עמותת חבר למען הכלבים

קלי בת שנתיים, כלבה יפיפיה ומרשימה, מאוד חברותית עם אנשים, מסתדרת נהדר עם ילדים ועם כלבים אחרים. תחזיר המון אהבה חיבוקים וליקוקים למי שיאמץ אותה. הוצלה מהסגר במרכז יחד עם חברה הטוב דובון המתוק, שכבר אומץ. קלי נשארה עצובה בכלבייה.
31 צפייה בגלריה
קלי
קלי
קלי
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
רנא כלבה מתוקה, שמחה ומקסימה, בת כשנה, בינונית בגודלה, מעוקרת ומחוסנת. נמצאה משוטטת ומורעבת בכפר נידח וניצלה רק בזכות המתנדבת המקסימה שלנו' שמצאה אותה ואספה אותה משם. רנא מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים אחרים ואפילו עם חתולים! רנא מחכה לבית חם ומושלם שיאהב ויפנק אותה והיא תחזיר אהבה פי כמה!
31 צפייה בגלריה
רנא
רנא
רנא
(צילום: שרון חלבי, עמותת חבר למען הכלבים)
נועם הגורונת המתוקה של חדווה מחכה לכם!! הצלנו אותה עם אמה ו-8 אחיה מהסגר ירושלים לפני כחודשיים. כל משפחתה אומצה ורק היא נשארה בכלבייה ומחכה לבית משלה. נועם בת כ-3 חודשים, חברותית מאוד עם אנשים וכלבים אחרים, גורה שמחה, סקרנית ומצחיקה, תגיעה לגודל בינוני בבגרותה.
31 צפייה בגלריה
נועם
נועם
נועם
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאוד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת בשביל בעלי החיים

דוגה, דוגו ארגנטינו בת שלוש וחמישה חודשים, היא הכלבה הכי עדינה, מתרפקת ואוהבת אנשים. מיוחדת ומדהימה. אפשר לפגוש אותה בכלבייה במסובים בכל יום במהלך השבוע עד השעה 15:00, בתיאום מראש. פרטים נוספים בוואטסאפ:
0509-344563 או 0509-336052
31 צפייה בגלריה
דוגה
דוגה
דוגה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
מרשל הוא כלב דובוני בן שלושה חודשים, שממתין באומנה בשרון לבית-לתמיד שלו. מרשל עדין וקטן, אך אין ספק שגם הוא חכם ולומד מהר. אפשר לפגוש אותו אצל האומנה בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש. פרטים נוספים בוואטסאפ: 0524-234-626
31 צפייה בגלריה
מרשל
מרשל
מרשל
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
קאיו, אקיטה יפני בן ארבע, מחפש התחלה חדשה. הוא בינוני-גדול, כלב טוב וממושמע, הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. הוא דומיננטי, חזק ומסתדר עם חלק מהכלבים. קאיו, כיאה לגזע, הוא כלב אסרטיבי עם יצר שמירה מפותח ולכן זקוק למאמצים בעלי ניסיון עם הגזע או מאמצים מנוסים שמוכנים לעבוד עם מאלף כדי להרגיל את קאיו למשפחה ולחיי הבית בדרך הטובה ביותר. אפשר לפגוש אותו במהלך השבוע בתיאום מראש. פרטים נוספים בוואטסאפ: 0509-344563
31 צפייה בגלריה
קאיו
קאיו
קאיו
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
יום שישי 22.3. בגינת הלכבים בפתח תקוה
יום שבת 23.3. בפארק כפר סבא בין 14:00-10:00.
בנוסף ניתן לאמץ כל יום
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

גורי -כלבון בן כארבע שנים, מקסים ושובה לב. נכון, הוא לא גור, הוא גם לא קטן, משיר שיער ואולי גם קצת מלכלך, אבל הוא כולו לב, וכל כך משווע לבית משלו. גורי הוא כלב של אהבה, אנרגטי מאוד ויתאים לבית מנוסה עם אנשים בוגרים.
31 צפייה בגלריה
גורי
גורי
גורי
(צילום: עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ריין - ריין הקטן נאסף במזג אויר קר וסוער על ידי השירות הווטרינרי, מרחוב סוקולוב בכפר סבא, שהוא רחוב ראשי ומסוכן. הוא היה בן כחודשיים, פיצפון ומלא בוץ. במרפאת השירות הווטרינרי טיפלו בו, חיממו אותו, עשו לו אמבטיה, והוא הגיע אלינו כדי למצוא לו בית.
31 צפייה בגלריה
ריין
ריין
ריין
(צילום: עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליצ'י - מתוק אפילו יותר מהפרי האמיתי. זכר מנומר, בן כ-7 חודשים, הגיע אלינו לעמותה לאחר שנמצא זעיר, מתוק ובוכה ליד כביש סואן. ליצ'י הוא חתול ידידותי, עדין, אוהב מאוד להתפנק, ויש לו שאיפת חיים חשובה מאוד....למצוא בית חם ומפנק שבו גם הוא יוכל לפנק את בני האדם שלו.
31 צפייה בגלריה
ליצ'י
ליצ'י
ליצ'י
(צילום: עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 23/3/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה.
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

