לימודי האופנה מקיפים מכלול מקצועות אקדמיים ומעשיים שעיקרם עיצוב אופנה. הם משלבים אספקטים של סטיילינג, תכנון וניהול, קניינות וסחר, וטכנולוגיות חדשניות. במרכז תפיסת המחלקה- החיבור לתעשיית האופנה בארץ ובעולם ולטרנדים עולמיים בעלי פן חברתי וסביבתי.
כל עיצוב גאוני מתחיל בבחירת הצבע של הבד. כל קולקציה טרנדית מתחילה במרקם של טקסטיל. כניסה לעולם האופנה דורשת הרבה יצירתיות, חדשנות ומחשבה חופשית, אבל כדי להפוך למעצב עם קול ייחודי, צריך לשלב בין הכרת החומר לבין בנייה של עיצובים פורצי דרך.

3 צפייה בגלריה
(צילום: רימון גלבוע )
תואר ראשון בעיצוב אופנה של במרכז האקדמי ויצו חיפה מספק פתח אמיתי לעולם אופנה, עבור כל מי שחולם על כניסה לתחום מרתק, גלובלי ויצירתי. מה חשוב לדעת לפני שכובשים את העולם בתור מעצבים? ומה מייחד את הלימודים במחלקה לעיצוב אופנה בויצו?

תואר אקדמי מעשי שמתחיל מהבסיס, ממשיך בניסיון בשטח ומסתיים בתצוגת אופנה חגיגית

המרכז האקדמי ויצו בחיפה מציע תואר ראשון B.Ed.Des בעיצוב אופנה, המתמקד בלימודים מעשיים ויישומיים.
לימודי עיצוב אופנה במחלקה חושפים בפני הסטודנט מכלול שלם של מקצועות מהתחום, אשר מושתתים על ההתמחות בלימודי העיצוב עצמם.
בעת הזו, בזמן שעולם האופנה משתנה והופך לגלובלי בקצב מהיר, נדרש מעצב האופנה להבין אספקטים נוספים הקשורים לעולם העיצוב, כמו למשל מושגים בניהול אופנה, שיווק דיגיטלי, קניינות, סחר ומושגים מעולם הקמעונאות בארץ ובעולם.
במחלקה מתקיימת סביבת למידה מחוברת לתעשייה, שבה חדשנות ויצירתיות הן הבסיס להבנת הנלמד תוך כדי פיתוח כתב יד אישי של כל סטודנט.
הקורסים מלמדים את הסטודנטים על רישום ועיצוב ממוחשב, סדנאות מרקמים ועד הדפסות רשת בשטח. בנוסף, הלימודים כוללים בניית קולקציות, איורי אופנה, בניית טרנדים, מסחור חזותי ורכש ושיווק מסחרי.
3 צפייה בגלריה
אהרון גניש
אהרון גניש
(צילום: רימון גלבוע)
מסלול הלימודים כולל גם התנסות בחברות האופנה המובילות, על מנת להכיר מקרוב את תעשיית האופנה, תהליכי הפקת קולקציות ועבודה בצוותים.
בתום ארבע שנים, כל סטודנט מציג את הקולקציה האישית שלו בתצוגת האופנה השנתית של המרכז, אשר מושכת אליה גורמים מובילים בתעשייה.
כדי להיכנס לעולם האופנה של היום, השאיפה לא חייבת להיות משרה זוטרה ברשת אופנה גדולה. היום אפשר להקים מותגים עצמאיים מצליחים, להפיץ את הבשורה ברשתות החברתיות ולמכור לכל העולם מהסטודיו הביתי.
תהליך הלימודים במחלקה לעיצוב אופנה בויצו עוזר לכם לבנות כתב יד אישי וייחודי רק לכם, באמצעות חדשנות ויצירתיות. המרכז האקדמי ויצו גאה בסביבת למידה אינטימית, שמאפשרת ביטוי אישי ומימוש הפוטנציאל של כל סטודנט וסטודנטית. המרצים במחלקה מעניקים ליווי צמוד לאורך כל הדרך ומכשירים את הסטודנטים להיות יזמים ומנהיגים.
הלימודים בכל המחלקות בבית הספר לעיצוב של ויצו: ארכיטקטורה, תקשורת חזותית, צילום וניהול, מתקיימים תחת קורת גג אחת, מחלחלים אחד לשני ויוצרים אווירה ייחודית ופורצת גבולות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: ינון כלפון)

מעבר לתואר האקדמי, הלימודים במחלקה לעיצוב אופנה מעניקים תעודת הוראה בעיצוב אופנה, על מנת לתת לבוגרים מסלול נוסף לקריירה, התחלה בטוחה בשוק העבודה והזדמנות ללמד את הדורות הבאים של מעצבי האופנה.

פורסם לראשונה: 14:18, 25.01.21