בשביל בעלי החיים

דינגו - בן שנתיים. מסתדר נהדר עם אנשים וילדים וכלבים. חבר טוב, מחונך לצרכים מנומס ומקסים אוהב לפרוק אנרגיה וטיולים ארוכים. מחפש בית חם שיאהב אותו בדיוק כמו שהוא אוהב מכל הלב.
23 צפייה בגלריה
דינגו
דינגו
דינגו
(בשביל בעלי החיים)
גורים - הגיעו גורים רבים להסגר שצריכים למצוא בית חם ולא להיות בכלוב. הם בסביבות גיל חודשיים ויגדלו לגודל בינוני. הגורים יהיו ביום שבת בפארק כפר סבא בין 10:00 -14:00
23 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(בשביל בעלי החיים)
איך מאמצים?
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש. יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד: אורנית 050-9344563, אסנת 050-9336052, הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.
חבר למען הכלבים
סול וג׳וי המתוקות נמצאו משוטטות ומורעבות ברחוב. בחורה מקסימה אספה אותן לביתה וטיפלה בהם. כעת הן בכלביה שלנו ואנחנו מחפשים להן בתים חמים. הן חברותיות מאוד, אוהבות אדם ומחפשות בית ביחד או לחוד שיעניק להן חום ואהבה, והן תענקנה בחזרה הרבה יותר מזה. ג׳וי, גורה בת 4 חודשים. היא שובבית קטנה ואוהבת מאוד לשחק. האומנה אבדה איתה על אילוף וניכר שהיא מאוד חכמה ויש עם מה לעבוד. סול, בת שנה וחצי לערך. היא יותר רגועה, אך עדיין אוהבת לשחק, ומאוד אוהבת פינוקים וליטופים. שתי המתוקות יחכו לכם ביום האימוץ שלנו בשבת, בואו להכיר אותן, להתא-הב ולאמץ.
23 צפייה בגלריה
סול וג'וי
סול וג'וי
סול וג'וי
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00 אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא. לפרטים: רחל 054-6303861, רינת 050-5888355, הילה 050-9190922

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

נלה היפיפיה מחפשת התחלה חדשה! הכלבה המהממת שלפניכם אומצה מאיתנו בתור גורה בת חודש בלבד. בשלוש השנים האחרונות היא חיה בבית ופתאום מצאה את עצמה בכלוב הבעלים של נלה עוברים דירה ובחרו להשאיר את בת המשפחה מאחור, למרות שהם הבית היחיד שהיא מכירה. נלה כמובן לא מבינה למה, כי היא כלבה עדינה וטובה, מחונכת לצרכים ובאופן כללי רגועה ומורגלת לבית. נלה כלבה מעט חששנית וצריכה משפחה סבלנית שתעבוד איתה על טיולים בחוץ והתמודדות מול גירויים שמפחידים אותה. נלה מסתדרת מעולה עם חלק מהכלבים והיא מחפשת בית ללא ילדים קטנים. אנחנו מחפשים עבור נלה משפחה שלא תוותר עליה, ותראה בה בת משפחה בכל מצב. רועה מעורבת | בת 4 | בינונית | בכלביית נתניה.
23 צפייה בגלריה
נלה
נלה
נלה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
הכירו את גולי המתוק. כלב בית צעיר ומקסים שהתגלגל לכלביה העירונית. הוא עומד בתא מבולבל ומחכה לקבל קצת תשומת לב, ובעיקר נראה ששואל כל הזמן "מה אני עושה פה?" גולי הוא כלב גדול עם נשמה עדינה, הוא מבקש ליטופים בעדינות רבה ומתמסר בקלות לכל טיפת אהבה שהוא מקבל. הוא רגוע בטיולים, הולך יפה ולא מושך. עם כלבים אחרים הוא לא כל כך מסתדר וישמח להיות הכלב היחיד בבית ולקבל את כל תשומת הלב. לברדור מעורב | בן שנה ו-10 | גדול | מחכה בהרצליה.
23 צפייה בגלריה
גולי
גולי
גולי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

