בשביל בעלי החיים

ויגו - בן שנתיים, כלב עדין, אצילי וחובב ליטופים ופינוקים. הוא מאוד חברותי, מסתדר נפלא עם כולם, משחק יפה עם כלבים אחרים והוא כלב משפחה מושלם! רגיל לחיי בית ומחונך לצרכים. ויגו בינוני-גדול ובעל רמת אנרגיה בינונית, רגוע ולא נבחן. מחפש בית חם לכל החיים.
20 צפייה בגלריה
ויגו
ויגו
ויגו
(צילום: בשביל בעלי החיים)
מילקה פיטבולית מעורבת בת שנתיים וחצי, היא קסם מהלך - כלבה חיובית שמפיצה המון אנרגיה טובה ומעלה חיוכים גדולים על הפנים של כל מי שפוגשים אותה. מחונכת לצרכים. מילקה אנרגטית וחכמה וזקוקה למאמצים שידעו לפרוק לה אנרגיה ולהעסיק אותה. אם אתם מחפשים בת משפחה וחברה מלאת אהבה ונאמנה - מילקה תהיה הבחירה הנכונה. תוכלו לפגוש אותה בפתח תקווה בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
20 צפייה בגלריה
מילקה
מילקה
מילקה
(צילום: בשביל בעלי החיים)
רמי -בן שנה וחודשיים. מחונך לצרכים ומסתדר עם כלבים. נמצא משוטט לאחר שבעליו נפטר. אוהב לשחק עם כדורים, מאוד אוהב לטייל ויהיה תוספת נהדרת לכל משפחה
20 צפייה בגלריה
רמי
רמי
רמי
(צילום: בשביל בעלי החיים)
בואו ליום אימוץ! יום שבת, 19 באוקטובר בפארק כפר סבא, גינת הכלבים ליד איצטדיון לויטה, בין 10:00 ל-14:00.
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון

קרמר היפה בן שנתיים וחצי, כלב עדין, חברותי ואוהב. מסתדר מעולה עם כלבים אחרים, אוהב לשחק עם כל מי שיכול ומצליח להוציא מכל כלב את השובבות שלו. בבית קרמר יכול להיות יותר טריטוריאלי ולבחון את גבולות המשחק גם עם אנשים, ולכן זקוק למאמצים עם ניסיון שיהיו מנהיגים, יעניקו לו ביטחון וישאירו לו "רק" להיות כלב שמח. יתאים מאד לבית עם כלב נוסף שישמח לשחק איתו ולמשפחה חמה.
20 צפייה בגלריה
קרמר
קרמר
קרמר
(צילום: עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון)
פני היא רועה בלגית מעורבת בת כשנה וחצי, בינונית בגודלה (כ-35-30 ק"ג), כלבה שמראה התנהגות כנועה ואוהבת מצד אחד, ושובבות ואנרגטיות מצד שני. כלבה חכמה וקשובה, עם פריקת אנרגיה נכונה יודעת ללכת טוב עם רצועה. פני מסתדרת עם כלבים אחרים, אך אוהבת יותר זכרים. תתאים לכל משפחה עם ניסיון בגידול כלבים שתוכל לאהוב אותה לתת לה המון פינוקים אבל גם להציב לה גבולות.
20 צפייה בגלריה
פני
פני
פני
(צילום: עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון)
לואיס הוא גורון בן כ-7 חודשים, שיגדל להיות בינוני. לואיס חיכה חודשים בתחנת ההסגר, מבוהל ורזה, עד שהצלחנו לקלוט אותו בכלביה. הוא נפתח ועבר שיקום מלא והפך להיות כלב אוהב, חברותי שמסתדר עם כולם - אנשים, ילדים וכלבים. לואיס יתאים לכל משפחה שמחוייבת למה שנדרש מטיפול בגור: סבלנות, אהבה וחינוך.
20 צפייה בגלריה
לואיס
לואיס
לואיס
(צילום: עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. יום אימוץ פתוח בשבת 12:00-14:00. לפרטים נוספים פנו בווטסאפ לגדי: 0529599308. לאימוץ מוזמנים להשאיר פרטים בווטסאפ העמותה: 0559576760
הכלבים שלנו באתר העמותה: https://www.klavlove.co.il/ourdogs

המלאכים של רקסי

הפנינג אימוץ מיוחד של "המלאכים של רקסי" יתקיים ביום שלישי בחול המועד סוכות (22/10) בין 20:00-16:00 בקניון דרורים בהשתתפות 12 עמותות מרחבי הארץ. השנה, בעקבות המצב, יחפשו בית גם כלבים מהצפון ומהעוטף. בסך הכול צפויים להשתתף בהפנינג כ-120 כלבים.
(צילום: ירון ברנר, עידו ארז)

