מנהל בית ספר יסודי במדינת מערב וירג'יניה בארצות הברית לא ישכח את בוקר יום שני השבוע. בזמן שפתח את פח האשפה, זינק ממנו דוב שחור. צפו בתקרית שתועדה במצלמת אבטחה והסתיימה ללא נפגעים:
דוב שחור מזנק מפח אשפה בבית ספר במערב וירג'יניה
( צילום: רויטרס, Nicholas County Board of Education)

מנהל בית הספר היסודי, ג'יימס מארש, הופתע לגלות שהדוב השחור הצליח איכשהו להיכנס לפח האשפה בסוף השבוע האחרון, למרות שבבית הספר התקינו מנעול, כדי שחיות לא יוכלו להיכנס לפח. כשמארש פתח את הפח ביום שני בבוקר, הדוב דחף את המכסה כלפי מעלה.
המנהל המבוהל אמר למחרת בריאיונות לכלי תקשורת בארצות הברית: "זה היה 7:15 בבוקר, אם אתה עדיין לא ער - דבר כזה יעיר אותך".
2 צפייה בגלריה
הדוב השחור מציץ מהפח
הדוב השחור מציץ מהפח
הדוב השחור מציץ מהפח
(צילום: רויטרס, Nicholas County Board Of Education)
מארש זינק מאזור הפח ברגע שהבחין בראשו של הדוב השחור. לאחר מכן, הדוב קפץ החוצה וברח. המפגש יוצא הדופן תועד במצלמת אבטחה של בית הספר ומאז שותף בהרחבה ברשתות החברתיות.
"גם הדוב נראה כאילו הוא מפחד - מפחד כמוני", אמר מארש. "יכול להיות שהוא לא יחזור".
2 צפייה בגלריה
המנהל המבוהל בורח
המנהל המבוהל בורח
המנהל המבוהל בורח
(צילום: רויטרס, Nicholas County Board Of Education)
בבית הספר במחוז ניקולס במערב וירג'יניה, כ-110 ק"מ מזרחית לבירת המדינה צ'רלסטון, התקינו את המנעול על פח האשפה בשבוע שעבר, לאחר שכמה שקיות קרועות נמצאו מחוץ לפח. "הדוב היה כל כך גדול, שהוא היה מסוגל למשוך את מוט המנעול הזה פנימה והחוצה כל סוף השבוע", אמר המנהל.
לאחר הניסיון של המנהל למנוע כניסת בעלי חיים לפח שליד בית ספר, מחלקת משאבי הטבע של מערב וירג'יניה הגיעה למקום וערכה שינויים במנגנון הנעילה. "נראה מה יקרה," אמר המנהל. "הדוב לא חזר אתמול בלילה".