הרצליה ונתניה אוהבות חיות

פלויד - נמצא ברחוב כשהיה גור, ממש רגע לפני שהקורונה נכנסה לחיינו.. מאז התבטלו ימי אימוץ החתולים והוא נשאר לגדול ולהתבגר בכלוב ועדיין מחכה לאחד/אחת שלו! המתוק הזה בן שנה והוא חתול שובב, שמח ואין רגע משעמם איתו :) שיכניס חיים לכל בית שיגיע אליו כשהוא לא משחק הוא אוהב להתלטף, לקבל ולתת אהבה. קצת חושש מזרים בהתחלה אבל תוך דקות נפתח ושמח לליטופים :) חתול עדין ומקסים שאנחנו חולמים בשבילו על בית אוהב לתמיד.. ולא רק כלוב בפנסיון.
19 צפייה בגלריה
פלויד
פלויד
פלויד
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
תום - מוכן לצאת לבית המושלם בשבילו! מחכה כבר כמה שנים בעמותה ואנחנו מאוד רוצים למצוא לו את אהבת חייו ובינתיים נמצא באומנה אצל מאלף שעובד איתו. נראה שהמתוק עבר חוויות לא טובות עם אנשים בעברו ולכן חושש מזרים ועלול לעיתים להגיב אליהם בתוקפנות. למרות זאת, כיאה ללברדור, הוא כלב אוהב אדם, מתלטף, מלא אהבה, אוהב ללמוד דברים חדשים והכי אוהב - אוכל. מאולף ברמה גבוהה ואנחנו מחפשים לו משפחה מנוסה שתמשיך איתו את העבודה גם בבית (בליווי העמותה ומאלף). תום מורגל לבית לחלוטין, מתנהג למופת :) ומסתדר מעולה עם כלבים. יתאים לבית ללא ילדים משום שצריך לבנות אמון וקשר חזק עם הבעלים. לברדור מעורב | בן 6 | בינוני | מחכה בחריש
19 צפייה בגלריה
תום
תום
תום
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-13:00 | ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז / רח' הרכב 12
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

עוזי - טוב לב, אוהב ומתמסר (למרות שאנשים רעים גזרו לו את האוזניים). נפלא עם אנשים וילדים, מרעיף אהבה וצמא לתשומת לב וליטוף. כלב אנרגטי ושובב, חזק מאוד, סקרן שמאושר מכל טיול. חברותי לכלבים אך יש זכרים שקצת פחות. לא מחבב חתולים. בן כ-5.5 שנים, מחוסן משובב ומסורס.
19 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
נעים - כלב מקסים וחברותי בן כשנתיים. אנרגטי ואוהב טיולים וריצות. שמח מכל ליטוף ומתמסר. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אך לא עם חתולים. מחוסן משובב ומסורס. נעים שלנו מוכן לצאת לבית אוהב ומבטיח לגמול באהבה ללא תנאים.
19 צפייה בגלריה
נעים
נעים
נעים
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

צער בעלי חיים – ירושלים

באגי - בת שש וחצי, ננטשה על ידי משפחה שלא ידעה להתמודד איתה, להכיל אותה וולהעניק לה חינוך, חום ואהבה. היא איננה מחונכת, פחות מסתדרת עם כלבים וחתולים. כלבה מעורבת בכל טוב, שובבה עם אנרגיה גבוהה וצריכה עבודה, השקעה וסבלנות. אך היא מאוד אוהבת אנשים ומתמסרת לליטופים. מחכה להזדמנות נוספת להיות חלק ממשפחה אוהבת.
19 צפייה בגלריה
בוגי
בוגי
באגי
(צער בעלי חיים ירושלים)
דריה - בת שנה ושלושה חודשים, הגיעה אלינו עם האחים שלה אחרי שהשאירו אותם בקופסא ביער. הגורה הכי יפה בקופסא עם עיניים ענקיות וחכמות חמודה ועדינה. רועה בלגית מעורבת עם אנרגיה גבוהה, היא מקסימה וחכמה מאוד. מסתדרת עם רוב הכלבים ובכלל לא מסתדרת עם חתולים. היא מאוד אוהבת אנשים וליטופים ובעיקר לרוץ ולשחק. צריכה משפחה בלי ילדים, עם ניסיון וסבלנות שתלמד אותה לחיות בבית. היא רק מחכה להזדמנות להיות חלק ממשפחה אוהבת.
19 צפייה בגלריה
דריה
דריה
דריה
(צער בעלי חיים ירושלים)
בית המחסה פתוח בכל ימות השבוע. לתיאום ביקור, נא ליצור קשר עם חיה: 054-7700221. לפרטים על אימוצים, נא ליצור קשר עם חיה: 054-7700221 לינק לפייסבוק: https://www.facebook.com/jspca1

חבר למען הכלבים

גולדי (גולדה)- אומנם השם קצת עתיק אבל גולדי שלנו סהכ בת כשנה, גדולה ומתוקה מאין כמוה! אוהבת לשחק עם החברים לחצר, ותמיד שמחה לטיולים וליטופים
19 צפייה בגלריה
גולדי
גולדי
גולדי
(חבר למען הכלבים)
ליצ'י- כלבה מתוקה בגודל בינוני, בת כשנה. ליצ'י כלבה מקסימה ואוהבת, אך קשה לה במפגש עם זרים. זקוקה לבית שקט שיהיה מוכן לעבוד איתה. כמהה לליטופים ואהבה.
19 צפייה בגלריה
ליצ'י
ליצ'י
ליצ'י
(חבר למען הכלבים)
הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בשבתות דף פייסבוק https://www.facebook.com/haver.org לפרטים: רעות - 050-9080558

