בבוקר אחד בחודש דצמבר האחרון התעורר כפיר צפריר וגילה שהוא כבר לא בקנזס. כלומר שהוא עדיין בדירתו שבפתח-תקווה, אבל שהשיר שלו מככב בסטורי של אחת, קים קרדשיאן. "התעוררתי לבהלת טלפונים מאבא שלי, מהמנהל, מחברים", הוא משחזר, "חשבתי שקרה משהו, ואז אומרים לי, 'אתה בסטורי של קים קרדשיאן'. חשבתי שצוחקים עליי, הרי זה מופרך".
עוד כתבות למנויים:
איך זה קרה? "הסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי, היא ישראלית. היא צילמה את קים באיזה אאוטפיט ושמה ברקע את השיר 'פחד אלוהים' שהוצאתי כמה חודשים קודם לכן. קים שיתפה את הסטורי של דני, והדבר הזה יצר חשיפה בינלאומית ענקית".
4 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן. שיתפה בסטורי
(צילום: AP)
איך הגבת? "זה הטריף אותי, צעקתי בבית, בת הזוג שלי התעוררה ושאלה מה קרה. כשאמרתי לה שקים קרדשיאן שיתפה את השיר שלי היא אמרה לי, 'מצחיק' וחזרה לישון. ואני ממשיך לדבר עם חברים שמתקשרים אליי בטירוף והיא פותחת שוב את הדלת ואומרת לי, 'באמת?' היא הלכה לפתוח את הטלפון שלה ומאותו רגע היא ואני יושבים על הספה נפוחים משינה עם שיער פרוע ובפיג'מות ואומרים וואו, מה קרה פה?"
מה המשמעות של סטורי כזה? "מאות שיחות. הודעות שעד עכשיו לא הספקתי לפתוח את כולן. מיליונים של צפיות ברשתות. מיליונים בטיקטוק, באינסטגרם. הכל מתפוצץ, אתה לא יכול לגעת בטלפון".
כתבת לה משהו? "כתבתי לה, 'תודה רבה ששיתפתי את המוזיקה שלי, אני מעריך את זה מאוד, המון אהבה מישראל, אוהבים אותך פה'. לדני לוי כתבתי תודה ושהיא מלכה. כיף שיש ייצוגים ישראליים בעולם".
אולי אתה הקניה ווסט הבא. (צוחק): "מיד אחרי שזה קרה שאלו אותי מה, קניה כבר בדרך להוציא שיר שיכפיש אותך? אין לי עם זה בעיה. אבל ברצינות, ההצהרות האנטישמיות שהיו לו מאוד איכזבו אותי. הערצתי מאוד את קניה ווסט ואני עדיין חושב שהמוזיקה שלו אדירה, אבל הוא איכזב. הוא אומר אמירות גזעניות, ובמידה מסוימת בכולנו יש את זה. איך אנחנו מתנהגים אחד לשני? אני לא מדבר על פוליטיקה, אני מדבר על חברה. הלוואי שהיינו מסתדרים אחד עם השני".
עד לפני חצי שנה, כפיר צפריר בן ה-34 היה מתחת לרדאר. ראפר, זמר ומפיק שכותב ומפיק לעצמו חומרים מאז בר-המצווה, אבל כזה שלא מצליח לגמרי לכבוש את המיינסטרים, גם אחרי גיחה לפריים-טיים ב"הכוכב הבא" וחוזה בטדי הפקות. קריירה של צעד קדימה, שניים אחורה. אבל אז הגיעה חרבות ברזל, והשיר "פחד אלוהים" שיצא כמה חודשים קודם לכן ללא באזז, התפוצץ ברשתות. הוא היה במקום ראשון במצעד של גלגלצ וכאן גימל. הגיע גם למקום ראשון בספוטיפיי ואפל מיוזיק, וזכה ליותר מ-17 מיליון צפיות ביוטיוב. מאז הספיק לעשות צפריר שיתופי פעולה עם נטע ברזילי, עם אנה זק בשיר "אלבבלה", להופיע על בימת העצמאות בחיפה ובפתח-תקווה ולהתארח אצל ששון שאולוב בהיכל מנורה, למכור את זכויות הלהיט שלו לפרסומת לישראכרט ולהצטלם לקמפיין פרסומת של TWENTYFOURSEVEN. אבל ההתחלה שלו הייתה לא פשוטה בלשון המעטה.
