אגודת צער בעלי חיים בישראל

קירה - גורה שובבה, מתוקה, חכמה, אוהבת אדם, אוהבת כלבים ותמיד היא מוכנה לחיבוק וליטוף. רק משפחה שתתחייב לאימוץ אחראי תזכה בכלבה המהממת הזו. תימסר רק למבינים בגידול גורים.
28 צפייה בגלריה
קירה
קירה
קירה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
במבה - גורה שובבה, עוד מעט בת חצי שנה. במבה מחפשת משפחה טובה ואוהבת, עם סבלנות בגידול גורים. במבה מאוד אנרגטית, והיא תימסר רק לאנשים מביני עניין. אנשים עם התחייבות למספר מפגשי חינוך ואילוף, לתהליך אימוץ מושלם וגדוש באהבה.
28 צפייה בגלריה
במבה
במבה
במבה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
קנדי - רועה בלגית מעורבת אצילית וחכמה. קנדי טובת לב, שובבה ובעיקר שופעת אהבה. היא מחפשת את המנהיג הנכון עבורה, כאלה שמכירים את הגזע ויודעים איך לחיות בשלום ובאהבה. תימסר רק למבינים עם התחייבות למפגשי חינוך ואילוף
28 צפייה בגלריה
קנדי
קנדי
קנדי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
מסי - כנעני מעורב מתוק וחכם כבן חצי שנה. מסי הוא גור שובב, עם המון שמחה, שתמיד מחפש עם מי לשחק. יש לו אנרגיות נלהבות והוא זקוק להרבה משחקים, טיולים ארוכים וריצות. יימסר לאימוץ רק למשפחה שמבינה עניין.
28 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

גלבוע אוהבת חיות

ג'ק - האסקי מעורב קטן-בינוני בן שנה וחצי, כלבון שמח וחברותי רגיל לחיי בית וממתק עם כולם- כולל כלבים וחתולים ויהיה מושלם במשפחה. הוא תמיד שמח ורוצה לשחק, אבל גם אוהב להתפנק ולהתכרבל עם אחיו הכלביים. חוץ מזה שהוא יפיוף אמיתי הוא גם התגלה ככלב מאוד חכם. ג׳ק ניצל מהרחוב ונמצא באומנה, הוא ישמח לבית שבו ישחקו איתו ויפנקו אותו (עדיפות לבית עם חצר שאפשר לרוץ ולשחק), מושלם לבית שיש בו כבר כלב/ה או חתול/ה נוספים.
28 צפייה בגלריה
ג'ק
ג'ק
ג'ק
(גלבוע אוהבת חיות)
יוליה - גורונת מתוקה בת 3 חודשים, רועה בלגית מעורבת חברותית במיוחד שנמצאת באומנה, נהדרת במיוחד עם ילדים, כלבים אחרים וחתולים, היא תגדל לגודל בינוני, גורה אנרגטית ושמחה עם פרווה בצבעים מיוחדים שתגדל להיות יפיפיה הורסת!
28 צפייה בגלריה
יוליה
יוליה
יוליה
(גלבוע אוהבת חיות)
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים, מוזמנים להגיע ולהכיר את הכלבים שלנו!
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם. כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.
צער בעלי חיים ירושלים
מימי השובבה בת כשנה ועשרה חודשים, הגיעה לבית המחסה שקטה וביישנית ולמדה להתאקלם היטב בכלבייה. היא צברה בטחון והפכה להיות שמחה וחיונית מאוד. מימי בעלת אנרגיה בינונית - גבוהה, מטיילת יפה עם רצועה. במפגש עם כלבים יכולה להגיב בריאקטיביות, לכן היא צריכה עבודה וסבלנות. היא מחוסנת ומעוקרת, מאוד אוהבת אנשים ותשומת לב. מימי מתאימה למשפחה עם ניסיון, היא תשמח ללמוד איך זה לחיות בבית, עם משפחה שתתן לה הזדמנות לחיים טובים.
28 צפייה בגלריה
מימי
מימי
מימי
(צער בעלי חיים ירושלים)
פליים המקסימה בת כשנה ושמונה חודשים, כלבה מעורבת, חזקה, עם אנרגיה בינונית-גבוהה, הגיעה לבית המחסה לאחר שננטשה. היא מעוקרת ומחוסנת, מטיילת יפה עם רצועה ומסתדרת עם ח ק מהכלבים. פליים אוהבת מאוד אנשים, צריכה משפחה עם ניסיון וסבלנות שתשקיע בה, תחנך אותה ותלמד אותה לחיות בבית. כשהיא מכירה ובוטחת היא מתמסרת לאהבה וליטופים. הכלבה המתוקה הזאת מחכה להזדמנות לחיות בבית אמיתי עם משפחה אוהבת משל94 והיא תהיה בת משפחה נהדרת.
28 צפייה בגלריה
פליים
פליים
פליים
(צער בעלי חיים ירושלים)
טוני בן כשנה וחצי, נמצא פצוע במחסום צבאי, הועבר לטיפול במרפאת העמותה ולאחר שהחלים הועבר לבית המחסה. הוא כלב מעורב, יפיוף אמיתי. מעט ריאקטיבי לכלבים, בעל אנרגיה בינונית - גבוהה, אוהב מאוד אנשים וידידותי כשהוא מכיר ובוטח. טוני מחוסן ומסורס, מטייל יפה עם רצועה. הוא ישמח ללמוד איך זה לחיות בבית תומך ולהיות חלק מהמשפחה שלכם.
28 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
(צער בעלי חיים ירושלים)
צ'ויס המהמם בן כארבע ו-11 חודשים הוא כלב מעורב גדול, שמח, חברותי עם אנרגיה גבוהה, שמסתדר עם חלק מהכלבים. הוא אוהב מאוד אנשים, מתאים למשפחה בלי ילדים קטנים! צ'ויס מחוסן ומסורס ומטייל יפה עם רצועה. צ'ויס היה בבית אומנה למשך כמה חודשים, לכן הוא מחונך לחיים בבית. הוא ישמח לחיות בבית חם ולהיות חלק ממשפחה משלו שתאמץ אותו ותאהב אותו לתמיד.
28 צפייה בגלריה
צ'ויס
צ'ויס
צ'ויס
(צער בעלי חיים ירושלים)
לאימוצים, ניתן לפנות לשושי בטלפון: 052-8618654

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את ריי המהמם! צעיר וחמוד כמו שכולם רוצים! גורון כל כך טוב, קשוב וממושמע שמכיר פקודות בסיסיות, וכל כך - כל כך מתוק! הוא התחיל את חייו עם משפחה שלא רצתה אותו יותר בבית ושלחה אותו להעביר את החורף בכלביה. עכשיו הוא מחכה למשפחה הנכונה, ולאהבה הגדולה של חייו שתוציא אותו מהכלוב ותבטיח לשמור עליו כל החיים, גם אם הוא מתבלבל ועושה שטויות לפעמים :) מי בא לזכות בחבר אמת לכל החיים? רועה צ׳כי מעורב | בן חצי שנה | בינוני | מחכה בנתניה
28 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
ריידר - דוגמן עם נשמה עדינה כל כך. היפיוף הזה עומד כל היום בתא עם עיניים עצובות, ומחכה שכבר יגיע תורו לקבל קצת חום ואהבה. ריידר ננטש מבית ולא מבין מה הוא עושה בכלביה... למרות הגודל שלו הוא כלב עדין שהולך יפה בטיולים ומחונך לצרכים. רק מחכה כבר למשפחה הנכונה שתתקן את הלב שנשבר :( מי בא להוציא אותו מהכלביה? רוטווילר מעורב | בן שנה | גדול | מחכה בנתניה.
28 צפייה בגלריה
ריידר
ריידר
ריידר
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229 עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו| שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

