S.O.S חיות

אלמה - נשמה טהורה ונפש עדינה בגוף שעבר המון בשנה וחצי שבה היא חיה. אלמה שננטשה מתגלה ככלבה עדינה ונקשרת, מאוד טובה ומתלטפת אבל נלחצת מעט מילדים (לא נושכת אבל כן מעט נמנעת ממגע ומתרחקת מהם, אולי בשל חוויות עבר). אלמה מחונכת לצרכים, עדינה ונוחה בבית ולא גורמת הרס כשנשארת לבד. אלמה תגיע בשבת למצוא את מי שיאהב, יזכה ויחליט לאמץ את הנפש הטובה הזאת לתמיד ולהעניק לה סוף סוף את האהבה שכל כך חסרה לה.
22 צפייה בגלריה
אלמה
אלמה
אלמה
(sos חיות)
יוקי בת כשנה דובה של אהבה. ניצלה מרהט לאחר שככל הנראה ננטשה באתר בניה מאחד הרכבים החולפים. יוקי היא קסם מהלך! כלבת אהבה שלומדת מהר. מחונכת לצרכים, משוגעת על אנשים, מלקקת ואוהבת ומעירה עם נישוקים. יוקי צריכה בית ללא בעלי חיים נוספים כי היא מאוד מקנאה, אבל מי שיאמץ אותה ככלבה יחידה יזכה בחברה מדהימה!
22 צפייה בגלריה
יוקי
יוקי
יוקי
(sos חיות)
יאמן בן כשנה הוא כלב מקסים בעל מזג שמח וקופצני. אוהב יחס, תשומת לב ומשחקים. מסתדר רק עם כלבות קטנות ממנו. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. יאמן פחות יתאים לבית עם ילדים קטנים בגלל הקופצנות שלו. הוא ניצל מהכלבייה הנוראית של צור משה וכל כך מגיע לו כבר למצוא את הבית שלו לתמיד.
22 צפייה בגלריה
יאמן
יאמן
יאמן
(sos חיות)
תות בת כשנה וחצי. כלבה מקסימה שמסתדרת עם כולם כולל חתולים ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים. תות תשמח לבית עם חצר ובע"ח נוסף. כלבה טובה וממושמעת, הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. תות זקוקה למשפחה סבלנית שתקנה לה ביטחון כי יכולה להיות חששנית בהתחלה כשלא מכירה. ברגע שמכירה היא מאוד חברותית ואוהבת.
22 צפייה בגלריה
תות
תות
תות
(sos חיות)
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו.

שירותים וטרינריים - ירושלים

פרינס הקטן והמתוק בן כחודשיים. חולץ מפוחד ביום ירושלמי קר מתוך מנוע של רכב. מוכן כבר לאימוץ ומחכה למשפחה.
22 צפייה בגלריה
פרינס
פרינס
פרינס
(שירותים וטרינריים - ירושלים )
יסמין: גורה בת כשלושה וחצי חודשים. נמרצת וחברותית. תהיה בינונית/גדולה ומחפשת משפחה שרוצה ומוכנה לגדל גורה.
22 צפייה בגלריה
יסמין
יסמין
יסמין
(שירותים וטרינריים - ירושלים )
לתיאום פגישת אימוץ או ייעוץ בנושא, יש להשאיר פרטים בקישור https://bio.site/jerusalem ואנחנו ניצור קשר
שאלות ניתן לשלוח בוואטסאפ למספר 053-361-7950

