עיצוב גרפי ותקשורת חזותית הם חלק מהתחומים המבוקשים והפופולאריים ביותר בקרב צעירים ישראלים יצירתיים, שרוצים לעצב לעצמם קריירה מצליחה, דינמית ומגוונת. עולם העבודה רושם ביקוש יציב לאנשי מקצוע בתחום העיצוב הגרפי, עיצוב אריזות, פרסום ואיור, אינטראקטיב וסלולר בחיבור עם מקצועות ההייטק, ואנימציה לסוגיה - תלת ממדית, קלאסית, וברודקאסט לטלוויזיה, ועוד תחומים משיקים נוספים.
בוגרי המחלקה יוצאים ביתרונות רבים על בוגרי אקדמיות אחרות והופכים למעצבים רב-תחומיים עם סט יכולות מקצועיות מגוונות, חשיבה יצירתית וכלים ליישום מעשי.
מהן הדרישות מאנשי התקשורת החזותית של ימינו? ומה הופך את המחלקה לעיצוב גרפי של המרכז האקדמי ויצו חיפה לאחד ממוקדי היצירתיות האקדמיים המובילים לתעשייה?

הדרישות של היום ממעצבים גרפיים: סט רחב של כלים וידע טכנולוגי במגוון תחומים

איש התקשורת החזותית של היום רחוק מאוד ממעצבי העבר, שידעו לעצב רק לתחום אחד ובכלים מוגבלים
בעולם הדיגיטלי הנוכחי, שעובר מהפכות טכנולוגיות בקצב מסחרר, חברות מכל התחומים הרלוונטיים מחפשות מעצבים רב-תחומיים, שמביאים איתם ידע רחב לצד היכרות עם הטכנולוגיות החדשות ביותר.

3 צפייה בגלריה
לומדה באוגמנטד ריאליטי - אייל בוסתן ויובל זונשטרן
לומדה באוגמנטד ריאליטי - אייל בוסתן ויובל זונשטרן
לומדה באוגמנטד ריאליטי - אייל בוסתן ויובל זונשטרן

המרכז האקדמי ויצו חיפה מציע תואר ראשון .B.Ed.Des בעיצוב גרפי, שמביא את הבוגרים לנקודת ההתחלה האופטימלית לקראת כניסה לשוק העבודה באמצעות שילוב מדויק בין פיתוח מיומנויות מקצועיות ומקצועות לימוד מסורתיים, לבין המקצועות המעודכנים ביותר בשוק.
תכנית הלימודים של המחלקה לעיצוב גרפי בויצו מדגישה את פיתוח היכולות האישיות על פי הצרכים של הסטודנטים, מה שמאפשר הקפדה על עדכון טכנולוגי מתמיד ועידוד הסטודנטים לפרויקטים פורצי דרך עם אופי ניסויי-מחקרי.
בנוסף, תכנית הלימודים כוללת גם תעודת הוראה של עיצוב גרפי, על מנת לספק לבוגרים אפיקים נוספים לפיתוח הקריירה והזדמנות לחנך את דור המחר של המעצבים, האנימטורים ואנשי האינטראקטיב.

הסוד הגלוי של התעשייה - הבוגרים של ויצו מתברגים בתפקידים בולטים בכל התחומים

בכל רחבי הענף היצירתי של התקשורת החזותית, אפשר למצוא בוגרים רבים של המחלקה לעיצוב גרפי במרכז האקדמי ויצו חיפה, אחד מהמוסדות המוכרים ביותר בקרב אנשי העיצוב בישראל.

3 צפייה בגלריה
ספר מאוייר - הדס דבי
ספר מאוייר - הדס דבי
ספר מאוייר - הדס דבי

מדובר על אחד הסודות הכי גלויים בברנז'ה של עולם העיצוב: הבוגרים של ויצו מביאים איתם שילוב בין פרקטיקה, מחשבה חדשנית וגיוון.
בוגרי המחלקה לעיצוב גרפי הינם מעצבים ועורכי תוכן חזותי המוצבים בעמדות מפתח והשפעה בתעשייה המקצועית, גם כנותני שירות וגם כמובילי פרויקטים עצמאיים, מולטי דיסציפלינריים - בעלי השפעה משמעותית בתחומי התרבות, הטכנולוגיות המתקדמות, החברה והסביבה.

איכות אקדמית מעולה, מבלי להתפשר על אווירה משפחתית וחיבור חם בין הסטודנטים והמרצים

לצד תכנית הלימודים המגוונת והמרצים המובילים בתחומם, הלימודים במחלקה לעיצוב גרפי בויצו נעשים באווירת לימודים אינטימית וחיבור חם עם הסגל והמרצים, וגם בין הסטודנטים לבין עצמם.

3 צפייה בגלריה
משחק מחשב - אליסה לכמן
משחק מחשב - אליסה לכמן
משחק מחשב - אליסה לכמן

המרכז האקדמי ויצו מציע סביבת לימודים עם תחושה ייחודית ומשפחתית, יחס אישי ומיוחד לכל סטודנט, סביבה אינטימית ויצירתית שמאפשר לכל סטודנט ביטוי אישי, חיבור ומימוש של מלוא הפוטנציאל.
סגל המרצים כולל מומחים ואנשי מקצוע עם ניסיון רחב ועדכני, שמעודדים את הסטודנטים להוביל את הדרך ולהראות יצירתיות ומקוריות לצד יוזמה ומנהיגות. חלק מהרב-תחומיות מתבטא גם בחיבור המתמיד בין הסטודנטים מכל המחלקות במרכז האקדמי ויצו - ארכיטקטורה, אופנה, צילום וניהול, מה שיוצר חדוות עשייה משותפת - בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להתחיל קריירה יצירתית ופורצת גבולות.

פורסם לראשונה: 14:24, 25.01.21