עמותת חבר למען הכלבים

אלונה וצאלה מחכות להורים חדשים!! הצלנו אותן מהמתה לפני כחודשיים וגילינו כמה הן מושלמות. בואו לגלות גם אתם!! הגורות המתוקות בנות כ-4 חודשים, חברותיות, סקרניות ושובבות, יהיו בינוניות בבגרותן. בואו לאמץ אותן ויחד נציל חיים.
20 צפייה בגלריה
אלונה וצאלה
אלונה וצאלה
אלונה וצאלה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
בוני המהממת שלנו מחכה לאהבה חדשה! כלבה שמגדירה מחדש את המילה "שלמות". בת שנתיים, חברותית, חייכנית ומלאת אהבה בכמויות שקשה לדמיין. מוכנה להתאהב בכם ולהכניס מלא אור ושמחה לביתכם!
20 צפייה בגלריה
בוני
בוני
בוני
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

טלי הקטנטנה והמתוקה, גורונות פיצפונת שגדלה באומנה אחרי שנמצאה צורחת מרעב בתוך מכולה. טלי היא חתולה דעתנית ואמיצה כמו כל טריקולורית, אבל גם רכה וחביבה ויודעת להתפנק ולהתלטף. מסתדרת עם חתולים וגם עם כלבים
20 צפייה בגלריה
טלי
טלי
טלי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
נמור הוא טאבי ומנומר, שנמצא אצלנו בטיפולייה מזה זמן מה. הוא מחפש בית שווה וחם, שיוכל לקבלו ולהיות החתול החופשי שתמיד רצה. ולקבל טונות של אהבה.
20 צפייה בגלריה
נמור
נמור
נמור
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאוהבי החתולים הכתומים - מציגים בפניכם את החתול שיצבע לכם את היום בקרני שמש ומתיקות אינסופית. מה לא אמרו על יסמין? חתיך, מחפש בית חם ואוהב לשחק. ממש סוג של ספינקס מצרי!
20 צפייה בגלריה
יסמין
יסמין
יסמין
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ חתולים, בוגרים וגורים בכל הצבעים בכל יום כולל שבת/חג
בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

עמותת כלבלאב

בלונדי היפהפה הוא האסקי בן כ 4 וחצי שנים, כלב מקסים וחברותי, יחסית רגוע לגזע. כלב סקרן שאוהב לטייל והולך ממש יפה עם רצועה. בלונדי מסתדר עם אנשים וילדים ואפילו עם חתולים! עם כלבים נחמדים שלא מתגרים בו יותר מדי הוא מסתדר מצוין ואוהב לשחק - במיוחד עם נקבות.
20 צפייה בגלריה
בלונדי
בלונדי
בלונדי
(צילום: עמותת כלבלאב)
נעם הוא גורון מתוק ועדין, רק בן 6-7 חודשים, עשוי כנראה ממרשמלו כי הוא פשוט "נמס" בידיים של כל מתנדב. נעם כלב חברותי ורגיש, מסתדר עם אנשים, ילדים, כלבים, חתולים וכל יצור חי. כבר לומד ללכת עם רצועה, יגדל להיות בינוני-גדול, ויתאים לכל משפחה שמוכנה להבטיח לדאוג לו לכל החיים, לאהוב ולחנך.
20 צפייה בגלריה
נעם
נעם
נעם
(צילום: עמותת כלבלאב)
זיגי המתוק, רועה גדול בן כשנתיים וחצי, אוהב ומצחיק שלא מודע לגודלו. כלב חברותי במיוחד עם אנשים - גדולים וקטנטנים, מסתדר מעולה עם כלבים - זכרים ונקבות. זיגי יתאים לכל משפחה שמחפשת להכניס חבר אמיתי למשפחה, שאוהב לטייל וישתלב בקלילות בכל גינת כלבים וגם בלב שלכם.
20 צפייה בגלריה
זיגי
זיגי
זיגי
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. ימי אימוץ בכל שישי בכלביה בשעות 13:30-15:30 לפרטים נוספים פנו בווטסאפ לגדי: 0529599308. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

ריו, כלב טוב-לב בן שנה וחצי. סקרן, שובב ואוהב טיולים. נהדר עם אנשים וילדים. חברותי לכלבים אחרים. מחוסן, משובב ומסורס.
20 צפייה בגלריה
ריו
ריו
ריו
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
צ'וקי, כלבה מקסימה בת שנתיים. מתמסרת, מתלטפת ומחבקת. נהדרת עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
20 צפייה בגלריה
צ'וקי
צ'וקי
צ'וקי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
הירו, כלב יפיפה בן כשנה. אנרגטי, מתמסר ומתלטף. נהדר עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
20 צפייה בגלריה
הירו
הירו
הירו
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת S.O.S חיות