רבקה בת כ-7 שנים. היא ננטשה להסגר עירוני, במצב גופני ונפשי קשה, קירחת וכאובה. לא יכלנו להשאיר אותה שם לחיות ככה בכלוב. רבקה טופלה, עברה לאומנה, החלימה ומוכנה עכשיו למצוא את הבית שלה לכל החיים. כלבה חברותית ומאוד נוחה בבית. אוהבת יחס וליטופים. מסתדרת עם כלבים אחרים וכנראה אדישה לחתולים.
23 צפייה בגלריה
רבקה
רבקה
רבקה
(אס. או. אס. חיות)
טוטו הוא כלב צעיר בן כשנה. כלב חמוד ומקסים כלפי אנשים שהוא מכיר. כלב חברותי ועדין, מסתדר עם כלבים מחוץ לבית ועם חתולים. יתאים גם לבית עם ילדים קטנים. טוטו יכול להיות חששן אל מול גירויים חדשים וצריך סביבת מגורים שקטה יחסית ולא בתוך העיר. הוא הולך יפה עם רצועה וזקוק לבית סבלני שיקנה לו הרבה אהבה וביטחון.
23 צפייה בגלריה
טוטו
טוטו
טוטו
(שובל נהוראי, S.O.S חיות)
מקס - בן פחות משנה. הצלנו אותו מהסגר עירוני. כלב מקסים שמאוד אוהב לשחק עם כלבים אחרים. מחונך לצרכים, והולך יפה. חברותי לכל האנשים. מקס יודע להישאר לבד בבית ולהיות רגוע. הוא ישמח לבית עם כלב נוסף.
23 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(אס. או. אס. חיות)
תראו את העיניים הטובות האלו. זו כריסטי. היא רק בת שנה וקצת וכבר עברה כל כך הרבה. היא המליטה בשטח פתוח באזור ירושלים בתנאים קשים וחלק מהגורים לא שרדו שם. הצלנו אותה עם 6 גורים קטנטנים לפני כחודשיים וחצי. הם עברו לאומנה, שם קיבלו חום ואהבה ואמא כריסטי למדה שיש גם אנשים טובים בעולם. היא עדיין חששנית בעיקר מגברים, מסתדרת עם נשים מאוד, אוהבת ונאמנה. כריסטי לא אוהבת חתולים. היא מסתדרת עם כלבים בגודלה או קטנים ממנה. מכלבים גדולים היא מפחדת אך לא תוקפנית.
23 צפייה בגלריה
כריסטי
כריסטי
כריסטי
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים כל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה.
יום אימוץ לחתולים מתוקים במיוחד כל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב. בין השעות 11:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות תל אביב.
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום.

תנו לחיות לחיות

אלברטה - אלברטה האהובה שלנו, החתולונת עם הנקודה על האף שדורשת נשיקות כל כך! חתולונת מקסימה, עדינה וטובה שמחכה כבר שנים שמישהו ייכנס לחתולייה ויבקש לאמץ אותה. לא ברור איך עברו השנים והיא כבר בת 4. בואו נעניק לה החורף בית חם מלא באהבה.
23 צפייה בגלריה
אלברטה
אלברטה
אלברטה
(תנו לחיות לחיות )
בוץ' - מכירים אנשים שסובלים מדיכאון קליני? אז יש גם כלבים כאלה שבגלל הדיכאון שלהם, הם ננטשים ואז, הדיכאון הופך לבור ללא תחתית, כשהאור לא נראה בקצה המנהרה, הם שוקעים בו ולראות את זה, זה קשה נורא. בוץ' הוא כלב עם דיכאון כזה. הרגעים היחידים בהם הוא קצת מחייך, הם בטיולים איתו. גם בחצרות בית המחסה הוא לא מוצא נחמה, הוא פשוט זקוק כל הזמן לאהבה. הוא ננטש משלושה בתים בגלל הדיכאון שלו וגם פיתח חרדת נטישה. הוא מטופל בכדורים פסיכיאטרים אבל שום כדור לא יצליח להקל על הצורך שלו באהבה. כלב שגומר את הלב, עדין וטוב, מסתדר עם כולם, בוץ' בן 8, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון.
23 צפייה בגלריה
בוץ'
בוץ'
בוץ'
(תנו לחיות לחיות )
סמיילי - אם מסתכלים ממש, אבל ממש בקרוב, אפשר אולי להבחין בחיוך קטנטן. אבל האמת היא, שסמיילי שלנו בקושי מחייכת. הבובה המקסימה הזאת, כלבלבונת ביישנית וחששנית, שזקוקה לכמה מפגשים כדי להפתח, אבל מאמצים סבלניים טרם נמצאו והיא מעבירה ימים ולילות, כבר שנתיים, בהמתנה. אחת המתוקות שיש, סמיילי בת 3.
23 צפייה בגלריה
סמיילי
סמיילי
סמיילי
(תנו לחיות לחיות )
מילקי - ה-מילקי שיעשה לכם מתוק בלב. נסיך מושלם, ילד של אהבה, כל מה שהוא רוצה בחיים זה להתפנק בלי הפסקה. מילקי שלנו קצת לחוץ במפגש ראשון עם אנשים ולכן מתקשה למצוא מאמצים. תגיעו אלינו, תוציאו אותו לטיול של הכרות ותתאהבו בטירוף! מילקי בן 4.
23 צפייה בגלריה
מילקי
מילקי
מילקי
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3.
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות (בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר www.letlive.org.il

