זמן קצר לאחר שסיימה את החזרה הראשונה שלה היום (ב') על במת האירוויזיון בליברפול, נועה קירל סיפרה בריאיון ל-ynet כי היא מרוצה אך הוסיפה שיש עוד עבודה לפניה: "אני פרפקציוניסטית אז אני תמיד רוצה שיהיה יותר טוב. יש עדיין שינויים ותיקונים, ועוד טיפה חזרות, אז זה עוד לא מושלם. אבל לאט לאט נגיע לשם". צפו בריאיון:
נועה קירל בתגובה ראשונה לביצוע
חזרת התלבושות שנערכה בצהריים היא הראשונה מבין שתיים שייערכו היום. לפני שידור חצי הגמר הראשון (מחר, 22:00), תתקיים הערב חזרה גנרלית מצולמת, מול קהל באולם. החזרה של הנציגה הישראלית הייתה מצוינת, כשקירל הציגה ביצוע אנרגטי שנגמר בזיקוקים, וזכתה למחיאות כפיים בסיום.
עם זאת, ל-ynet נודע כי לא הכול עבר חלק עבור קירל, כשבשל תקלה טכנית מצד ההפקה, התפאורה שלה עלתה באיחור לבמה - וזו נאלצה לעלות לפני הזמן לביצוע השיר, אך הצופים באולם לא חשו בעיכוב. "זאת עדיין חזרה, וזה קצת מורכב כי זו גם חזרה של ההפקה, אז היה בהתחלה עניין עם האביזר שנכנס לבמה", אמרה קירל. "אבל זו חזרה גם בשבילם וגם בשבילנו ויש פה הפקה ענקית וזה בסדר".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל בחזרת התלבושות
נועה קירל בחזרת התלבושות
נועה קירל בחזרת התלבושות
(צילום: רועי אלמן)
ההפקה הבריטית כבר מבינה את הפרפקציוניסטיות שלך או שהם עוד לא שם? "בדיוק אנחנו כותבים להם מייל למרות שהם אמרו שהם לא מקבלים יותר מיילים - אבל אנחנו נכפה עליהם את המייל כי כאלה אנחנו", אמרה קירל בחיוך והוסיפה: "אין מה לעשות, מבחינתי זה צריך להיות הכי טוב שאפשר ואנחנו כרגע עוד לא שם".
כשנשאלה על היחסים עם שאר המתמודדים, אמרה הזמרת: "כולם חמודים ומאחלים בהצלחה. אני מאוד מאמינה באנרגיה ובא לי לחלוק אנרגיה טובה עם כולם ושיחזירו לי בחזרה. בסופו של דבר אנחנו באים ליהנות ולעשות פאן".
אחרי שאת רואה את כל החזרות האלה ואת המשדר היום - את חושבת שיש סיכוי לזכות? "אני רוצה להאמין מאוד שכן, אבל באמת יש המון דברים שלא תלויים בי. אני מתמקדת ומתרכזת במה שכן תלוי בי, שזה באמת להביא את ההופעה הכי טובה, לכתוב מיילים להפקה גם כשהם לא מוכנים לקבל מיילים יותר", היא אומרת בהומור, "ולעשות עוד שינויים ועוד חזרות כדי שזה יהיה עוד יותר, ועוד יותר, ועוד יותר. יש עוד על מה לעבוד ואנחנו עובדים על זה כל הזמן".
הצצה לחדר ההלבשה של נועה קירל
(צילום: רן בוקר)
בחדרי ההלבשה שמאחורי הקלעים הזמרת נמצאת יחד עם הצוות שלה והוריה, כשעל דלת הכניסה מודבקת מזוזה עם דגל ישראל קטן, והצוות כולו לבוש בחולצה שחורה עם הדפס של חד-קרן. "זה היה מרגש והיה מגניב. פעם ראשונה שאני רואה את זה, ואני באמת כולי נרגש", סיפר אמיר, אביה של קירל. "אני כבר ראיתי לפני, אבל לא יעזור, עוד פעם התרגשתי מחדש. זה היה מושלם", הוסיפה אימה, אילנה.
אתם מעכלים? "לא, ממש לא", אמרה אילנה, ואמיר הוסיף: "רוצים לעלות לגמר קודם ולראות מה קורה".
אילנה ואמיר קירל מספרים על ההכנות
(צילום: רן בוקר)
מוקדם יותר היום הודיעה עיריית רעננה, עיר מגוריה של קירל, ששינתה זמנית את הלוגו של העיר לחד-קרן כאות הוקרה לזמרת ולשיר שלה "יוניקורן". "זה כיף מאוד וזה כבוד. אני גרה ברעננה אז נחמד שהם עשו את המחווה הזו, ואני מקווה שזה יישאר כשאני אחזור כדי שאוכל לראות את זה בעצמי".
2 צפייה בגלריה
לוגו עיריית רעננה
לוגו עיריית רעננה
לוגו עיריית רעננה עם המחווה לחד-קרן של נועה קירל
כאמור, מחר בערב ייערך חצי הגמר הראשון והנציגה הישראלית תשיר תשיעית בסדר ההופעות, לצד מועמדים נוספים שנמצאים כעת בראש רשימת ההימורים לזכייה בתחרות - בהם הנציגה השבדית לורין והנציג הפיני קארייה.