באודישן הבכורה שלו ל"הכוכב הבא" ביצע שפריר את "סרט פשע" - שיר פרי עטו שמגולל בקצב הספוקן וורד את סיפור חייו הפתלתל. הכישרון והכריזמה הוסיפו להרמת המסך, אבל מה שתפס את הקהל והשופטים היה הלב של מי שגדל בשכונת פג'ה שבפתח-תקווה, ושאותו שם על הבמה. "זה ליל הסדר השעה כמעט כבר תשע, השולחן עמוס כל הדודים יושבים, נפתחת דלת וכמו סצנה בסרט פשע ארבע חבר'ה מגולחי ראש נכנסים. אני בן שמונה וכמו סבתא לא הבנתי שעוד דקה כבר לא יהיה שמח, חרא על החג וחרא על הקישוטים". על המציאות שהושיבה אותו לכתוב את השיר קצת קשה לו לדבר. "כשמדברים איתי על זה או שמתכווצת לי הבטן, או שאני מגמגם או שאני מדבר על זה ממש גרוע. אחר כך אני נתקף בקרינג'", הוא מודה; "מצד שני, אני מבין את החשיבות. כילד, כשהייתי עושה שטויות, אמא שלי הייתה לוקחת אותי לבית סוהר לפגוש את דוד שלי כדי שאני אראה את בית הסוהר ואזדעזע".
מה זה עושה שטויות? "הייתי מסתובב ברחובות ומסתבך באופן שיטתי. היו קטטות, היו חוויות לא נעימות עם משטרה. פעם אחת נעצרתי ברחוב עם חברים כקטינים. בדקו אם יש עלינו משהו וקיפלו אותי על ניידת. אמא שלי בדיוק חזרה מדייט, ההורים שלי גרושים מאז שאני בן ארבע, והיא רואה אותי מקופל על בגאז' של ניידת עם אזיקים והיא יוצאת מהרכב, מתעמתת עם השוטרים. בסביבה האישית שאני גדלתי בה בשכונה, שוטר היה האיש הרע. לקח לי המון שנים להבין שאני זימנתי את מה שקרה, שאני הייתי שם. שאם אראה ילדים כאלה היום אגיד, 'איזה ילד קקי'".
"כילד נחשפתי לסמים בגיל מאוד צעיר, בתחילת החטיבה", הוא ממשיך; "הייתי חשוף לסחר בסמים, לפשע צעיר, לאלימות שיכולה להיות מאוד קיצונית. חוץ מהדוד שלי, אחד מבני המשפחה היה מסובך בפלילים באותן שנים. זה משהו שהשפיע מאוד על המשפחה. וכמו בפתיחה של השיר, עשו לנו פשיטה על הבית של סבתא שלי בערב ליל הסדר. נכנסו ולקחו אותו וזה היה רגע מזעזע. אני זוכר את הלילה הזה, כל שנייה בו, כל דקה בו, כל מה שקורה מהרגע הראשון עד הרגע שמכניסים אותנו לחדר השני ואני שומע את הצרחות בסלון. בסוף היסודי לקראת החטיבה הילדים התחילו להציק לי, ואז הילדים הבוגרים יותר אמרו להם 'תיזהרו'. ואז בעצם התחלתי להבין שיש לי בן משפחה סופרסטאר. ככה ראיתי את זה כילד. אהבתי להסתובב איפה שיש יותר אקשן, כמה שיותר אקשן ככה יותר טוב. כל לילה יצאתי לבלות, ואמא שלי לא הלכה לישון".
כי מה? "כי כל לילה היה סיפור אחר. פעם הייתי חוזר עם פנס, פעם עם ראש פתוח, פעם עם יד שבורה, פעם עם חמש דקירות בגב".
דקירות בגב? "כן. יש לי עד היום צלקות. חמש דקירות בגב מקטטה מיותרת".
זה רציני. "כן. וטוב שזה קרה, כי אם זה לא היה קורה לכי תדעי מה היה צריך לקרות כדי שאני אפסיק לעשות את זה. זו הייתה נקודת מפנה ראשונה. נקודת המפנה השנייה הייתה כשהסתבכות בפלילים של בן משפחה סיכנה גם אותי, והמשפחה ביקשה שאעזוב את הארץ. היה חשש שאם אישאר בארץ ינסו להגיע לבן המשפחה דרכי. הייתי במדריד ואז בטנריף".