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

קליאו- גורונת בת כחודשיים שנמצאה יחד עם אחיה בקופסת קרטון, מתוקה להפליא ,תגדל להיות בינונית, מחפשת משפחה להתחיל איתה את חייה, משפחה שמבינה שגור הוא כמו תינוק שצריך לחנך, לגמול. חושבים שיכולים להתאים? לפרטים התקשרו או שלחו הודעה כתובה למספר 054-6964142.
19 צפייה בגלריה
קליאו
קליאו
קליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג'יפסי - חתולה בת כחצי שנה. הגיעה מפוחדת וביישנית ועתה מלאת ביטחון ומתוקה. לאימוץ 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.
19 צפייה בגלריה
ג'יפסי
ג'יפסי
ג'יפסי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לפרטים בנוגע לאימוץ חתולים, שלחו הודעה למספר: 054-3389490
לפרטים בנוגע לאימוץ כלבים, שלחו הודעה למספר: 054-6964142
לפייסבוק של העמותה: https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs

תנו לחיות לחיות

בל- בפעם הראשונה נטשו את בל, בגיל 8, אחרי שנדרסה ונאלצה לוותר על רגל אחת. בפעם השנייה, נטשו אותה אחרי חודש בבית, כי הייתה תוקפנית לזרים כשהלכה עם רצועה.
ובל, כל מה שהיא רוצה זה שבגיל 9 תוכל לזכות, בפעם האחרונה בהחלט, להגיע לבית שיאהב אותה ויקבל אותה, כמו שהיא ושעליה לעולם לא יוותר!
כלבה שזקוקה לכל כך הרבה חום ואהבה- בואו נוציא אותה מכאן לתמיד.
19 צפייה בגלריה
בל
בל
בל
(תנו לחיות לחיות)
בוץ'- חמש שנים (!) שבוץ' שלנו מחכה לזכות בחירות אמיתית. בכלוב, למרות השנים שעברו, הוא רב הזמן בוכה, כל כך זקוק לאהבה וכל יום שעובר, הוא פשוט הולך ונכבה.
אהוב מקסים בן 10, עדיין מלא באנרגיות לצאת לטיולים ולשחק, כל כך מבקש שבחג הזה תעשו בשבילו מקום בלב ותגיעו להעניק לו את הבית לו הוא כל כך מחכה.
19 צפייה בגלריה
בוץ'
בוץ'
בוץ'
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

אס. או. אס. חיות

כתם וסנדי – אח ואחות מהממים, דובונים פרוותיים שאוהבים חיבוקים. בני כשנה וחצי שהגיעו לעמותה מהסגר עירוני במרכז הארץ. כלבים חברותיים, יודעים ללכת יפה ברצועה, מסתדרים עם כלבים אחרים ואוהבים אנשים. את כתם וסנדי אפשר לאמץ גם בנפרד. בואו ליום האימוץ בשבת בהרצליה לפגוש אותם.
19 צפייה בגלריה
כתם
כתם
כתם
(צילום: אס. או. אס. חיות)
19 צפייה בגלריה
סנדי
סנדי
סנדי
(צילום: אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות: יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
הכניסה לימי האימוץ תתאפשר בקפסולות מצומצמות ובהתאם להגבלות משרד הבריאות.
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

אגודת צער בעלי חיים תל אביב

ארתור - גור כנעני מעורב בן 3 חודשים, שובב, יפה אמיתי, חכם מאוד ומתוק מחפש את המשפחה המושלמת שתדע להיות סבלנית כלפיו ושתדע לחנך אותו באהבה. הוא מבטיח חברות ומסירות אין קץ.
19 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
ארתור
(צער בעלי חיים - ת"א)
פאפי– פינצ'ר מתוק, מקסים ושובה לב בן 5 שנים שמחפש את האהבה האמיתית בחייו. עצוב לו בכלוב והוא מבטיח להיות החבר הכי הכי טוב שלכם.
19 צפייה בגלריה
פאפי
פאפי
פאפי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
סנדי – גורת כנעני מתוקה, שובבה שרק רוצה לשחק כל הזמן מחפשת אתכם המשפחה המושלמת שיודעת לחנך גורים ושיש לה אהבה גדולה בלב.
19 צפייה בגלריה
סנדי
סנדי
סנדי
(צער בעלי חיים - ת"א)
ליידי- ליידי האהובה שלנו היא כלבה מעורבת בת שנה וחצי בגודל בינוני פלוס. מאוד עדינה, מאוד חברותית. היא אוהבת ליטופים וליקוקים ולהיות בסביבת אנשים.
19 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(צער בעלי חיים - ת"א)
ליקה- גורה בת 3 חודשים, מעורבת מכל טוב, תהייה בינונית אבל חכמה גדולה מאוד. מחפשת משפחה שמבינה שעם גורים צריך הרבה סבלנות והמון נתינה ואהבה רבה
19 צפייה בגלריה
ליקה
ליקה
ליקה
(צער בעלי חיים - ת"א)
אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב טלפון: 4553* שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 לאתר האגודה לחצו כאן