תנו לחיות לחיות

ניק - הכל פורח מסביב וכלב אחד, אהוב במיוחד, קמל בעצב תהומי. ניק המתוק שלנו, אומץ בתור גור קטן וננטש בגיל 8 כשהמשפחה עברה דירה. לא מוצא את עצמו בין מאות כלבים, כל כך עצוב ומבולבל מהעוול הנוראי שחווה. ניק מחכה שתעשו בשבילו מקום בלב ותעניקו לו בית שיוכל בו לפרוח- תמיד.
28 צפייה בגלריה
ניק
ניק
ניק
(תנו לחיות לחיות)
אליסיה - הכלבלבונת שתטיס לכם את הלב לארץ הפלאות. אליסיה היפהפיה! פרצופית מתוקה, חששנית וחשדנית עם אנשים חדשים שלא מכירה ולכן זקוקה למאמצים עם ניסיון וסבלנות, שיתנו לה את הזמן שלה, להפתח לאהבה. היא הכי מצחיקה ואוהבת ברגע שנותנים לה הזדמנות להכיר. אליסיה בת 3
28 צפייה בגלריה
אליסיה
אליסיה
אליסיה
(תנו לחיות לחיות)
בונו - יפיוף על חלל שבזכות יופיו אומץ כבר פעמיים ופעמיים חזר מרוסק. מאז, לבונו לוקח זמן לסמוך על אנשים חדשים וברגע שמכיר..הוא שומר מכל משמר והופך טריטוריאלי. בונו זקוק לבית עם מאמצים עם ניסיון, עדיף בבית בלי ילדים קטנים, הוא בן 4 והפעם הוא רוצה להגיע לבית- לתמיד.
28 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(תנו לחיות לחיות)
בנימין - אחד המתוקים שיש, שאם רק תתנו לו רגע להכיר, הוא יהפוך לממרח הכי גדול שיש. בינימין המתוק שלנו. נסיך עדין על 3 רגליים, קצת ביישן, אבל מהר מאוד מסיר חומות ואז האהבה פשוט חוצה גבולות. כירבולים איתו זה הדבר המושלם בעולם. בינימין בן שנתיים.
28 צפייה בגלריה
בינימין
בינימין
בינימין
(תנו לחיות לחיות)