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

סופה, כלבת בית מדהימה בת 11 שנים. חכמה מאוד, מאולפת ונשמעת להוראות. חברותית, אוהבת ילדים ונאמנה לבעליה. שקטה, רגועה.
22 צפייה בגלריה
סופה
סופה
סופה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
טוויסט, גורה שמחה בת 4 חודשים. חברותית, שובבה ואנרגטית. מסתדרת מצויין עם ילדים וכלבים אחרים. תהיה גדולה בבגרותה.
22 צפייה בגלריה
טוויסט
טוויסט
טוויסט
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ג'וי, כלבה טובה בת כשנתיים. עדינה אך גם אנרגטית, סקרנית ומתמסרת. נהדרת עם אנשים וילדים ומסתדרת עם כל הכלבים. מחונכת לצרכים ורגילה לחיים בבית.
22 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
נאפו, גור מתוק בן 5 חודשים. שובב ואנרגטי. חברותי מאוד לאנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים.
22 צפייה בגלריה
נאפו
נאפו
נאפו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: www.spca.org.il
חפץ חיים 4, תל אביב 2313*
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30, ו' 11:00-15:00, ש' 11:00-16:00

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את אלון הדובון! הגיע אלינו לפני כמה חודשים כשנזרק יחד עם אחיו מחוץ לכלבייה שלנו ואנחנו פשוט לא מאמינים איך כזה מלאך עדיין מחכה למאמצים! אלון התגלה כשובה לבבות אמיתי, חברותי לכולםםם, מתאים למשפחה עם ילדים ועם כלבים נוספים ובעצם לכל מי שמוכן להשקעה שצריך גורון מתבגר. אז מי בא להכיר את אלון? מבטיחים שלא תוכלו לעמוד בפניו! רועה מעורב | בן 10 חודשים | גדול | מחכה בכלביית הרצליה
22 צפייה בגלריה
אלון
אלון
אלון
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
שאקירה המתוקה נמצאה משוטטת ברחובות יחד עם שני הגורים שלה, עוד מלינואה שננטשה והגיעה אלינו לכלבייה שאקירה היא כלבה צעירה ואנרגטית שמחפשת בית שמבין מה דרוש כדי לצרף אותה למשפחה. היא צריכה משפחה פעילה שתוכל לאפשר לה פריקת אנרגיה קבועה ואחר כך כמובן גם להתכרבל יחד בבית על הספה. מסתדרת מעולה עם אנשים ואוהבת גם כלבים אחרים :) מחכה לכם שתבואו לפגוש אותה אצלנו בכלבייה. רועה בלגית | בת שנתיים | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה
22 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
שאקירה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

קשה לדעת מה בדיוק עבר על מקס ולמה ננטש, אבל מה שבטוח שהוא היה פעם כלב של מישהו. הוא חברותי, מסתדר עם כלבים ומת על ליטופים. מקס כבן שנתיים וחצי, מאוד מתרפק וישמח להזדמנות שנייה להיות חלק ממשפחה חדשה.
22 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו, כמעט בן שנה וחצי, קשוב ומחונך. ליאו הגיע אלינו מהסגר מעלה אדומים מסתדר עם חלק מהכלבים. פחות אוהב ילדים קטנים אך מתרפק ואוהב מאוד עם מי שהוא מכיר. מכיר פקודות בסיסיות וכבר הכי מוכן לבית משלו.
22 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
בנג'י - חתול בוגר עם אף ורוד. נמצא משוטט עם קולר אך למרות פרסומים לא הגיעו הבעלים. ניכר שבנגי' חתול ביתי. הוא רגוע, מתפנק, ניגש לליטופים ומחכה רק לכם בטיפוליה שלנו.
22 צפייה בגלריה
בנג'י
בנג'י
בנג'י
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רוג'ר - אחד מוותיקי העמותה אהוב על כל המתנדבים. תראו את החיוך שיש לו על הפנים כאשר רק מעניקים לו קצת ליטופים וחטיפים. הוא כבן 6 וחצי ויוקיר לכם תודה אם רק תקחו אותו איתכם. הוא מחונך, מסתדר עם רוב הכלבים ומכיר פקודות בסיסיות.
22 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה
לאימוץ כלבים בכל יום בתיאום מראש כולל שבת 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה.

