(קרדיט: רלוונט)

בסופ"ש האחרון שודרה בחדשות 13 כתבה על חברת הכנסת מטעם הליכוד, קטי שטרית. בקטע מסוים, אומלל במיוחד, תיעדה עדשת המצלמה את שטרית משוחחת עם נהגי מוניות מקומיים שהתלוננו על קשיי פרנסה. אחד מהם אפילו הסביר שהמצב כל כך קשה שהוא כבר מעדיף לעבוד בניקיון. קטי שטרית, לפי הסרטון ששודר, ענתה לו "אני מחפשת מנקה כבר הרבה זמן".
לא עבר יותר מדי זמן עד שהרשת התמלאה בגרסאות פארודיות על האמירה המוזרה של חברת הכנסת. רבים פירשו את הסיטואציה כעוד דוגמא לניתוק שאותו מפגינים חברים רבים בממשלה הנוכחית, בעוד שאחרים ניסו להסביר שמדובר בתגובה שהובנה שלא כהלכה.
1 צפייה בגלריה
חברת כנסת קטי שטרית הליכוד
חברת כנסת קטי שטרית הליכוד
חברת כנסת קטי שטרית
(צילום: אבי רוקח)
שטרית עצמה סיפקה הסבר משלה לאירוע. לגרסתה, "שיחה של 20 דקות עם נהגי המוניות התקצרה לשנייה שהוצגה ונערכה במגמתיות כחסרת טקט ומנותקת". שטרית גם הוסיפה הסבר רחב יותר לאופן שבו הוצגה בכתבה. "מה שקרה איתי בכתבה", טוענת הח"כית, "מעיד הרבה על הרייטינג והרמה של ערוץ 13 - שניהם נמוכים. ‏התקשורת עושה מה שהיא יודעת הכי טוב - לקחת את הדמות הנשית, המזרחית, הפריפריאלית, הימנית ולצייר אותה כבורה".
במילים אחרות, מבחינתה של שטרית, זה לא סתם שחדשות 13 הציגו אותה בצורה מגמתית. זה הכול חלק מתוכנית על נגד נשים מזרחיות מהפריפריה. כן, שוב.