תנו לחיות לחיות

לונה - לונה הגיעה אלינו בגיל שנה, אומצה וחזרה כשנולד תינוק, שוב אומצה וחזרה כשלא הסתדרה עם החתולים ואחרי 8 שנים בכלוב, הגיע הזמן שתזכה לצאת מכאן לתמיד!! כלבה עדינה וכל כך טובה שהולכת לאיבוד בין מאות כלבים. לונה שלנו קצת חששנית ומתביישת במפגש ראשון ולכן כמעט ולא תראו אותה כשתעברו ליד הכלוב שלה. תעשו מקום בלב, תגיעו אלינו ותבקשו להוציא אותה ולהכיר אותה, להעניק לה הזדמנות לחיים.
22 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(תנו לחיות לחיות)
פיש - הילדה הכי יפה בגן, מתקשה למצוא בית חם כי היא חולה במחלת אדיסון. מחלה הורמונלית, לא מדבקת לאף אחד, מחלה שדורשת ממנה לקחת כדורים כדי שתישאר מאוזנת. כלבה עדינה ומקסימה, ששברו לה כבר את הלב בנטישה ומאז היא מאוד שומרת על מי שאוהב אותה. פיש בת 4
22 צפייה בגלריה
פיש
פיש
פיש
(תנו לחיות לחיות)
קלואי - יפה ברמות מוגזמות, אם הייתה יודעת כמה שהיא יפה אולי הייתה מתביישת פחות...קלואי המהממת שלנו, אומצה בתור גורה ולא ברור איך ולמה, ניסו לעשות מהעדינה הזאת כלבת שמירה. כשזה לא הלך וההתעללות נגמרה, קלואי חזרה לכלבייה. כלבה עדינה ומקסימה שנפתחת לאט אחרי החוויה שהעבירו אותה..קלואי בת שנתיים וחצי
22 צפייה בגלריה
קלואי
קלואי
קלואי
(תנו לחיות לחיות)
רשרש - גורון פרוותי ומושלם, עם לשון שמתגלגלת החוצה כל הזמן! רשרש הוא גורון בן חצי שנה, שחלק מהלסת שלו אבדה והלשון תמיד נשלפת החוצה ומעניקה לו את הפרצופון הכי מיוחד ומתוק בעולם. עדין ומקסים, מחכה למאמצים מהממים.
22 צפייה בגלריה
רשרש
רשרש
רשרש
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

גלבוע אוהבת חיות

ארני - המשטרה שמצאו אותו קשור בשרשרת ברזל כבדה בכפר ומאז הוא איתנו בעמותה, מחכה למשפחה שתהיה שלו לתמיד. ארני כלב פעיל, חברותי מאוד שאוהב ומסתדר עם אנשים וכלבים אחרים.
22 צפייה בגלריה
ארני
ארני
ארני
(גלבוע אוהבת חיות )
מג'יק נשמה טובה, כלב בית מושלם שמצא את עצמו בכלוב כשהמשפחה שלו ויתרה עליו. הוא צעירי, מחונך לבית ולצרכים, נהדר עם ילדים ויתאים לבית בלי חיות אחרות שבו יקבל את כל תשומת הלב (שמגיעה לו כלכך!).
22 צפייה בגלריה
מג'יק
מג'יק
מג'יק
(גלבוע אוהבת חיות )
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים, מוזמנים להגיע ולהכיר את הכלבים שלנו.
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם. כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

יאיר, כלב רגוע ושקט בן 4.5 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד.
22 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
אלפרד, כלב מקסים בן כשנה וחצי. מתלטף, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
22 צפייה בגלריה
אלפרד
אלפרד
אלפרד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
בוני, כלב חמוד בן כ-5 שנים. חברותי לאנשים ומסתדר עם רוב הכלבים. עבר קורס אילוף ומכיר פקודות בסיסיות. מחונך לצרכים, זקוק למשפחה סבלנית ומנוסה. עדיף בית עם חצר. לא יתאים לבית עם ילדים קטנים.
22 צפייה בגלריה
בוני
בוני
בוני
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
גופי, כלב מקסים בן כשנתיים וחצי. היה כלב בית ונמסר שלא באשמתו. כלב מתמסר ונפלא עם אנשים וילדים. חזק אנרגטי ואוהב לשחק. מסתדר עם כלבים אחרים. מחונך לצרכים, מחוסן, משובב ומסורס. עדיפות לבעלי ניסיון בגידול כלב.
22 צפייה בגלריה
גופי
גופי
גופי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

אס. או. אס. חיות

שבי המתוק הגיע אלינו מהדרום עם פציעה קשה בגב מזוהמת ומלאת רימות. הוא הועבר מיד למרפאה לטיפול ועבר לאומנה שמספרת עליו שהוא מאוד ידידותי לאנשים וכלבים אחרים הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. כלב טוב ומקסים שנהנה מכל רגע של חיים בבית אחרי כל הסבל שעבר. הפצע בגב כבר כמעט החלים ואנחנו מחפשים לו משפחה שלא תיבהל ממראה הצלקת ותקבלו כמו שהוא.
22 צפייה בגלריה
שבי
שבי
שבי
(אס. או. אס. חיות)
ענן בן השנה וחצי מחפש בית מאמץ לכל החיים. רועה הולנדי מעורב, יפיפה ומלא אנרגיות. כלב מקסים עם יצרים גבוהים. חברותי, קשוב ונאמן לבעליו. מסתדר עם כלבים אחרים - בעיקר נקבות. מחונך לצרכים, הולך יפה עם רצועה אך עלול למשוך למראה חתול.
22 צפייה בגלריה
ענן
ענן
ענן
(גל נחשון)
קובי בן כשנתיים ורבע. הוא הגיע אלינו לאחר שהיה קשור כל חייו , ללא יחס , אהבה ותנאים בסיסיים. למזלו הוא ניצל , הגיע ל SOS חיות ועבר לבית משפחת אומנה. האומנה שלו מספרת שקובי הוא כלב טוב, נאמן מאוד, חזק ונקשר מהר למטפליו. הוא הולך אחרינו לכל מקום בבית ודורש אהבה וצומי. הוא חמוד ממש בבית, שקט ונוח, חכם מאוד ולומד מהר מה מותר ומה אסור. הוא מחונך לצרכים ויהיה חבר נאמן ואוהב.
22 צפייה בגלריה
קובי
קובי
קובי
(אס. או. אס. חיות)
ג'יימס הסוכריה כלב צעיר ואנרגטי. כנראה מעורב עם האסקי. יתאים לבית תוסס ושמח שיאפשר לו לפרוק אנרגיות וידע ליהנות משמחת החיים והשובבות שלו לצד הצבת גבולות ומשמעת. מחונך לצרכים, לומד פקודות מהר ונקשר לאנשים. ג'יימס צריך פריקת אנרגיה משמעותית ועדיפות לבית עם חצר שיוכל לצאת אליה מידיי פעם. מסתדר עם כלבים אחרים ומחונך לצרכים. אוהב ילדים אבל משחק עם הפה וזה עשוי להלחיץ ילדים קטנים.
22 צפייה בגלריה
ג'יימס
ג'יימס
ג'יימס
(גל נחשון)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
אתר: https://www.sospets.co.il/ ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

חבר למען הכלבים

שריל המתוקה היא כלבה בת 3, שננטשה ע"י המשפחה שלה ונמצאה משוטטת ברחובות, עצובה ומבולבלת. כשהיא הגיעה אלינו גילינו את הכלבה עם העיניים הכי טובות בעולם, מהסוג שרואים את הלב הענק ישירות דרכן. היא כלבה עדינה ומתוקה מאוד, חברותית ושקטה. מחפשת משפחה שתתן לה להרגיש הכי אהובה בעולם בואו לאמץ!
22 צפייה בגלריה
שריל
שריל
שריל
(חבר למען הכלבים)
ליצ'י זקוקה לנס קטן של אהבה. ליצ'י היא נסיכה קטנה ויפה, בת שנתיים וחצי כלבה שהגיעה אלינו במצב קשה, שוקמה וחיה באומנה באושר גדול, העניקה מלא אהבה, חיוכים ונשיקות. לצערנו, אחרי כמה חודשים היא אומצה למשפחה שלא התאימה לה וחזרה אלינו שבורת לב ומבולבלת מאד. בחודשים החולפים עבדנו איתה וחיזקנו לה את הבטחון העצמי והיא עדיין פוגשת מאלפת קבועה שעוזרת לה. ועכשיו - הגיע הזמן של ליצ'י למצוא בית לתמיד. לא לזמן קצר, לא אולי. בית שמבין את גודל האחריות. בית שמבין שכלב הוא משפחה, ומשפחה - זה לתמיד. אז אם אתם מוכנים להוסיף חברה מדהימה למשפחה, ליצ'י מחכה לכם. היא תתאים לבית שקט וסבלני, כי רעש והמון אנשים מקשים עליה מאד.
22 צפייה בגלריה
ליצ'י
ליצ'י
ליצ'י
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00 אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר" חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

בשביל בעלי החיים

אגוזי - גור מעורב בן כתשעה חודשים. ידידותי, אוהב חברה של בני אדם ומסתדר עם כלבים אחרים. אגוזי הגיע עם בעיית עיניים, טופל במסירות ומשתפר משמעותית! הצוות בכלביה מעיד עליו שהוא הגור הכי מחונך שאי פעם פגשו. אגוזי ישמח לבית חם ומשפחה אוהבת שיתיחסו לגודל הלב שלו ולא רק לגודל הגוף שלו.
22 צפייה בגלריה
אגוזי
אגוזי
אגוזי
(בשביל בעלי החיים )
הנזל וגרטל - זוג גורי מילנואה זכר ונקבה לאימוץ בנפרד שובבים אנרגטים חכמים כיאה לגזע הבית צריך להיות מנוסה אתלטי עם הבנה שאלו כלבים שדורשים השקעה רבה בחינוך ופריקת אנרגיה בהמשך. בני חודשיים וקצת מחוסנים חיסון ראשון, שבב תילוע ופירעוש נמסרים עם סל אימוץ.
22 צפייה בגלריה
הנזל וגרטל
הנזל וגרטל
הנזל וגרטל
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563; אסנת 050-9336052; הילה 054-7075501; טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

בובי הוא גור קסום בן כ 7 וחצי חודשים נמצא בקורס אילוף ולומד ללכת על רצועה ואפילו מורגל לכלוב אילוף. הוא מסתדר עם כלבים וחתולים וישמח לבית פעיל ואפשר גם לאומנה במימון העמותה.
ספוטי, בן 4, אנרגייה בינונית ,גמול,מורגל לכלוב אילוף והולך נהדר עם רצועה. אין לו צורך בפריקת אנרגייה משמעותית ולכן מתאים גם לאנשים "עצלנים". מושלם להתכרבלות משותפת על הספה.
טל – חתולה מקסימה ודעתנית, דורשת יחס של מלכה ומחפשת ארמון מתאים. טל מטופחת, מחומכת לארגז צרכים ומחכה לכם בטיפוליה שלנו עם עוד המון חתולים אחרים, בוגרים וגורים
ליאו – גור מתבגר כבן 10 חודשים, מתוק בטירוף, אנרגטי ובעל אופי חברותי ופעיל. לומד אילוף ומתרגל לחיי שגרה בבית.
לאימוץ כלבים 054-6964142 או הגיעו השבת לפארק כפר סבא מהשעה 10:00 עד 14:00. אנו נגיע עם מגוון כלבים בוגרים וגורים. אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן או ללא נשירה. לאימוץ חתולים ולהתנדבות 058-6962145
למידע נוסף חפשו אותנו בפייסבוק https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs ובאינסטגרם

חבר לי

בלה - בלה שלנו נולדה בינואר 2020 ומחכה בכלוב כבר כמעט שנה, מתחילת החורף הקודם. לאט אנחנו רואים שבלה הולכת ומתייאשת וכמעט מאבדת תקווה. אנחנו מחפשים עבורה מאמצים מנוסים שיתנו לבלה התחלה חדשה והיא בתמורה מבטיחה לתת את החיוך הכי גדול שלה, האוזניים המצחיקות והרבה אהבה.
22 צפייה בגלריה
בלה
בלה
בלה
(חבר לי)
ברון - תסתכלו על החיוך הזה ותגידו לנו איך אפשר לעמוד בפניו? הכירו את ברון, ברון אצילי רק שהוא לא עשיר בכסף אלא עשיר באהבה. ברון המתוק, נולד באוגוסט 2020, בינוני בגודלו, לבן ויפייפה. ברון מחפש מאמצים מנוסים שיראו לו שהעולם יפה ויקבלו בתמורה טונות של אהבה וכירבולים. ברון הוא בינוני בגודלו, רגוע, נאמן ומאוד אוהב אנשים.
22 צפייה בגלריה
ברון
ברון
ברון
(חבר לי)
לונה המהממת, קרן שמש בהירה בכלביה שלנו, כל הזמן מחייכת, סקרנית ומחבקת ובפרוש אחת הכלבות הכי חכמות שפגשנו. לונה מסתדרת עם חלק מהכלבים, אוהבת טיולים ותשומת לב מאנשים. לונה נולדה במאי 2021, מחפשת מאמצים מנוסים שיעבדו איתה בסבלנות ויהפכו אותה לכלבת משפחה אפילו עוד יותר מדהימה ממה שהיא.
22 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(חבר לי)
אריזונה הקטנה, הגיעה עם עוד שלושה אחים מושלמים וראתה איך כולם אומצו ורק היא נותרה לבד בתא לקראת החורף הקר. נולדה במאי 2022 בת כחצי שנה ותגדל לגודל בינוני ונוח. אריזונה חברותית לכלבים, אנשים וילדים ותתאים ממש לכל בית. היא פלפלית ונבונה, אוהבת לשחק ולהשתולל ואוהבת גם לנוח בשקט ושלווה.
22 צפייה בגלריה
אריזונה
אריזונה
אריזונה
(חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא. לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש. בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא https://www.facebook.com/lagaatbakelev/
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה https://www.imutz.org/