אגודת צער בעלי חיים תל אביב

בובי- בן שנה ו-5 חודשים. סלוקי מעורב. בובי הוא כלב יפייפה קצת חששן, מתוק ברמות על, אוהב לשחק ומאוד אוהב ליטופים, הוא מסתדר חלקית עם כלבים ויודע פקודות בסיסיות. מחפש בעלים מנוסים עם הרבה סבלנות שיעזרו לו להתפתח מול אנשים וכלבים אחרים.
12 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(צער בעלי חיים - תל אביב)
לינגו- לינגו בת 3 וחצי חודשים אפורה מנומרת מעורבת. חברותית מאוד, חמודה ושיר תיכנס לכם ללב, אוהבת ליטופים ולשחק. זקוקה למשפחה שתעניק לה המון אהבה וחום לעתיד.
12 צפייה בגלריה
לינגו
לינגו
לינגו
(צער בעלי חיים - תל אביב)
אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב טלפון: 4553* שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 לאתר האגודה לחצו כאן

חבר למען הכלבים

ארצ'י- כלב מתוק, בן חמש, שננטש על ידי בעליו הקודמים עקב מעבר דירה. הוא ידידותי, מתלטף ופשוט מקסים! ארצ'י אוהב אנשים וילדים, חייכן ומתוק, מסתדר עם רוב הכלבים.
12 צפייה בגלריה
ארצ'י
ארצ'י
ארצ'י
(חבר למען הכלבים)
מייפל- כלב צעיר בן כשנה בגודל בינוני. מתוק וחששן. מייפל זקוק לבית סבלני שיתן לו את הזמן שלו להיפתח.
12 צפייה בגלריה
מייפל
מייפל
מייפל
(חבר למען הכלבים)
עמותת חבר למען הכלבים. הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בשבתות דף פייסבוק: https://www.facebook.com/haver.org טלפונים לפרטים: רעות - 050-9080558

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

שלושה גורים אחים - שובבים וחמודים, מעורבים בני 3 חודשים, יהיו בינוניים-גדולים. מחכים בהרצליה
12 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
בונגו - כלבון מתוק ומרשים עם סיפור חיים לא פשוט.. היה כלב שמירה במשך שנים עד שננטש והגיע לכלביה. כל מה שהוא צריך זו פינה קטנה, בבית, עם חצר, שם יוכל לנוח, לנשום אוויר טוב ולצאת לטיולים. אוהב אנשים, ומתמסר בקלות לפינוקים, סירוקים וליטופים. בגלל שרגיל לשמור על הטריטוריה, בונגו צריך בית אחראי שמבין שקצת קשה לו עם כניסה של אורחים חדשים. לא מסתדר עם חתולים. רועה בלגי | בן 8 | גדול | מחכה בנתניה
12 צפייה בגלריה
בונגו
בונגו
בונגו
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
לפרטים נוספים ואימוץ צרו קשר במספר: 055-667-5229 עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

דוביק - כלב של אהבה. טוב לב, נפלא עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים, לא מחבב חתולים. בן כשנתיים, מחוסן, משובב ומסורס.
12 צפייה בגלריה
דוביק
דוביק
דוביק
(תנו לחיות לחיות - רמת גן והסביבה)
דובי - כלב רגוע ונינוח. מתלטף, יפייפה וטוב לב. מסתדר עם חלק מהכלבים. לא מחבב חתולים. לא יתאים למשפחה עם ילדים צעירים. בן כשנתיים, מחוסן משובב ומסורס. לבית עם ניסיון בלבד .
12 צפייה בגלריה
דובי
דובי
דובי
(תנו לחיות לחיות - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

אס. או. אס. חיות

ליאו - בן כמעט שנה, מאוד אוהב אנשים וחביב על כולם. מסתדר עם כלבות נקבות, אך חושש מעט מזכרים. ליאו אוהב לשחק עם העצם שלו וכדורגל מפונצ'ר שיש לו. אוהב שזורקים לו כדורים והוא מחזיר. הוא אוהב ליטופים, טיולים ומחפש אהבה. צריך להיות כלב יחיד, עדיף לבית עם גינה. מחונך לצרכים והולך יפה עם רצועה. ליאו צריך בית מנוסה שידע לשים לו גבולות ולהעניק לו ביטחון.
12 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(אס. או. אס. חיות)
מונו - ננטש מבית בגיל 13, נמצא בבית דירות בצפון תל אביב והבעלים לא רצו אותו יותר. מונו הוא פקינז מעורב, קטן בגודלו, מאוד שקט ועדין. הוא הכי אוהב ליטופים ולרבוץ ליד אנשים בכל שעות היום. כלב חברותי מאוד שאוהב את כולם. עדיין צעיר ברוחו ואוהב חטיפים, משחקים וטיולים. מונו עכשיו באומנה מפנקת עד שנמצא לו את המשפחה האוהבת שיוכל להיות חלק ממנה למשך שארית חייו.
12 צפייה בגלריה
מונו
מונו
מונו
(אס. או. אס. חיות)
לאימוץ מלאו פרטים בטופס הזה: https://did.li/3vtlC טלפון לפרטים נוספים: 03-7441010 ; 037441111 כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר https://www.sospets.co.il/ ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות לא מתקיימים בתקופה זו. ראיתם בעל חיים שתרצו לאמץ? מוזמנים למלא את הטופס פניה לאימוץ. האימוצים מתבצעים בשיחות טלפוניות ובפגישות אישיות עם הכלב או החתול אותו תרצו לאמץ.

תנו לחיות לחיות

בון- את רב חייו העביר בון קשור. הריח, ראה וחווה את החיים מבלי שהצליח להגיע, לגעת להיות חלק מכל מה שהיה סביבו. כשהשתחרר מהכבל- עבר לכלוב. גם שם הוא סגור. אומנם אין לו שרשרת חונקת על הצוואר, אבל הוא עדיין לא חווה את החיים עצמם. בון הבונבון שלנו כל כך רוצה לצאת לחופשי. כלב מקסים בן 5, מלא בארנגיה ושמחת חיים כשהוא משוחרר בחוץ וכל כך מחכה למישהו איתו יוכל להתחיל סוף סוף לחוות את החיים. מכיוון והיה קשור כל חייו, לוקח לו זמן לסמוך על אנשים חדשים והוא מחכה למאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים.
12 צפייה בגלריה
בון
בון
בון
(תנו לחיות לחיות)
חשי- יפהפיה בינלאומית על 3 רגליים. חשי המהממת שלנו, חתלתולונת עדינה וכובשת בת שנתיים, שמחכה לזכות בבית שיאהב עד השמיים.
12 צפייה בגלריה
חשי
חשי
חשי
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3