אס. או. אס. חיות

אבריימי המושלם, פיטבול מעורב בן כ-10 חודשים. אבריימי נמצא רועד בגינה בגשם נטוש ומפוחד. מתוק במיוחד, אוהב ילדים ומסתדר עם כלבים אחרים. עדיין משחק עם הפה כיאה למתבגר. כלב מתוק מאוד אךמעט שובב ומאוד אוהב לעלות על ספות.
28 צפייה בגלריה
אבריימי
אבריימי
אבריימי
(אס. או. אס חיות)
אוזו המקסים, בן כשנה וחצי והגיע לעמותה מהסגר עירוני. אוזו עבר לבית משפחת אומנה שמספרים עליו שהוא כלב כובש, שמח ואנרגטי. מחונך לצרכים, רגוע בבית, אוהב מאוד אנשים ומחפש תשומת לב ויחס. אוזו חברותי לכלבים אחרים ואוהב לשחק איתם. בטיולים עלול למשוך כשרואה בע"ח אחרים (הוא רוצה לשחק...) אבל לומד ומשתפר.
28 צפייה בגלריה
אוזו
אוזו
אוזו
(אס. או. אס חיות)
תרה בת כשנתיים שהגיעה אלינו עם אמא נוספת ו-12 גורים אותם גידלו ביחד בתנאים לא פשוטים. כלבה חברותית ומקסימה לכולם. מסתדרת גם עם חתולים ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים. תרה כבר מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה. צריכה סביבת מגורים שקטה כי היא מפחדת מרעשים חזקים.
28 צפייה בגלריה
תרה
תרה
תרה
(אס. או. אס חיות)
פאדג' - בת כחודשיים וחצי, שהגיעה עם אמא תרה לעמותה. גורה חמודה וחברותית לכולם. בעלת שובבות גורים ואוהבת משחקים וליטופים. גורה חכמה שמכירה כבר פקודות בסיסיות ולמדה לעשות צרכים בפינה שמיועדת לכך. תהיה גדולה בבגרותה וצריכה מאמצים שישקיעו בחינוכה ואילופה כיאה לכל הגורים.
28 צפייה בגלריה
פאדג'
פאדג'
פאדג'
(אס. או. אס חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות : יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליידי – פינצ'רית חמודה בת 10 שהבעלים שלה נפטרה השבוע ונותרה לבד בדירה. ליידי מסתדרת עם חתולים, אוהבת כל אדם שמסתכל עליה והכי אוהבת ללכת לבתי קפה בתל אביב. תהיה כלבה מושלמת לכל מי שרק חפץ בליטוף ואהבה.
28 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ספוטי - בן 4, אנרגייה בינונית, מורגל לחיים בדירה, עשיית צרכים מחוץ לבית, כלוב אילוף והולך נהדר עם רצועה, פשוט כלב נעים הליכות-תרתי משמע. אין לו צורך בפריקת אנרגיה משמעותית ולכן מתאים גם לאנשים ״עצלנים״. אוהב טיולים בטבע ולהנות מהחיים, נמצא בקורס אילוף ומחכה מאוד לבית חם שיאהב אותו לתמיד
28 צפייה בגלריה
ספוטי
ספוטי
ספוטי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אודסה ואחיה נמצאו בגיל שלושה שבועות לאחר שאימם הפסיקה לטפל בהם, זה קורה בדרך כלל בהמלטות ראשונות אצל חתולות צעירות או שהאמא מרגישה שהגורים חולים או חלשים מדי בשביל לשרוד. אח שלה לצערנו נפטר והיא הגיעה לאומנה במצב של היפותרמיה מסכנת חיים. לאחר טיפול צמוד מציל חיים,חום ואהבה אצל אמא אומנה היא גדלה ופרחה לגורה יפיפייה מתוקה ושובבה!
28 צפייה בגלריה
אודסה
אודסה
אודסה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
סאפו - החתול עם הפזילה הכי חמודה מוכן לכבוש את הלב של כל העיר. סאפו ההורס בן שנה,מחוסן ומסורס. חביב הקהל הבלתי מעורער,בעל מזג שמח והחבר הכי טוב של כל החתולים בטיפולייה. מי מתאהב ומצרף אותו למשפחה? מבט אחד ממנו כל בוקר והיום שלכם יהיה מלא באושר.
28 צפייה בגלריה
סאפו
סאפו
סאפו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 וגם בשבת האימוץ בפארק כפר סבא בתאריך 9/4/22 מהשעה 10:00 ועד 14:00
לאימוץ חתולים 058-6962145. נשמח גם לבתי אומנה לחתולים יונקים (במימון העמותה) ולמתנדבים בטיפוליה שלנו (מגיל 18)

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

ג'ין, כלבה מדהימה בת כ-9 שנים. טובת לב ועדינה, מתלטפת ומתמסרת. נפלאה עם אנשים וילדים ומסתדרת עם כל הכלבים. הבעלים שלה נפטרה ולא נשאר מי שיטפל בה.
28 צפייה בגלריה
ג'יין
ג'יין
ג'ין
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
מייק כלב כובש בן כשנתיים. טוב לב, נעים ועם אנרגיות נמוכות. מתמסר, מתלטף ומחבק. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
28 צפייה בגלריה
מייק
מייק
מייק
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
ורדה, כלבה מקסימה בת כשנה. עדינה, טובה, מתמסרת ומתלטפת. נפלאה עם אנשים וילדים. חברותית לכל הכלבים.
28 צפייה בגלריה
ורדה
ורדה
ורדה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
שיפרה, כלבה מהממת בת כשנתיים. עדינה אך גם אנרגטית, מתמסרת ומתלטפת. נהדרת עם אנשים וילדים. חברותית מאוד לכל הכלבים.
28 צפייה בגלריה
שיפרה
שיפרה
שיפרה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00