כל מי שמתכנן לנהל, להפוך לבעל עסק או יזם, צריך לפתח יכולות ניהוליות חזקות. כך גם עבור מי שמכוון גבוה ומתכנן להתקדם במעלה הדרגות במקום העבודה העתידי - בין אם מדובר בתפקידי שיווק, אסטרטגיה, הדרכה, פיננסים, הוראת הניהול ועוד. תואר ראשון בהוראת הניהול העסקי הוא הבסיס למימוש שאיפות אלו.
אם רוצים לנהל וליזום, צריך ללמוד כיצד לפתח חשיבה עצמאית ויצירתית, גם במצבים בהם אין לכם את הניסיון הנדרש. כדי להביא את עצמכם לנקודת הפתיחה האופטימלית לקריירה עסקית-ניהולית ואולי אף להוראה בתחום, כדאי לכם להכיר את התואר הראשוןB.E.d להוראת הניהול העסקי של בית הספר לניהול במרכז האקדמי ויצו חיפה.
איך תוכלו לוודא שאתם מצוידים בכלים המתאימים לקריירה ניהולית?

התמקדות בלימודים מעשיים וגם מסלול להנדסאים

מטרת בית הספר לניהול היא פיתוח דור העתיד של המנהלים בישראל. על מנת לעשות זאת, תכנית הלימודים מתמקדת בלימודי הליבה של תחום הניהול: כלכלה, חשבונאות, מימון ושוק ההון, עם 3 חטיבות חשובות: חטיבת יזמות ואסטרטגיה, חטיבת שיווק ופרסום וחטיבת ניהול.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
הקורסים של התואר נועדו לפתח חשיבה יחודית ומקורית אצל הסטודנטים, במקביל לקבלת כלים מקצועיים ומעשיים ממרצים שהם אנשי שטח ובעלי ניסיון. תכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים להיות פורצי דרך, יצירתיים, מקוריים, יזמים ומנהיגים. הקורסים המקצועיים מקנים כלים מעשיים על מנת לעזור לבוגרי התואר להשתלב כבר עם סיומו בשוק העבודה, במגוון רחב של משרות ותחומים.
מועמדים עם תואר הנדסאי (בוגרי י"ג ו י"ד), יכולים להצטרף למסלול עם לימודי השלמה והכרה בלימודיהם הקודמים.

סגל אקדמי המשלב ניסיון מעשי ורקורד אקדמי מעולה

הסגל האקדמי של בית הספר לניהול מורכב מאנשי מקצוע מובילים, בעלי רקורד ייחודי המשלב ניסיון תעסוקתי בשטח, לצד ניסיון אקדמי - הכל כדי להקנות לסטודנטים למידה באיכות ללא פשרות.
תכנית הלימודים העדכנית שמה לעצמה כמטרה להפוך את הבוגרים למנהלים מובילים ומנהלות מובילות במשק הישראלי.

תואר בשכר אוניברסיטאי, עם תעודת הוראה לפתיחת אפיקי קריירה נוספים

לימודי החינוך המשולבים בלימודים לתואר מציידים את בוגרי בית הספר בתעודת הוראה בתחומי הניהול, שמאפשרת להם אופק נוסף של הכנסה ושל קריירה בנוסף לניהול ויזמות. תעודת ההוראה תאפשר לכם לחנך ולגדל את הדור הבא של המנהלים, במגוון מוסדות לימוד העוסקים בתחום.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
שכר הלימוד האוניברסיטאי האטרקטיבי של הלימודים לתואר נמוך בהרבה משכר הלימוד במכללות המציעות תארים דומים.

יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל התואר, במוסד עם אווירה משפחתית

הלימודים לתואר בהוראת הניהול העסקי במרכז האקדמי ויצו מספקים סביבת לימודים אינטימית ויצירתית, המאפשרת לכל סטודנט ביטוי אישי ומימוש מרבי של הפוטנציאל.
הסגל האקדמי והמנהלי מלווה כל סטודנט וסטודנטית באופן אישי וצמוד לאורך כל הדרך, באווירה משפחתית, תומכת ודואגת.
הלימודים במקביל ובשיתוף המחלקות היצירתיות של המרכז – ארכיטקטורה, תקשורת חזותית, אופנה וצילום- מאפשרים לסטודנטים להחשף לתחומים אחרים ולהנות מאווירה יחודית, עם עשייה פורצת גבולות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
אם חשוב לכם להשלים תואר ראשון במנהל עסקים לפני שאתם מפתחים את הקריירה, ואתם בעלי תעודת הנדסאי או שואפים לשלב תעודת הוראה עם מקצוע נוסף, התואר הראשון בהוראת הניהול העסקי של המרכז האקדמי ויצו חיפה הוא הבחירה הנבונה לקראת העתיד שלכם.
המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה מאפשר לסטודנטים הלומדים בו להשפיע, להוביל ולעצב את העולם גם במהלך לימודיהם ובוודאי שעם סיום לימודיהם, בעזרת מקצוע אטרקטיבי ויישומי, בו יכולות לבוא לידי ביטוי כל היכולות שהיו טמונות עמוק בתוכם, יחד עם הכישרון הטבעי שלהם ובעזרת ההכשרה והאימון במהלך הלימודים.

פורסם לראשונה: 14:08, 25.01.21