חבר למען הכלבים

חודשים ארוכים שאנחנו מפרסמים את שריל. מנסים לשדר ולהראות כמה היא מושלמת ולא מצליחים להבין איך אף אחד לא התאהב בה. איך לא רואים את הכלבה המושלמת שאנחנו רואים. שריל בת 3.5, כלבה מהממת שננטשה ע"י מי שהחשיבה כמשפחה שלה. אך ה"משפחה" הזו זרקה אותה לרחוב. היא נמצאה משוטטת, מבוהלת ועצובה. כשהגיעה אלינו גילינו כלבה מדהימה כל כך עם עיניים כל כך עצובות שזה פשוט פילח לנו את הלב. שריל היא כלבה עם לב ענק, חברותית, עדינה ומתוקה שפשוט רוצה בית. למרות כאב הנטישה היא עדיין מאמינה שיש אי שם משפחה שהפעם לא תוותר עליה.
22 צפייה בגלריה
שריל
שריל
שריל
(חבר למען הכלבים)
הכירו את ברי המתוק. מעורב בכל טוב, מתוק ושובב בן 8 חודשים. ברי היה קשור באתר בניה עד שהגיע למזלו אלינו והתגלה ככלבלב מושלם ,חברותי ושמח. ברי בינוני בגודלו, חברותי מאוד עם אנשים וכלבים אחרים. מאוד אוהב טיולים ותשומת לב והוא מאוד ישמח למצוא בית חם ואוהב לתמיד. בואו לאמץ בשבת את ברי המתוק הוא יחזיר אהבה פי כמה למי שיתהאב בו ויאמץ אותו , מבטיחים!
22 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
*חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922
אם אין מענה בבקשה תשלחו הודעה ונחזור אליכם

תנו לחיות לחיות

בוץ- כלב בן 13 עומד ומחכה להצלה. 8 שנים שהוא כאן, עדיין מחכה שמי שנטשו אותו יחזרו לקחת אותו הביתה, כי איך יכול להיות שיכלו לעשות לו בלב כזה חור כואב?! למרות השנים שחלפו, המתוק הזה עדיין בוכה, כל לילה מחדש, עדיין מתגעגע לבית ההוא, למי שהיו לו 'למשפחה'. בוץ' לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגיל שלו, עלינו ו-2 שקי מזון מתנת ביופט.
22 צפייה בגלריה
בוץ
בוץ
בוץ
(תנו לחיות לחיות)
בל- כלבת צ'או צ'או מהממת ביופיה, בל המתוקה ננטשה אחרי 5 שנים בבית והעבירה את החורף האחרון כל כך עצובה בכלוב. היא ננטשה בגלל שהיתה טריטוריאלית בבית ואף אחד לא מצא לנכון, במשך כל השנים ההן לעבוד איתה. עכשיו היא מחכה למאמצים עם ניסיון והבטחה, להיות לה למשפחה בטוב וגם ברע.
22 צפייה בגלריה
בל
בל
בל
(תנו לחיות לחיות)
חץ- איך יודעים שבא אביב? האוזן המתוקה של חץ שלנו מתנפנפת לה ברוח, המתוק שלנו מחייך בפריחה צהובה וכל מה שחסר לאביב המושלם הזה, זה את החירות לה חץ מחכה בשקיקה. הוא נמצא לפני 7 שנים זרוק ליד הכלבייה, השבב הוביל לבעלים שויתרו על המושלם הזה ומאז הוא פשוט מחכה ומחכה לחזור הביתה והוא כבר בן 9...כלב לפינוקים ואהבה בלי סוף, מסתדר עם חתולים וימלא לכם את הלב בגרגורים. חץ לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים.
22 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(תנו לחיות לחיות)
רשרש- גם עם לשון שמציצה אתה עדיין הכי יפיוף שיש! רשרש ההורס! גורון מתבגר בן 8 חודשים, עם לשון מציצה, עיניים עגולות מהפנטות ופרווה לכירבולים במשך שעות. עדין, ביישן אבל נפתח מהר לכירבולים וכמה שיותר.
22 צפייה בגלריה
רשרש
רשרש
רשרש
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il