחורים. לצדה עובדים קבוצת מורים (בהם צעירים וותיקים) ומנהלת אחת קצת חסרת רגישות. ביחד ובנפרד הם מנסים לצלוח את החיים בבית הספר ולמרות שכל הסיכויים נגדם, הם לא מוותרים על הרצון לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים.
מי בפנים: קווינטה ברונסון ("מצחיקה בשחור"), שריל לי ראלף ("מואישה"), טיילר ג'יימס וויליאמס ("כולם את שונאים") וג'אנל ג'יימס.

נובמבר 2022

ווילו (Willow)
מה הסיפור: אכן, מדובר בסיקוול לסרט הפנטזיה מ-1988 "ווילו הנסיכה". על הסדרה אמונה חברת ההפקות לוקאס פילם, כשמייסדה ג'ורג' לוקאס בעצמו כתב אותה גם הפעם - כפי שעשה כזכור בסרט המקורי. גם השחקן ווריק דייוויס, ששיחק את ווילו בשנות ה-80, ישוב לגלם פה את הדמות האהובה.
בשלב זה לא ידועים פרטים רבים על הסדרה, שתתרחש כמה עשורים לאחר האירועים שתוארו בסרט. כזכור, בסרט המקורי יצא ווילו למסע על מנת להגן על ילדה קטנה שהוא מצא ליד הכפר שלו. בדרך הוא פוגש כוחות מרושעים ומפלצות, אבל גם קבוצת חברים שמסייעת לו. כעת, בסדרה החדשה ווילו מתאחד עם בחורה צעירה בשם קיט במטרה למצוא את אחיה החטוף. השניים יוצאים עם החבורה למסע מסוכן בחיפוש אחר האח, ובדרך הם חייבים להתמודד עם השדים הפנימיים שלהם ולהתאחד כדי להציל את העולם.
מי בפנים: לצד דייוויס ישחקו ג'ואן ויילי ("ווילו הנסיכה"), כריסטיאן סלייטר ("מלכות הכיתה"), אלי באמבר ("עלובי החיים") וארין קלימן ("האביר הירוק").
"ווילו" – טריילר
(דיסני+)

אוקטובר 2022

הדוב (The Bear)
מה הסיפור: הדרמה המצליחה של הולו, שזכתה לביקורות משבחות, עוסקת בשף צעיר שחוזר לעיר הולדתו שיקגו אחרי שנים במסעדות יוקרה עטורות מישלן, כדי לנהל את המסעדה הביתית הקטנה של משפחתו. אחיו, שניהל את המסעדה, התאבד - ובן דודו שנותר בה, יחד עם צוות העובדים האקלקטי של המקום, לא הולכים להקל על חייו, מה גם שהמסעדה שקועה בחובות.
עד כאן, לא נשמע מלהיב במיוחד. אבל ייחודה של "הדוב" טמון באופן עשייתה האנרגטי, התזזיתי, הלחוץ והמלחיץ שמדמה באופן מיטבי את סביבת העבודה הקדחתנית במסעדה, ולופתת את הצופה בגרון מהרגע הראשון. יחד עם הדרמה המשפחתית האפקטיבית שנפרשת בפני הצופה, מדובר במתכון שקשה לעמוד בפניו.
מי בפנים: ג'רמי אלן וויט ("שיימלס"), ברט מוס-בכרך ("בנות"), אבי אליוט ("סטרדיי נייט לייב") ואוליבר פלאט ("שיקגו MED").
הדוב – טריילר
איש הזאב בלילה ׁ(Werewolf by Night)
מה הסיפור: ספיישל טלוויזיוני מבית היקום הקולנועי של מארוול אורך 52 דקות בלבד, ועוסק בדמותו של ג'ק ראסל - איש זאב המשתמש בכוחותיו המיוחדים על מנת לצוד מפלצות ולהגן על החפים מפשע. אלו כוללים לא רק בני אנוש, אלא גם בריות קסומות אחרות כמותו שסובלות מרדיפה. הדמות הופיעה לראשונה במגזיני הקומיקס של מארוול ב-1972. בספיישל, ראסל נפגש עם מספר ציידי מפלצות אחרים באחוזה לעת לילה לאחר שמנהיגם נהרג, ומוצא את עצמו דולק עימם אחר חפץ מסתורי - שבסופו של דבר עתיד להפגיש את החבורה כולה עם מפלצת מסוכנת במיוחד.
את הספיישל, שמתואר כמחווה לסרטי המפלצות הקלאסיים של אולפני יוניברסל ("דרקולה", "פרנקנשטיין"), ביים מייקל ג'יאקינו - מלחין עטור פרסים (כולל פרס האוסקר עבור עבודתו ב"למעלה" של פיקסאר) שאחראי לכמה וכמה פסקולים של סרטי מארוול, ביניהם "דוקטור סטריינג'", "ספיידרמן: אין דרך הביתה" ו"תור: אהבה ורעם", שאותו הלחין יחד עם הישראלית נמי מלומד.
מי בפנים: גאל גרסיה ברנאל ("מוצרט בג'ונגל"), לורה דונלי ("נשות הלעולם לא"), הרייט האריס ("עקרות בית נואשות").
איש הזאב בלילה – טריילר
(.)
פורסם לראשונה: 12:17, 19.02.23