אז נותנים לך כרטיס לכיוון אחד ומה אומרים לך? "שבעזרת השם קצת יעבור זעם ואני אחזור. אמא שלי הביאה לי את הכרטיס. אמא שלי עברה באמת חיים מזעזעים. ילדות מאוד קשה, וזה לא עזב אותה עד השנים האחרונות. תוך כדי שהיא סעדה את סבתא שלי וסבא שלי היא הייתה הולכת להביא לדוד שלי דברים מהקנטינות, ותוך כדי מגדלת ילד לבד בתוך מקום לא פשוט. בתוך כל זה קורים לה דברים במשפחה שאם היא תרצה או לא אני נחשף אליהם. בגלל זה גם הקשר שלי אליה הוא מאוד יקר, כי אני מרגיש צורך להחזיר לה קצת טוב".
כשצפריר מדבר על אמו הוא מראה לי את אצבעותיו. שמה, ריקי, מקועקע עליהן בלועזית. "הכל זה בשבילה", הוא מודה. "אני מכיר לה תודה". אחרי כמה חודשים, כשהוסר האיום, הוא חזר לישראל. "הבנתי שאלה לא החיים שאתה מאחל לעצמך. מוזיקה עשיתי מגיל 13, היא שמרה עליי בנס, כלומר מנעה ממני להיות מאה אחוז בתוך החוויות האלה. כשחזרתי מחו"ל התחלתי להתעסק בחיי הלילה, מיחצן מסיבות ואירועים. מהר מאוד אני נשאב על זה וקצת פחות מתעסק במוזיקה עד הרמה שאני מחליט להפסיק לעשות מוזיקה במשך שבע שנים, כי עשיתי כסף בתחום הזה".
מה קנית כשהיה פתאום כסף? "יותר מדי. השלמתי המון חסכי ילדות, התחלתי להיות פזרן ברמה מטורפת. חייתי שופוני. נסעתי במוניות באלפי שקלים בחודש כשיש לי רכב בחניה, כי אני פשוט רוצה כל היום לשתות ולבלות. ביזבזתי על אוכל בחוץ כמו משוגע בכמויות שאי-אפשר להבין בכלל ומזמין את כל מי שיושב לידי. בחצי שנה הוצאתי עשרת אלפים שקלים על משחקים בסוני פלייסטיישן כי כשהייתי קטן נורא רציתי לקנות משחקים וכל פעם הייתי צריך לחכות, הייתי צריך לעשות באמת מעשה טוב, שסנטה קלאוס יבוא או משהו. ופתאום אני סנטה קלאוס".
4 צפייה בגלריה
כפיר צפריר
כפיר צפריר
כפיר צפריר. ילדות קשה
(צילום: גבריאל בהרליה)
מה גרם לך להפסיק ולחזור למוזיקה? "אחרי שש-שבע שנים ישבתי עם חבר, והוא שאל, 'אתה לא מפחד שתגיע לגיל 40, תסתכל על הכרס ותגיד לא עשיתי מספיק, לעולם לא אדע מה היה יכול לקרות אם הייתי מתעסק במוזיקה'. זו קלישאה אבל זה תפס אותי. מאותו רגע החיידק התחיל לפעול שוב בגוף.
הוא החל ליצור מוזיקה בגיל 14. הוציא את הסינגל הראשון ב-2020 ואת האלבום הראשון "רוץ" ב-2021. שנה אחר כך השתתף ב"הכוכב הבא" והוחתם בטדי הפקות. "'רוץ', זה גם עם המשמעות בעברית וגם באנגלית - שורשים. עם זה הגעתי ל'הכוכב הבא'. פעם ראשונה שנחשפתי להפקת טלוויזיונית ולכאלה עוצמות, קשה שלא להתרגש. הגעתי לשם חדור מוטיבציה להשמיע את עצמי וידעתי שאני לא עובר אודישן, לא עם הטקסט הזה ולא עם הסגנון הזה".
המסך הורם, אך צפריר הודח בשלב מוקדם יחסית. גם "פרס הניחומים" השווה - החתמה על חוזה בחברת טדי הפקות - הגיע לקיצו כעבור פחות משנה. כפיר מצא את עצמו טועם מנחת זרועו של השואוביז. "לא הצלחתי. אני לגמרי לוקח את זה על עצמי כאמן. הם מאוד ניסו לתת פוש, ואחד הניסיונות היה לצמד אותי לאלה לי (להב) לשיר שאז עבדתי עליו - 'פחד אלוהים'. היא הייתה אמורה להקליט את זה איתי אבל ברגע האחרון נכנס לה פרויקט וזה בוטל. היא לא הגיעה לסשן. היה יכול להיות אחלה סשן".
אאוץ'. "כן. והשיר יצא ולא הצליח בהתחלה, וזה היה עוד סטרייק. הייתה לנו שיחת פרידה מרגשת, יש בינינו המון כבוד וסך הכל היה רצון טוב. ידענו שניסינו".
ואיך התמודדת עם הפרידה המקצועית הזו? "נכנסתי לדיכאון. בעצם פוטרתי. פתאום אין עניין, אין תשומת לב. בסופו של דבר אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים כי יש בנו אהבת קהל. אנחנו צריכים את הקהל בשביל לנשום, זה הדלק שלנו. אז הייתה תקופה של אכילה רגשית, אכלתי ושתיתי אלכוהול כל היום. הייתי מבואס יום-יום, שעה-שעה".
ויש רגעים שאתה אומר זהו, אני צריך לעשות משהו אחר? "הייתה לי פעם אחת שיחה עם אחי, וזו הייתה נקודת משבר. הוא אמר לי שאולי אני צריך להפסיק. זה נתן לי כאפה. הייתה לי גם שיחה עם דודה שלי, שפשוט כיסחה אותי. אמרה, 'מה יהיה איתך? ממה תתפרנס? ממה הילדים שאתה רוצה להביא בעתיד יחיו?' ואני מקשיב לה, ומתווכח. אמרתי לה, 'את מבינה שיש מצב שאת מנסה לכבות אותי ממשהו שעוד שנייה יקרה לי?' שבת אחרי 'פחד אלוהים' התפוצץ. כשנפגשנו היא כבר ביקשה סרטון לעובדות שלה".
חתיכת דרך. "שמעי, חוויתי הרבה בחיים שלי. אני חושב שזה בנה אותי, שזה היום הופך את זה להכי הכי מתוק שיש. אני מקבל טלפונים מחברים שעשו איתי מוזיקה בגיל 16, שאומרים לי, 'אנחנו חוזרים לעשות מוזיקה'. חבר ילדות שלי, ראפר מדהים שפרש מהמוזיקה מכורח המציאות, אמר לי, 'תשמע כפיר, דירבנת אותי לחזור'. אני רוצה להאמין שבעוד שנה מהיום בעזרת השם אני פותח קופה, פותח מופע שלי. אני מאמין שזה יקרה, ואני מאמין שזה יקרה במקום גדול. אני רוצה להתפרנס ממוזיקה, להקים משפחה ולהיות מאושר. אחר כך אלוהים גדול".
חודשים היה "פחד אלוהים" להיט רדום. צפריר הוציא אותו בפברואר 2023 ולא הרבה קרה. הטיימינג שבו פרץ, דווקא עכשיו, אחרי שנים של ציפייה, לא עושה לו נעים. "שמעי, זה משחק ברגשות שלי", הוא מודה, "הפריצה קרתה באוקטובר, ויש לי הרבה מאוד חברים שנרצחו ב-7 באוקטובר. שהם יעקב שנרצחה עם אחותה ובן דוד שלה, יש לנו חברה מאוד קרובה, זיו עבוד, שהיא חברת ילדות של זוגתי טליה וחברה טובה שלי, היא הניצולה היחידה מהחבורה שאיתה היא נסעה לנובה. היא נסעה עם אחיין, עמית בן אבידה, הארוס שלה אליה כהן נחטף לעזה. הם לא קיבלו ממנו עד היום שום סימן חיים".
