הרצליה ונתניה אוהבות חיות

רזי היפיוף שלנו מחכה לאהבה של חייו! נמצא משוטט ברחובות נתניה. הוא חיכה יפה בהסגר, אבל אף אחד לא בא לקחת אותו :( המתוק הזה אולי גדול פיזית, אבל בפנים הוא פשוט גור שובב שרק רוצה לשחק. הוא ישמח למשפחה מנוסה וספורטיבית שמחפשת שותף לטיולים, ריצות ומשחקים, וכמובן תבטיח לאהוב אותו ללא תנאים עד יומו האחרון. בתמורה הוא מבטיח להכניס הרבה שמחה וצחוק הביתה. מלינואה מעורב | בן שנתיים | גדול | מחכה בנתניה
17 צפייה בגלריה
רזי
רזי
רזי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את אלון הדובון! הוא הגיע אלינו לפני כמה חודשים כשנזרק יחד עם אחיו מחוץ לכלבייה שלנו ואנחנו פשוט לא מאמינים איך כזה מלאך עדיין מחכה למאמצים! אלון התגלה כשובה לבבות אמיתי, חברותי לכולםםם, מתאים למשפחה עם ילדים ועם כלבים נוספים ובעצם לכל מי שמוכן להשקעה שצריך גורון מתבגר אז מי בא להכיר את אלון? מבטיחים שלא תוכלו לעמוד בפניו! רועה מעורב | בן 10 חודשים | גדול | מחכה בכלביית הרצליה
17 צפייה בגלריה
אלון
אלון
אלון
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליאו, גורון מתבגר אנרגטי יליד 01.2022 שהגיע ממעלה אדומים עבר אילוף אילוף ומחונך לצרכים. מסתדר עם רוב הכלבים. פחות מתאים לבית עם ילדים קטנים. מאוד ישמח לבית פעיל וספורטיבי לפעילות כיפית בחוץ.
17 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אליזבת הגיעה מאתר בנייה. כשהגיעה העת לעקר אותה היא הגיעה אלינו והחלטנו שמגיע לה הזדמנות למצוא הארמון הנצחי שלה. אליזבט בת 10 חודשים לערך,מתוקה עדינה ושקטה,מעט חששנית בהתחלה אבל תפרח בבית.
17 צפייה בגלריה
אליזבת
אליזבת
אליזבת
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אריק המתוק בן כארבעה חודשים. אוהב ילדים, בוגרים ואת כל הכלבים, הולך מעולה עם רצועה. נובח על חתולים אך לא תוקפני כלפיהם. האומנה של אריק מספרת עליו שהוא כלב מהמם, רגיל לכלוב אילוף ומחונך חלקית לצרכים, הוא מתרפק ואוהב ליטופים ואהבה! ממש הכרבול המושלם לחורף הקר, מעט חששן בנסיעות, שובב ואוהב להשתולל ולשחק. פשוט גור קסום!
17 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו השבת 21/1/23 לגינת הכלבים בפארק כפר סבא לשבת אימוץ עם המון כלבים, בוגרים וגורים מעמותות שונות המתארחות ביום האימוץ שלנו
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.
להתנדבות 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה.

חבר למען הכלבים

הגורים המהממים שלנו עדיין מחכים לבתים, בני כארבעה חודשים. 4 נקבות וזכר מתוקים ביותר! יהיו בינוניים מינוס בבגרותם, יגדלו עוד ממש טיפה. הם מתוקים ושובבים וממש רוצים להתקרבל בבית החם ולא לגדול בכלוב הקר. הם חברותיים מאוד ויתנו מלא אהבה למי שיאמץ אותם. בואו להתא-הב ולאמץ בשבת!! מחכים לכם!!
17 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים)
17 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים)
ימי אימוץ בעמותת חבר:
בכל שבת בין השעות 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל: 054-6303861
רינת: 050-5888355
הילה: 050-9190922

S.O.S חיות

לימה בת כ 8 חודשים ניצלה מהסגר עירוני והגיעה ל S.O.S חיות, עברה לבית משפחת אומנה שמלמדת אותה לחיות בבית ומספרת כי היא כלבה ממש מקסימה! לימה הטובה אוהבת אנשים, עדינה עם ילדים ומסתדרת מעולה עם כלבים אחרים. כלבה צעירה שזקוקה לפריקת אנרגיה בחוץ ויודעת גם להישאר לבד ובשקט בבית.
17 צפייה בגלריה
לימה
לימה
לימה
(S.O.S חיות)
קאי המתוק, כלב עדין נפש בן כשנה וחצי ננטש מבית ממש שלא באשמתו. הוא עשה הכל כמו שצריך אבל המשפחה שהייתה לו בכל זאת ויתרה עליו. הוא עדין, קסום, מחונך לצרכים, ורק רוצה בית חם שיאהב אותו לכל החיים. בינוני בגודלו, מסתדר עם כלבים ועדין עם ילדים. קאי ישמח מאוד לבית עם כלב נוסף. הוא קסום וטוב לב ונופל בין הכיסאות ומתפספס ולא ברור למה.
17 צפייה בגלריה
קאי
קאי
קאי
(S.O.S חיות)
קלוד הגיע לעמותה לאחר שנמצא משוטט בצפון הארץ. ללא שבב, מוזנח ומורעב. לאחר כמה ימים גילינו כלב מקסים וידידותי, לפעמים מרוב שמחה הוא קופץ ומשחק בנשיכות גוריות עם השיניים ובגלל שהוא גדול הוא פחות מתאים לבית עם ילדים קטנים. אבל מי שיראה אותו באמת ידע שהוא כולו לב ואהבה, חברותי מאוד לאנשים ולכלבים אחרים. פחות אוהב חתולים. קלוד זקוק לבית שמכיר את הגזע ומבין שנדרשת עבודה על חינוך ואילוף בבית החדש. עלול להיות חשדן כלפי זרים שמגיעים הביתה. המאמצים של קלוד יקבלו מאיתנו חבילת אילוף.
17 צפייה בגלריה
קלוד
קלוד
קלוד
(S.O.S חיות)
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
כל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים מתוקים במיוחד כל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 11:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות תל אביב.
טלפון: 03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מתילדה, כלבה מקסימה בת 8 חודשים. חברותית וטובת לב. נהדרת עם ילדים ומסתדרת עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית.
17 צפייה בגלריה
מתילדה
מתילדה
מתילדה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ג'וי, כלבה טובת לב בת שנתיים. מתמסרת, מתלטפת ומקסימה. טובה עם ילדים ומסתדרת עם חלק מהכלבים. הייתה כלבת בית וננטשה שלא באשמתה. יש לה צליעה ברגל שלא מצריכה טיפול.
17 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ג'ורג', כלב עדין בן 10 חודשים. מתמסר ונפלא עם אנשים וילדים. חברותי לכלבים אחרים.
17 צפייה בגלריה
ג'ורג'
ג'ורג'
ג'ורג'
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )

תנו לחיות לחיות

לופ - הגבות הלבנות מסגירות את הגיל, אבל אם תגיעו להכיר אותו, תגלו שמדובר בכלבלב בלתי רגיל, שהגיל לא תואם את כמויות האנרגיה והחמידות של לופ האהוב. לופ האהוב שלנו. כמה שהמתוק הזה אוהב לרוץ, לשחק ולהשתובב. הוא אוהב להתנשק ולהתפנק בלי סוף אבל לפעמים מתוך מגע פתאום משהו לא נעים לו והוא מתהפך ולכן מתקשה למצוא בית, מאז שהיה גור קטן בן חודשיים. לופ מחכה לאנשים שרוצים להוציא מהכלוב כלב אהוב שמחכה כאן כבר שנים (!!!) לופ מאולף ומעלף, הוא בן 9 ולוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואים ו-2 שקי מזון.
17 צפייה בגלריה
לופ
לופ
לופ
(תנו לחיות לחיות)
ג'ני היפהפיה! כלבלבונת מצחיקה, שאוהבת מלא לשחק עם חברים, אבל קצת חוששת במפגש ראשון עם אנשים חדשים ולכן גם ננטשה מבית. היא כלבה מקסימה, מלאה בקסם ואהבה, מחכה למאמצים עם ניסיון ובעיקר התחייבות, להיות לה למשפחה בטוב וגם ברע. ג'ני בת שנתיים.
17 צפייה בגלריה
ג'ני
ג'ני
ג'ני
(תנו לחיות לחיות)
יוהאן - יוהאן המתוק, עומד ומחכה שתגיעו לקחת אותו היום לבית לו הוא כל כך מחכה. כלבלבון חמודון, קצת ביישן במפגש ראשון, אבל מהר מאוד נפתח לאהבה ומחכה למאמצים שיעניקו לו ביטחון והרבה פינוקים, בבית לא פחות ממקסים. יוהאן בן שנה וחצי.
17 צפייה בגלריה
יוהן
יוהן
יוהאן
(תנו לחיות לחיות)
מתיאס - דוגמן יפיופון על 3 רגליים, מבקש בעיניו לזכות בבית. מתיאס המתוק. נסיך עדין וביישן, שמסתדר מצויין על 3 אבל פחות מסתדר עם העובדה שאין לו בית עם מיטה חמה. מתיאס בן שנה.
17 צפייה בגלריה
מתיאס
מתיאס
מתיאס
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il