כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אייבי - כלבה מתוקה ועדינה כבת 8 חודשים. חברותית לכולם ומסתדרת עם כלבים (לא ידוע לגבי חתולים). מחפשת בית שמוכן להמשיך את העבודה שנעשתה איתה בהרגלה לחיי בית.
12 צפייה בגלריה
אייבי
אייבי
אייבי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו - הכלב עם הלב על הפרווה. ליאו כבן שנה וקצת, מסתדר עם רוב הכלבים ומורגל לכלוב אילוף, אינו מתאים לבית עם ילדים קטנים כי חושש מהם אבל מאוד נקשר וממש זקוק לבית.
12 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
שילגי הנסיכה, כבת 8 חודשים, מעוקרת ועדינה, נסיכה אמיתית שהגיע לעמותה כחתולת קהילה אבל ממש לא מתאימה לחיי רחוב. מחפשת ארמון שבו תוכל לקבל את כל הפינוקים המגיעים לה.
12 צפייה בגלריה
שילגי
שילגי
שילגי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או הגיעו השבת 11/3/23 לגינת הכלבים בפארק כפר סבא.
לאימוץ חתולים, בכל יום בתיאום מראש, כולל שבת, 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

שביט, בן שנה וחצי. קופצני, שובב וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים.
12 צפייה בגלריה
שביט
שביט
שביט
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
יאיר, כלב רגוע ושקט בן 4.5 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד.
12 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
בוני, כלב חמוד בן כ-5 שנים. חברותי לאנשים ומסתדר עם רוב הכלבים. עבר קורס אילוף ומכיר פקודות בסיסיות. מחונך לצרכים, זקוק למשפחה סבלנית ומנוסה. עדיף בית עם חצר. לא יתאים לבית עם ילדים קטנים.
12 צפייה בגלריה
בוני
בוני
בוני
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים:
חפץ חיים 4, תל אביב 2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:0

חבר למען הכלבים

ברוך - ננטש לרחוב כשהוא עם רגל שבורה פיקוח עירוני אסף אותו להסגר. הוצאנו אותו משם למרפאה, הוא נותח וטופל והבנו שמעכשיו אנחנו צריכים לאחות את הלב השבור. אז הענקנו לו המון חום ואהבה והסברנו שעכשיו הכל בסדר והוא מוגן ואהוב.הוא התגלה ככלב מקסים ונותרה לו צליעה קטנה שלא מפריעה לו להשתובב. ומאז, עברו כבר מעל שנתיים. ואנחנו בכל שבת תוהים...איך זה שאף אחד לא עוצר ליד התא של ברוך? ברוך כלב שמח ועדין שמקבל את הכלבנים שלנו בכל בוקר ביללות שמחה ואושר. ברוך אוהב מאוד נשים וחושש מעט מגברים בהתחלה אך עם קצת אהבה וביטחון הוא נפתח ומעניק כל כך הרבה שמחה. עזרו לנו לשתף את ברוך בטירוף ולעזור לו סוף סוף למצוא את בית חלומותיו. מגיע לו!
12 צפייה בגלריה
ברוך
ברוך
ברוך
(חבר למען הכלבים )
סול וג'וי: חיי הרחוב הקשים יצרו ביניהם חיבור מדהים שקשה להסביר. סול וג'וי נמצאו משוטטות ומורעבות ברחוב. כלבות מדהימות שדיי ברור שננטשו לגורלן ואנחנו באמת לא מצליחים להבין למה. הן הגיעו אלינו לכלבייה ומאחר וראינו את הקשר החזק והאמיץ שלהן אנחנו ממש ממש רוצים למצוא להן בית אוהב. מקווים מאוד שנצליח ולא נצטרך להפריד ביניהם. ג'וי היא גורה מהממת בת 5 חודשים, שובבונת מתוקנת עם מלא שמחת חיים ורצון לשחק. האומנה עבדה איתה וניכר שהיא חכמה מאוד ויש עם מי לעבוד. סול, בת כשנה וחצי, רגועה יותר אך גם אוהבת לשחק. אבל יותר מהכל מתרפקת על כל ליטוף.
12 צפייה בגלריה
סול וג'וי
סול וג'וי
סול וג'וי
(צילום: חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922

דימונה אוהבת חיות

המתוק המחויך הזה למסירה! הוא בן 3, מסורס, מסתדר עם אנשים וילדים (חי עם ילדים בבית). הוא כל כך צעיר, וכבר הספיק להחליף 5 בתים ובעלים. בשלב מסויים הוא גם הגיע לחבורת ילדים שפשוט "השתעשעו" בו. יש לו חרדת נטישה מורגשת: הוא עושה צרכים בבית; ברגע שהוא נשאר לבד הוא מחפש מה לנשוך ולהרוס והוא נוטה למצוא דרכים מקוריות לברוח מהבית ולבקר בבתים הקודמים שלו. הבית האחרון שלו מזה כשנה, לא רוצה בו יותר - בגלל בעיות ההתנהגות; וזה רק עניין של זמן לפני שיגיע להסגר. מחפש בית עם נסיון שידע לתת לו את כל החום והאהבה שמגיעה לו. לעזור לו להתגבר על חרדת הנטישה ולבנות בטחון בעצמו שהוא כלב מדהים ומיוחד.
12 צפייה בגלריה
כלב למסירה
כלב למסירה
כלב למסירה
(דימונה אוהבת חיות )
לאימוצים: בהודעות לדף של דימונה אוהבת חיות: https://www.facebook.com/dimonalovesanimals

בשביל בעלי החיים

חוביזה - פצצת אנרגיה ג'ינג'ית עם אופי מושלם שכולה אהבה. כלבונית בינונית קטנה כ 17 קילו מעוקרת ומחוסנת ואוהבת כלבים ואנשים מחפשת משפחה לרוץ איתה.
12 צפייה בגלריה
חובזה
חובזה
חובזה
(בשביל בעלי החיים )
אלינור - בת שנה וקצת. מלינואה מעורבת קטנת מידות עם אופי מושלם.... יחסית רגועה לגזע ומסתדרת עם כל ייצור חי. אוהבת לשחק ולפזר אהבה. מעוקרת מחוסנת תהייה תוספת מושלמת לכל בית.
12 צפייה בגלריה
אלינור
אלינור
אלינור
(בשביל בעלי החיים )
אלכסיס - בת שנה וחצי, בינונית קטנה. תמיד אנרגטית ושמחה. מסתדרת עם כל הכלבים ואוהבת מאוד אנשים. תתאים למשפחה שאוהבת לטייל ולשחק ותראה באלכסיס כחברה לחיים. מעוקרת מחוסנת.
12 צפייה בגלריה
אלקסיס
אלקסיס
אלכסיס
(בשביל בעלי החיים )
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
יום אימוץ כלבים חגיגי של העמותה והשירותים הווטרינרים דן-ר"ג ובשיתוף מחלקת הנוער של עיריית גבעתיים, ייערך ברחבת קניון גבעתיים במסגרת יריד "יום מעשים טובים" שיתקיים ביום שלישי 21.3 בין השעות 09:00 16:00. יהיו שם כ-20 כלבים גורים ובוגרים והמאמצים ייהנו מערכת אימוץ בשווי כ150 שקלים מתנת רויאל קנין.
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.