כפר סבא אוהבת חיות

בובי הוא ילדון קסום בן שנה, נמצא משוטט על ידי פעילה ולמזלו (ולמזלנו!) הגיע לחסות העמותה. בובי חברותי לכולם כולל ילדים וכלבים אחרים וישמח לבית פעיל שיבלה איתו בהמון טיולים ומשחקים בחוץ.
23 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקוה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר. לרוג'ר אופי מתרפק ואוהב ופרווה נעימה ויפה.
23 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג׳ף בן 4-5 חודשים,חולץ במאמצים רבים ממנוע של רכב באמצע הליל ועבר לאומנה ביתיית,הוא מסתגל לחיים בתוך בית ולצד בני האדם וברגע שיצבור מספיק ביטחון יחפש בית נצחי משלו
23 צפייה בגלריה
ג'ף
ג'ף
ג'ף
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אריק - גור כבן 4 חודשים בעל אופי מתרפק ומלא שמחת חיים. אריק נמצא באומנה, בעל ביטחון רב ומסתדר עם כולם.
23 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. אפשר לאמץ בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש.
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או הגיעו השבת לפארק כפר סבא (גינת הכלבים).

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

דונאט, כלבה עדינה בת 11 חודשים. רגועה ולא אנרגטית. טובה, מתלטפת ומתמסרת. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
23 צפייה בגלריה
דונאט
דונאט
דונאט
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
ארצ'י, פינצ'ר חמוד בן 9 שנים. עדין אך גם שובב ומטיב לכת. אוהב אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים.
23 צפייה בגלריה
ארצ'י
ארצ'י
ארצ'י
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ריף, כלב עדין מאוד בן 10 שנים. היה כלב בית וננטש. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. לא יתאים לבית עם ילדים צעירים מאוד. מחונך לצרכים, מחפש בית להזדקן בו בכבוד הראוי לו.
23 צפייה בגלריה
ריף
ריף
ריף
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
הלנה, כלבה מקסימה בת 7 חודשים. סקרנית, אנרגטית ושובבה. חברותית, מתמסרת ומתלטפת. מסתדרת מעולה עם ילדים וכלבים אחרים.
23 צפייה בגלריה
הלנה
הלנה
הלנה
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:0
גלבוע אוהבת חיות
את הגורים המתוקים האלה חילצנו ממקום חשוך במיוחד. הם חלו וחלקם כבר לא איתנו. הגיבורים ששרדו וניצחו את המחלה מחפשים משפחה שתאהב אותם לכל החיים! יש זכרים וגם נקבות. הם ימסרו באהבה לבתים מנוסים ועם התחייבות לעיקור וסירוס.
23 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(גלבוע אוהבת חיות)
23 צפייה בגלריה
גור
גור
גור
(גלבוע אוהבת חיות)
רוצים להכיר אותם?
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים.
יש לתאם הגעה מראש בהודעת וואטספ למספר 050-6539439
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, משובבים, תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.
מוזמנים לבקר גם בעמוד האינסטגרם שלנו,
מבטיחים לכם שתתאהבו.
איך אפשר אחרת?