לונה בת כ-4 שנים. כלבה טובה ונוחה. בהתחלה היא ביישנית, אבל כשמכירה (וזה קורה מהר) היא מאוד מתלטפת ומבקשת אהבה. חברותית מאוד גם לכלבים אחרים. מכירה פקודות בסיסיות, יודעת להישאר לבד בבית, מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה. תתאים לבית עם ילדים ותהיה כלבת משפחה נפלאה.
20 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
חומי החתיך בן כ-3 שנים. כלב מקסים, אוהב ונאמן לבעליו. הוא כלב חכם שלומד מהר דברים חדשים. מחונך לצרכים, יודע להישאר לבד בבית והולך יפה עם רצועה. מסתדר עם כלבים כנועים ממנו. חומי נאמן מאוד למשפחה שלו ויכול להילחץ בפגישות עם אנשים זרים, אך בניהול נכון של הסיטואציה (המאמצים יקבלו הדרכה) הוא מתנהג יפה.
20 צפייה בגלריה
חומי
חומי
חומי
(צילום: סיון מדר)
יאמבי המתוק בן כ-3 חודשים. גורון מהמם ממש. חברותי אנרגטי, אוהב לשחק וגם ישמח תמיד לתשומת לב, ליטופים וכירבולים משותפים. גם יאמבי המהמם יחכה לכם ביום האימוץ הגדול של אס.או.אס חיות בשבת בהרצליה.
יום האימוץ הגדול במדינה של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
ראו את הכלבים והחתולים לאימוץ ברשתות ובאתר האינטרנט:
אתר אינטרנט: https://www.sospets.co.il/

אגודת צער בעלי חיים בישראל תל אביב

אורה - חתול מגזע פרסי, בן 7 שנים. אורה חתולה עדינה וחברותית, שמאוד אוהבת ליטופים, מאוזנת באופיה ומעולה עם חתולים אחרים. אורה סובלת מדלקת חניכיים כרונית ולכן צריכה טיפול שוטף בהתאם. תימסר בחבילת אימוץ ללא עלות והאגודה תדאג לטיפול בנושא במרפאה.
20 צפייה בגלריה
אורה
אורה
אורה
(צילום: רבקה מזרחי)
פיץ' הוא כלב מעורב, בן שנתיים בגודל בינוני. חברותי, חכם, מתלטף, אוהב לשחק ולרוץ. הוא הגיע אלינו בתור גור בן חודשיים, ביחד עם תשעה אחים, שכולם אומצו ורק הוא נשאר. חששן בהתחלה, אבל לאחר שמכיר וסומך עליכם מתגלה האישיות המתוקה והשמחה שלו. מסתדר עם רוב הכלבים. וזקוק לאילוף וחינוך לצרכים. מחפש בעלים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
20 צפייה בגלריה
פיץ'
פיץ'
פיץ'
(צילום: שמעון גליאנצשפיגל)
לינדה - כלבה מעורבת, בת שנתיים, בגודל בינוני-גדול. כלבה חכמה, מאוד חברותית, אוהבת לרוץ ולשחק ומחפשת הרבה חום ואהבה. מחפשת בעלים שיעזרו לה להשתלב בקהילה מחוץ לבועת המתקן המוגן. זקוקה לחינוך לצרכים ועבודה על משמעת. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-17:30 ו'-8:00-12:30, טלפון לבירורים 4553*, או וואטסאפ ל-0542683630.

תנו לחיות לחיות

פיפה- בת 9. כלבה טובה שיש בה המון אהבה, היא זקוקה למאמצים שעובדים מהבית או שיקחו אותה איתם לעבודה, כי היא פיתחה חרדת נטישה בעברה. פיפה לוקחת חלק בפרויקט אומנה לחיים - אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילה-עלינו ו-2 שקי מזון.
20 צפייה בגלריה
פיפה
פיפה
פיפה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
שולה החתולה היא ארנבת קטנה ומתוקה, שהזנב שלה נפגע ולכן עכשיו היא מכשכשת עם זנב קצר ומתוק ומחכה להצחיק אתכם בלי סוף. שולה בת 5 חודשים.
20 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
חנוך- יפיוף על, שלא מודע לכמה שהוא יפהפייה ולכן הוא קצת חששן ומתבייש. חנוך מחכה למאמצים עם סבלנות והרבה אהבה, אז יוכל להסיר חומות ולהתמסר לאהבה. חנוך בן שנה.
20 צפייה בגלריה
חנוך
חנוך
חנוך
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-Waze-: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'

הכירו את שובי דובי שלנו, שמאוד ישמח לצאת מהכלוב וכמה שיותר מהר, הוא לא כלב רגיל - הוא פשוט גוש של אושר.יש לו אופי חברותי ונעים, הוא אוהב לשחק, לאכול חטיפים ולטייל. מסתדר נהדר עם כלבים אחרים ויהיה פשוט כלב משפחה מושלם.
20 צפייה בגלריה
שובי
שובי
שובי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את פפר המצחיקול החדש של הכלבייה 🐶 הגיע אלינו לאחר שנמצא משוטט ואי אפשר לפספס שהמתוקון הזה חווה לא מעט אילוף אגרסיבי, כי כל הצוואר שלו בצורה של קולר דוקרנים. אבל אנחנו שמחים שהגיע אלינו כי ללא ספק זכינו, כל זה זה לא גרם לפפר לאבד אמונה והוא לגמרי מוכן למשפחה. כלבון צעיר, שמנמן ושמח, מסתדר מעולה עם בני אדם ועם רוב הכלבים. הולך יפה בחוץ, אבל כשהוא רוצה למשוך הוא חזק וצריך לקחת את זה בחשבון. פפר עם אנרגיה בינונית, אבל מאוד אוהב לשחק ולהשתובב. פיטבול מעורב | בינוני | מחכה בנתניה.
20 צפייה בגלריה
פפר
פפר
פפר
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
· יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
· יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
· ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
· עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות