(צילום: אבי חי)

נפתח עם חדשות טובות ממקסיקו, שם התגלה זן חדש של לווייתנים. המדענים, שאיתרו את הזן החדש גם הצליחו לצלם שלושה מהם, ולהקליט את הקולות והאותות שהם מעבירים ביניהם – באמצעות מיקרופון תת ימי.
לטענת החוקרים, בהחלט מדובר בזן חדש של ליוויתן - משום שמה שהם ראו ושמעו לא תואם לשום לוויתן אחר הידוע לאדם שקיים בטבע. כעת רק נשאר לערוך ללווייתנים דגימות גנטיות שיאשרו את מה שאנחנו כבר יודעים - יונק גדול שחי כאן עד עכשיו ולא ידענו עליו, נעים להכיר.
3 צפייה בגלריה
הלווייתן
הלווייתן
הלווייתן
(צילום: Sea Shepherd)
ועכשיו, אל הבוס הכי טוב בעולם, שהפך את 74 העובדים שלו – כולל אלה שבמחסן – למיליונרים. הכירו את מת'יו מולדינג, מנכ"ל ומייסד חברת The Hut Group, שהעניק בעשור האחרון לעובדיו סכום כולל של מיליארד לירות שטרלינג, במניות – ובכך – עשרות מהם הפכו למיליונרים.
בין המתעשרים החדשים: נהגים בחברה, מפעילי מחסן ומזכירות. מדובר בכמות המיליונרים הגדולה בהיסטוריה הבריטית בתוך ארגון עובדים, והיד עוד נטויה - המנכ"ל הנדיב הודיע שהוא מתכנן להעניק מניות לעובדים נוספים בשווי של 175 מיליון ליט"ש.
3 צפייה בגלריה
הבוס הנדיב
הבוס הנדיב
הבוס הנדיב
(צילום: רויטרס)
ומכאן, אל מדאו, גורת גולדן רטריבר סופר חמודה שאבדה באזור מיוער בצפון מדינת ניו יורק.
אחרי ימים ארוכים של חיפושים שלא העלו דבר, יש מי שכבר היה מתייאש, אבל הבעלים של מדאו, גארי ודבי מורגן, החליטו שלא לוותר והציבו שלטים עם פרס כספי למי שיעזור להם למצוא את הכלבה האבודה.
3 צפייה בגלריה
נמצאה אחרי 10 ימים ביער
נמצאה אחרי 10 ימים ביער
נמצאה אחרי 10 ימים ביער
(צילום: מתוך יוטיוב)

מי שנחלץ לעזרתם היה בריאן ג'יימס, טייס מזל"טים ומדריך טיולים, שהעלה לאוויר את הרחפן שלו באזור שבו מדאו נראתה לאחרונה. הוא סרק קילומטר אחר קילומטר במטרה לזהות את הכלבה ממעוף הציפור ובסוף זה קרה.
נקודה קטנה של פרווה לבנה נצפתה כשהיא נעה בין העצים - ובעזרת המיקום ששלח המל"ט - היא נמצאה וזכתה לאיחוד מרגש עם הבעלים שלה.
ואם גם לכם יש חדשות טובות ומרגשות שלחו לנו בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של ynet. ועד הפעם הבאה שיהיו לכם רק חדשות טובות