עולם התרבות הישראלי יצדיע לאדם, שהלך לעולמו בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, במופע מחווה שיתרחש ב-22 ביולי, במשכן לאמנויות הבמה שבתל אביב. לבקשתו של הזמר והשחקן, הכנסות המופע ייתרמו למטה משפחות החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן.
1 צפייה בגלריה
yk13991830
yk13991830
(צילום: גבריאל בהרליה)
במופע ישתתפו אמנים רבים שיבצעו את הלהיטים הגדולים מהקריירה של אדם, ובהם ירדנה ארזי, זהבה בן, עברי לידר, דפנה דקל, דנה אינטרנשיונל, יזהר כהן, אילן פלד, אילנית, אילנה אביטל, הראל סקעת, פיטר רוט, רוני דואני, יהונתן פרלמן, נונו, ניקי גולדשטיין, עופר ניסים, רון רוזנפלד סולן פורטרט, רן דנקר ויזהר אשדות, שינהל מוזיקלית את המופע יחד עם אסף פרישמן.
המופע נערך לבקשתו האחרונה של הזמר והשחקן. "אנחנו רוצים לומר לאדם תודה", אמרה מירי פרלמן, מי שהייתה מנהלתו האישית וחברה קרובה. "תודה על הקול הצרוד, השורט והמלטף, על ההגשה המהפנטת והחד-פעמית, על האישיות הכובשת, הקורנת והטובה, ועל השירים הגדולים שימשיכו ללוות אותנו לנצח. מאז טבח 7 באוקטובר אדם היה עסוק בדאגה כנה ואנושית לחטופים ובני משפחותיהם, עד הבקשה לתרום את ההכנסות לטובתם, כמו גם לאגודה למלחמה בסרטן. אדם היה אייקון פופ עצום שהרעיד, הרטיט ונחרת בלבבות של דור שלם. המופע יביא רגעים שהפכו לסמלי תקופה בסרטונים נוסטלגיים מרגשים".
את האירוע ינהל ויפיק אמנותית שמעון שירזי, חברו הקרוב של אדם ובן זוגו לשעבר. "אדם היה אהבת חיי הגדולה", סיפר שירזי. "אני מפיק את המופע מתוך אהבה עמוקה וכבוד גדול לאמן, לחבר ולאהוב שמאוד יחסר לי. האמנתי שנצליח להפיק יחד את האירוע הזה כשעודו בחיים, אבל הגורל הכריע אחרת".