בלתי נתפס. "את יודעת מה הכי דפוק פה? שאם אתחיל למנות לך אנשים שאיבדתי, אשכח כל כך הרבה שמות. כי את זה הכרתי לפני עשור בבילויים, עם זו יצאתי לדייט, עם זה הלכתי למשחק כדורגל. זה מה שקרה בנובה. כשזיו הייתה במיגונית, בת הזוג שלי הרימה חמ"ל עם החברות שלה וניסו לחפש אותה. באיזשהו שלב זיו שלחה הודעה: 'הצילו, מיגונית'. דברים שלא היו קורים בפרק הכי הכי גרוע בספר מתח. עד שהן לא מצאו אותה הבית היה על קוצים. זיו היא לוחמת, בכל חור בארץ ובעולם היא מדברת בשמו של בן זוגה החטוף, מנסה לעשות כל מה שהיא יכולה כדי להעלות את המודעות אליו. שאלתי אותה אם זה שאני מפרסם דברים שקשורים לשירים שלי צובט לה, אם זה נותן תחושה שאני לא רואה אותה. כי בהתחלה כשפירסמתי הייתי ממש בתסביך עם עצמי. כפרה עליה, היא אמרה שהיא אוהבת אותנו ושמחה שאנחנו חיים ככה".
4 צפייה בגלריה
זיו עבוד
זיו עבוד
זיו עבוד עם תמונה של ארוסה החטוף אליה כהן
(צילום: REUTERS/Hannah McKay)
זה קצת מוריד מההנאה שבהצלחה, לא? "כן, על אחת כמה וכמה זה גם ילווה אותנו לכל אורך הדרך, לא? הנה, ימי עצמאות, חגיגות זה באמת בדרך ללוות אותנו. אני מבין שאני לא באמת זוכה להדי ההצלחה שהמדינה הממש נפלאה שלנו יודעת לספק כשהיא פורחת. אולי זה הופך את זה ליותר משמעותי, אולי זה הופך את זה ליותר חשוב, אולי זה הופך את זה למשהו יותר ערכי. אם פעם 'פחד אלוהים' יכול היה להיות שיר שפשוט ישמח את עם ישראל היום הוא גם הפך להיות שיר שייתן לאנשים מפלט. כל הקונספט של המוזיקה שלי כרגע כביכול הוא מנותק ולא מנותק בו-זמנית מהסיטואציה. בעבר זה יכול היה להיות שיר שסתם עושה טוב על הנשמה והיום יש לו ערך מוסף. אני מקווה שאני אזכה להמשיך להיות אמן ישראלי מצליח גם כשהמדינה הזאת תחזור לפרוח".
דגימה מ"פחד אלוהים": "את מפחידה, כל הגוף צמרמורות, את עושה לים ברדק, את פחד אלוהים ישמור". מה לדעתך גרם דווקא לשיר הזה להתפוצץ ככה? יגידו הצקצקנים ואולי גם בצדק, שזה לא איזה שיר מלחמה קלאסי ועם עומק. "אני חושב שמי שלא מבין את העומק בטקסט שלי פשוט לא מחובר לשפת היום-יום. שפת היום-יום שלנו נחשבת אצל חלק מהאנשים לפחות מכובדת ורשמית. אבל אם אנשים באמת יתעמקו ויקשיבו לטקסט, הם יבינו שיש סיפורים מאוד יפים מאחורי השירים שלי, שיש מאחורי משפטים לפעמים כל כך הרבה משחקים ודברים שאני משתדל להכניס בתוך טקסט עם המון מחשבה, לפעמים קצת מעל הראש. ב'פחד אלוהים' היופי הוא שאני מדבר על בחורה אך ורק במילים שליליות, שהכוונה שלהן היא אך ורק חיובית. זה דורש ממך שנייה לחשוב. לקח לי המון שנים לכבד בעצמי את עולם הפופ. גם אני כקהל כשהסתכלתי מהצד אמרתי 'נו, באמת', אבל כשאתה מתחיל להיכנס לעומק של הדבר אתה שואל את השאלה הפשוטה הזאת: 'למה שלא תנסה לעשות אחד כזה בעצמך?' זה לא פשוט להיות פשוט. ואני מזמין כל בן אדם שחושב שזה פשוט להיות פשוט, לנסות פשוט לעשות משהו פשוט. ואם באופן ממש פשוט יצא לו ככה פשוט להצליח, אז אני אעמוד ופשוט אמחא לו כפיים. אני מניח שבתכלס אני אשאל אותו, 'נו, איך היה?' והוא יענה לי, 'זה לא היה פשוט'".
