סרטון שהתפרסם בימים האחרונים ברשתות החברתיות מציג אירוע חריג מאוד, שבו אדם נכנס לחלקת התנינים שבספארי ברמת גן ללא רשות, התקרב לבעלי החיים, התגרה בהם והצטלם לידם - כשהוא למעשה מסכן חייו.
מנהל תחום בעלי חיים בספארי בריאיון על התקרית החריגה: הכל בשביל לייקים מטופשים
(צילום: נויל האריס)


מנהל תחום בעלי חיים בספארי, שמוליק ידוב, סיפר בריאיון לאולפן ynet כי נפגש עם האדם שהצטלם בחלקת התנינים ועם שניים מחבריו, ורק לאחר מכן התברר לו כי הם קשורים לסרטון המטריד. "הם היו מאוד סקרנים וחקרנים", הוא אמר. "דיברנו כמה דקות. הם הפגינו קצת ידע. הם היו מאוד מנומסים ולא עוררו חשד. אבל אחר כך ראינו את הסרטון הזה והלוואי שיכולתי להגיד להם משהו חכם ומשכיל על מעשה כל כך מטופש, חסר אחריות רע ופוגעני".
ידוב אמר כי אין צד חיובי במעשה הלא אחראי הזה, שלמרבה המזל הסתיים ללא נפגעים. "בן אדם עושה מה בראש שלו, וכן במקרה הזה לטובת לייקים מטופשים ולא לטובת העברת מסר טוב", הוא אמר. לדבריו, התנין היה יכול לפגוע באיש שנכנס למתחם התנינים, במיוחד לאחר שזה בעט בעפר והתגרה. לדבריו, האדם שנכנס למתחם התנינים היה בסכנת חיים: "תנינים עוברים מ-0 ל-100 בכלום זמן"
1 צפייה בגלריה
אתם מתגרה בתנינים בספארי
אתם מתגרה בתנינים בספארי
אתם מתגרה בתנינים בספארי
(רשתות חברתיות)
על מתחם התנינים, סיפר ידוב: "יש הפרדה מפלסית גדולה ברורה. יש גשר שעולה מעל בריכת מים. עשינו המון דברים ברורים כדי למנוע כניסה".
הוא הזהיר שלא לנסות להיכנס לכלובי בעלי החיים בספארי או בכל גן חיות אחר. "חייבים לעצור את זה, שזה לא יעודד סחף של עוד אנשים שינסו את התרגילים זה משחקים בחיים", אמר ידוב.
בספארי הגישו תלונה נגד האיש במשטרה. "ננסה לאתר אותו, אנחנו מתלוננים והתלוננו וכן נעשה כל מאמץ. כבר הצלחנו בעבר, מקווה שגם נגיע אליו", אמר ידוב.
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום.