מבזק החדשות הטובות
(צילום: שחר גולדשטיין)



נפתח עם חדשות טובות לחתולי מוזיאון הארמיטאז' בסנט פטרבורג, שקיבלו ירושה מנדבן צרפתי. נשמע לכם הזוי? החתולים גרים באורח קבע במוזיאון כבר שנים רבות ויש להם מעמד רשמי במקום עוד מימי הקיסרית יליזבטה במאה ה-18. כולל מרתף מותאם, ומטבח מיוחד להכנת אוכל לחתולים.
3 צפייה בגלריה
חתול ליד המוזיאיון
חתול ליד המוזיאיון
חתול ליד המוזיאיון
(צילום: shutterstock)
אם כל זה לא מספיק מוזר עד עכשיו, יש גם מישהו שדאג להם לדמי כיס. מסתבר שאזרח צרפתי אמיד, הוריש חלק מהעושר שלו לחתולים לאחר שהכניס אותם לצוואה שלו. הפילנתרופ ביקש לשמור על אנונימיות גם לאחר מותו, והסיבה שבגינה הוריש את הכסף, הייתה דאגתו לחתולים בעקבות משבר הקורונה. הכסף, כך אומרים הרוסים, ישמש לתיקון המרתף ושיפור התנאים. ומה הוא סכום הכסף שקיבלו החתולים? המספר לא פורסם, רק נרמז כי מדובר בסכום מכובד. ועכשיו, מי אמר שהחורף לא מגיע? שימו לב לצילומים המרהיבים האלו ממונגוליה הפנימית, מחוז אוטונומי בצפון מערב סין, שהתכסה השבוע בלבן.
3 צפייה בגלריה
לבן על לבן במונגוליה הפנימית
לבן על לבן במונגוליה הפנימית
לבן על לבן במונגוליה הפנימית
(צילום: רויטרס)
הטמפרטורות שם בימים אלה כבר ירדו למינוס 10 מעלות, והשלג שלא מפסיק לרדת בשילוב של אוויר קר הביאו לתוצאה המדהימה הזאת, שורות של עצים מעוטרים בשלג לבן כאילו יצאו מתוך סרט טבע שזכה בפרסים רבים.
ולסיום, בפינת השיאים המוזרים, קבלו את האיש שחתך באוויר 68 ענבים בדקה אחת עם חרב סמוראים, כשהוא עומד על לוח מתנדנד.
3 צפייה בגלריה
שיא עולמי חדש
שיא עולמי חדש
שיא עולמי חדש
(צילום: מתוך עמוד היוטיוב של דיוויד ראש)

שמו של הטאלנט הוא דיוויד ראש ושיאו הקודם עמד על 57 ענבים בלבד, עד שנשבר לפני מספר חודשים על ידי אדם אחר עם חרב סמוראים.
דייוויד לא נשבר, הוא התעלה על עצמו והצליח להחזיר את הכבוד, בעזרתו האדיבה של השכן שלו, שזרק לו את הענבים. נספר רק שכל היופי הזה לא קרה בטייק אחד, אלא בכמה. ומה קורה כשנגמרים הענבים? פשוט נוסעים שוב ושוב לחנות כדי לקנות עוד. ואלו חדשות טובות גם לירקן שעשה קופה.
מבזק החדשות הטובות מתפרסם בכל יום ראשון, שלישי וחמישי