"השנה אנו עדים לתופעה קשה של עלייה במספר נטישות הכלבים. הכלביות מלאות עד אפס מקום וחלקן נמצאות באזור לחימה או אזור שאליו משוגרים טילים", אמרה שרון חלבי, מקימת המיזם. "הכלבים באזורים אלו סגורים בכלביות, רועדים בכל אזעקה ופיצוץ, חשופים לשריפות ומייחלים לחיבוק אוהב ומגן. אל נשכח גם את כלבי עזה. כלבים שחיילים טובים הביאו איתם מעזה ואזור העוטף כדי שלא ייפגעו במלחמה".
חלבי הוסיפה כי חלה ירידה במספר האימוצים: "הפינוי הפתאומי והממושך מיישובי הצפון והעוטף הקשה על תושבים רבים לקחת את כלביהם איתם לדיור זמני ומרוחק וחלקם ננטשו, חלק מהכלבים פשוט איבדו את הבעלים שלהם. כולי תקווה שהשנה החדשה תביא איתה הרבה מאמצים חדשים וטובים ונוכל לעזור בשידוך כלבים לבית חדש וכך להציל אותם ולהוריד את הלחצים בכלביות".

עמותת ע.ט.ל.ף

ג'וי - אימוץ של חסד🙏 ב-7 באוקטובר אשתקד ג'וי, שגרה בעוטף עזה נבהלה וברחה מביתה. לאחר שבועיים שהסתובבה אבודה בעוטף חילצנו אותה . המשפחה של ג'וי פונתה מביתה ולכן לא יכולה להחזיק בה יותר.
במשך שבע שנים שבהן הייתה כלבת בית מושלמת, עקב אירועי אוקטובר ג'וי פיתחה חרדת נטישה ולכן עברה בין בתי אומנה עד שהגיעה לפנסיון. היא עברה אירוע קשה וכמעט איבדה את חייה. אחרי אשפוז ממושך והחלמה היא נאלצה לחזור לפנסיון, אבל הפעם לבד ללא כלבים נוספים.
ג'וי היא כלבה מדהימה שאוהבת לשחק בכדור, אוהבת ילדים, ומסתדרת מעולה עם אנשים. באמת כלבה שרק רוצה תשומת לב. מי שיאמץ את ג'וי יזכה בכלבה נאמנה ללא גבולות, מלאת אהבה ומאולפת. לפרטים - 052-2355109
20 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
החתלתולים השחרחרים - גורים זכרים בני ארבעה חודשים, מחוסנים, סירוס במסגרת סל אימוץ. מורגלים לארגז צרכים. רגילים לבני אדם, כלבים וחתולים. שובבים, עדינים, מפונקים ואוהבי ידיים וליטופים. לפרטים - 026288855
20 צפייה בגלריה
חתלתולים שחורים
חתלתולים שחורים
חתלתולים שחורים
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)

להתחיל מחדש

לאקי - בן קצת יותר משנה. לקחנו עליו חסות, לאחר שעבר אירוע טראומתי, ומאז שיקמנו את הפצעים הפיזיים, אך בעיקר הנפשיים. לאקי נשמה גדולה, מסתדר עם כלבים ואנשים (לא ידוע לגבי חתולים או ילדים), כלב רגוע וטוב לב שבעיקר מחפש ביטחון, יציבות ,שגרה בבית לכל החיים. מסיים קורס אילוף בסיסי וראוי לבית מהמם כמוהו.
20 צפייה בגלריה
לאקי
לאקי
לאקי
(צילום: להתחיל מחדש)
ג'רי הוא כלב מקסים ומלא שמחת חיים בן כ-6 שנים. מחוסן, מסורס ובעל שבב. משתתף בקורס אילוף כהכנה לאימוץ. נמצא משוטט. מאוד אוהב משחק, חום ואהבה, כולו גוש מתיקות! הוא יהיה פרטנר מצוין לריצות משותפות ופריקת אנרגיה.
20 צפייה בגלריה
ג'רי
ג'רי
ג'רי
(צילום: להתחיל מחדש)
בחסות העמותה כ- 250 חתולים, בוגרים גורים, בריאים ומתלטפים. החתולים נמצאים בחתוליה מרווחת, עם חלוקה למתחמים והמון מיטות חתולים, מתקנים שונים וצעצועים כך שאפשר ממש להתרשם באופן ישיר ממגוון החתולים, ללטף ולהתחבר.
20 צפייה בגלריה
חתולים
חתולים
(צילום: להתחיל מחדש)
להתחיל מחדש הוא מקלט שיקומי לבעלי חיים. מדובר בעמותה ללא מטרות רווח, הפועלת בהתנדבות ועוסקת בחילוץ והצלה של בעלי חיים. במקלט יש בעלי חיים רבים: חמורים, סוסים, עזים, כבשים, תרנגולות, חתולים ומכרסמים. ניתן לתאם להגיע לסיורים מודרכים במקלט וניתן לאמץ בשמחה גם כלבים או חתולים, שנמצאים בחסותינו .
ניתן להתקשר למוקד 054-3314881, באין מענה שלחו הודעת וואטסאפ ונחזור אליכם. יום אימוץ לכלבים יתקיים בתאריך 26/10, יום שבת מהשעה 10:00 עד 14:00 פנסיון דוגטאון , בצרה

אגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א

סטאר - גור חתולים בן כ-5 חודשים. מדובר בחתול חכם, עדין וחברותי שמחפש בית חם ואוהב לכל החיים.
20 צפייה בגלריה
סטאר
סטאר
סטאר
(צילום: רבקה מזרחי)
בילי - כלב בקר אוסטרלי מעורב, בן 10 חודשים, בגודל בינוני גדול. נמצא נעול בדירה נטושה והובא אלינו לטיפול. מדובר בכלב חברותי מאוד לאנשים, ילדים וכלבים. הוא מאוד חכם, אוהב לשחק, ליטופים וחיבוקים. מחפש משפחה אוהבת שבתמורה תזכה לשותף מהמם.
20 צפייה בגלריה
בילי
בילי
בילי
(צילום: רבקה מזרחי)
פופו הוא גור מעורב, בן 5 חודשים, יהיה בגודל בינוני גדול. מדובר בכלב מלא אהבה וחברותי, חכם, מסור וקשוב. זקוק למשפחה שתוכל להרגיל אותו למחייה בבית, וכמובן שתעניק לו הרבה חום ואהבה.
20 צפייה בגלריה
פופו
פופו
פופו
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 12:00-18:00 ו'-8:00-14:00, טלפון לבירורים *4553

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

שזאם, כלבה עדינה בת חצי שנה. יפייפיה, טובה ומתמסרת. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת. תהיה גדולה בבגרותה.
20 צפייה בגלריה
שאזם
שאזם
שזאם
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אוסקר, כלב טוב לב בן כשנה. מתלטף, מחבק ומתמסר. נפלא עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
20 צפייה בגלריה
אוסקר
אוסקר
אוסקר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
ליה, כלבה שובבה בת 4 שנים. אנרגטית, מתמסרת ומתלטפת. מאוהבת באנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
20 צפייה בגלריה
ליה
ליה
ליה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת S.O.S חיות

אמא סיני בת כשנתיים והיא כלבה עדינה וטובה שניצלה עם הגורים שלה מגבול סיני. מאוד אוהבת אנשים ונקשרת. קשובה ומחפשת חום וליטופים. מסתדרת עם חלק מהכלבים, הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. בינונית בגודלה. בואו לפגוש את אמא סיני המקסימה ביום האימוץ הגדול בשבת הקרובה.
20 צפייה בגלריה
אמא סיני
אמא סיני
אמא סיני
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
מליסה - רועה בלגית מעורבת עם רועה הולנדית ועם קסם אישי ומתיקות בלתי נדלים. מליסה נמצאה משוטטת מבוהלת, אבודה רזה וכנועה. היא גוש מתיקות מנומר ושובה לב, והיא גם מאוד פעילה וששה למשחק ובמקביל היא יצור מתפנק הכי מתוק שיש.
מליסה מורגלת לבית ומחונכת לצרכים, אבל הכי יתאים לה בית עם כלב נוסף שישחק איתה ויפרוק איתה אנרגיות. מליסה תימסר רק למי שמכיר מלינואות ורועים וידע לספק לה את צרכיה הפיזיים הרגשיים והמנטליים כאחד. מליסה היא לא עוד כלבה, היא פרטנרית, היא כייפית, היא דבש צרוף והיא חברה לחיים.
20 צפייה בגלריה
מליסה
מליסה
מליסה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
מיכאל המתוק מחפש את הבית שלו 💛 גור שובב, עדין ומקסים בן כחודשיים. אוהב משחקים ורגיל לחיות בבית עם חתולים נוספים. מוזמנים לפגוש אותו מתי שנוח לכם- צרו קשר ונשמח לתאם https://www.sospets.co.il/adoptcat
20 צפייה בגלריה
מיכאל
מיכאל
מיכאל
(צילום: sharkandstich Photografy)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה בהרצליה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה וגם בשבת הקרובה של ראש השנה!
כ-120 כלבים וחתולים לאימוץ, כולל עשרות גורים מתוקים יחכו לכם שם.
שבת בין השעות 10:00-14:00
ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
למוקד העמותה בימים א'-ו': 03-7441010
ראו את הכלבים והחתולים לאימוץ ברשתות ובאתר האינטרנט:
אתר אינטרנט: https://www.sospets.co.il/