הלהיט השני שלך, "נתק אותי", נכתב יחד עם נטע ברזילי. איך זה קרה? "ממש בטעות. התראיינתי ונשאלתי מי הייתי רוצה שיבצע קאבר לשיר שלי. מיד אמרתי שנטע, כי אני מאוד מעריך אותה. אני מתחבר אליה גם כבן אדם שמרגיש שונה בנוף וגם מוזיקלית. וזה קרה, היא ביצעה את 'פחד אלוהים', ואז שלחתי לה הודעה. כתבתי לה, 'פקם פקם, פשוט מת עליך, איזה מרגש. אשמח להפגש איתך באולפן אם בא לך'. ואז היא עונה, 'איך אתה בראשון?' נפלה לי הלסת. ממש התרגשתי שבן אדם כזה גדול מהחיים רוצה לשתף איתי פעולה. והגברת הזאת שבאמת מסתובבת בלונדון, מאלמו ובריסל מגיעה לפתח-תקווה, עיר הראפ. אני מקבל אותה בבית והיא נסיכת דיסני כזו, בחורה מקסימה. השמעתי לה איזה משהו שהכנתי מראש כי בכל זאת נטע ברזילי מגיעה אליך הביתה, אתה תעשה שיעורי בית. הכנתי איזשהו ביט שמאוד האמנתי בו עם איזשהו רעיון להתחלה של שיר שאני בטוח שהוא מטורף, והיא אומרת לי, 'תשמע כפיר, התדר לא נכון לי כרגע, אני לא רוצה להתעלם מהמצב'".
4 צפייה בגלריה
נטע ברזילי בהופעה בהאנגר 11
נטע ברזילי בהופעה בהאנגר 11
נטע ברזילי. ''נסיכת דיסני. בחורה מקסימה''
(צילום: רז גרוס)
הצלחת להבין את זה? "תראי, באופן אישי קשה לי עם זה. מאז האירועים אני מצד אחד כל היום מתעסק בזה, אבל מצד שני אני בורח מזה. אמרתי לה שאני לא שלם עם זה, שאני מרגיש שאנחנו מתפלספים ולא יוצרים. ואז אמרתי לה, 'אני מוכן לכתוב שיר על המצב בתנאי שמי שבא רק לשמוע ולא להקשיב למילים יוכל ליהנות ממנו'. ובאמת מי שמקשיב ל'נתק אותי' בחצי אוזן יכול להרגיש שזה סתם סיפור אהבה, כשבפועל מדובר על שיר שכל כולו מתעסק ב'בואי נאהב היום כי אולי אין מחר'. לא רצינו לגעת לאנשים בפצעים הפתוחים אבל זה שיר שהוא חד-משמעית על עמית בן אבידה ז"ל שנרצח בנובה. לפני הלוויה שלו זיו חברתנו ביקשה שנדפיס את ההספד של אמא שלו כי התקלקלה להם המדפסת. לא הכרתי אותו או את אמא שלו, אבל הצצתי בהספד. לא יכולתי שלא לקרוא אותו. ובסופו אמא שלו כתבה לו, 'נתק אותי, בן אהוב שלי'. נתק אותי היה ביטוי כזה שלו שהוא היה אומר כל הזמן. ופתאום כשישבנו יחד, נטע ואני, וניסינו למצוא מילים, נטע אמרה לי, 'נתק אותי מזה'. ופתאום אני מרגיש שעמית בחדר".
הופעת ביום העצמאות. איך אתה מרגיש עם ההחלטה הזו לחגוג את החג, לעלות על במות, בתקופה הזו? "שמעי, האנשים שמקדשים את המוות נורא שמחים שאנחנו מפסיקים לקדש את החיים, זה ההישג הכי גדול שלהם. המטרה שלהם, למי שלא היה ברור, זה שיהיה לנו רע. שנשפיל ראש. האויב שלנו מחכה לרגעים האלה שבהם נגיד שאי-אפשר לקדש את החיים".
מצד שני, המדינה במשבר. יש שמרגישים שזהותם עורערה, מול המדינה ומול העולם. "קשה לי להגיד לעולם שהוא הצליח לערער לי את הזהות לא משנה מה הוא יעשה לי".
פורסם לראשונה: 00:00, 17.05.24