נועה קירל סיימה במקום השלישי בתחרות השירה האירופית עם "יוניקורן", כשבמקום הראשון והשני - כמו שניבאו ההימורים בהצלחה - זכתה לורין משבדיה עם שירה Tattoo, ואחריה הראפר קארייה מפינלנד עם Cha Cha Cha. "אני לא מאמינה שזה נגמר", אמרה קירל ל-ynet בתום התחרות. "עשרה חודשים אני בתוך הטירוף הזה שנקרא אירוויזיון. זו חוויה כל כך כיפית, להרגיש את האנרגיה של הייצוג כל כך הרבה זמן. זו תחושה מדהימה, אני שמחה שעשיתי את זה והוכחתי לעצמי ולכולם שאני יכולה לעמוד על במות כאלו, שאני ראויה לבמות כאלו, זה כל כך מרגש". צפו בריאיון:
נועה קירל בריאיון ל ynet אחרי גמר אירוויזיון 2023
(צילום: רן בוקר)
למה בכית בסוף? "כי נורא התרגשתי, זה כל מיני רגשות, זה גם לחשוב שזה נגמר וזהו וזו פעם אחרונה שאהיה על הבמה הזאת, וגם אני חושבת על המילים של השיר, על המצב שעברנו בימים האחרונים במדינה, אני חושבת בכלל לעמוד עם דגל ישראל ולייצג את המדינה שלי זה הדבר הכי מרגש שיש. בכיתי לפני הביצוע, בכיתי אחרי הביצוע, אני מרגישה את זה בכל הגוף - אין מה לעשות".
מה הרגשת כשראית שקיבלת דוז פואה מפולין? "ניצחון, מבחינתי לקבל דוז פואה מפולין אחרי כל ההיסטוריה של המשפחה שלי ושל עם ישראל, עם השואה, זה הרגעים האלו שהם באמת ניצחון. ובכלל הניצחון האמיתי זה לשים את ישראל על המפה, להשאיר חותם בעולם ולגרום למדינה שלי להיות גאה בי. זה הניצחון וזה ההישג הכי גדול".
אירוויזיון 2023 - סיקור נרחב:
את מרגישה שירד לך עכשיו איזה משהו מהגב או מהלב? "באיזשהו מקום כן כי זה מסע מאוד אינטנסיבי ועכשיו הוא נגמר. אבל מבחינתי זו רק ההתחלה ובעזרת השם מפה זה רק יתחיל בתחום הבינלאומי ואני אמשיך לייצג את המדינה שלי בעולם".