עמותת חבר לי

לכבוד פורים כל היפיופים שלנו לבשו טוקסידו ומחכים נרגשים עד אין קץ לבית החדש שלהם
לוקאס - עליו נאמר - וואו! פיט מעורב וצעיר, חתיך חזק וחברותי. הוא קשוב וחכם, מה נגיד, מושלם. לוקאס כלב של אהבה ומגיעה לו משפחה מושלמת כמוהו. אנחנו מחפשים עבורו מאמצים בוגרים ומנוסים שמכירים ואוהבים את הגזע.
31 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(צילום: עמותת חבר לי)
סאני - גם סאני כבר לבש טוקסידו והוא נרגש לצאת לבית קבע בסופ"ש הזה. סאני בן כשנה, מעורב ובינוני בגודלו. הוא נמצא לבדו בתחילת המלחמה, שהה באומנה וכעת מוכן למצוא בית חם לתמיד. סאני חברותי לכולם כולל חתולים, רגוע ובעל אנרגיה בינונית. כדאי לפנות מהר כי מדובר בסוכריה אמיתית.
31 צפייה בגלריה
סאני
סאני
סאני
(צילום: עמותת חבר לי)
ואחרון חביב גם הוא מחכה בטוקסידו חגיגי - קבלו את מקס! החתיך הזה בן כשנה, כלב שמח ונמרץ שיוסיף המון שמחה לכל משפחה שיגיע אליה. הוא נבון ואוהב ללמוד דברים חדשים ותמורת חטיף טעים - יעשה פלאים. רוצים לצאת לדרך חדשה עם מקס? דברו איתנו.
31 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים מהממים.
ימי אימוץ פתוחים כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
גם א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:

גלבוע אוהבת חיות

מתי כבר להלה תמצא את האחד/ת שלה? היא חולצה ביחד עם הבת שלה, מאז עברה כבר יותר משנה, הבת שלה אומצה ולהלה שלנו עדיין מחכה. להלה בת כ-3, כלבה אנרגטית, חברותית ומתוקה במיוחד, ואפילו זה שניסו לגרום לה להראות מאיימת כשגזרו לה את האוזניים, ממש, אבל ממש לא הצליח! הגיע הזמן של להלה להתחלה חדשה, בית משלה שבו תהיה כלבת בית אהובה ומחובקת, כמו שמגיע לה!
31 צפייה בגלריה
להלה
להלה
להלה
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
בבר הגיע לעמותה אחרי שאנשים טובים מצאו אותו, כל צלקת על הגוף שלו היא סיפור של מה עבר עליו עד שמצא סוף סוף שקט. אבל הצלקות שלו ממש לא מעידות על מי שהוא, כי בעמותה גילינו כלב קסם, שכמה שהוא גדול וחזק - ככה הוא נשמה טובה. בבר לא צעיר, אנחנו מעריכים שהוא בערך בן 7, אבל הוא ממש לא נותן לזה לעצור אותו והוא באמת כלב קסם מלא באהבה!
31 צפייה בגלריה
בבר
בבר
בבר
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
גם לג'ון מגיע בית! היא בת כ-5, יפייפיה אמיתית, חברותית עם כולם ואפילו מחונכת לבית. אבל מה שלא יודעים וגם ממש לא שמים לב אליו זה שג'וּן לא מתעלמת כשקוראים לה, היא פשוט לא שומעת. ודווקא התקשורת עם כלבים חירשים זה אחד הדברים היותר מעניינים ללמידה, כי ג'וּן ממש לא עוצרת את עצמה בכלום, כי קצת שכחו להגיד לה שיש מי שיחשוב שיש לה איזשהו פגם. מבחינתה ומבחינתנו היא בול כמו כולם (חוץ מזה שהיא לא נובחת כשדופקים בדלת)
פרטי העמותה:
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים-

עמותת ע.ט.ל.ף

תן-תן - כלבה יפיפיה בת שנה וחצי, מחוסנת ומעוקרת, רגישה, חכמה ועדינה. צמאה לאהבה ומחפשת בעלים שיאהבו אותה כיוון שמגיע לה. בהתחלה חששנית כי לא מכירה מספיק את העולם בחוץ ולכן צריכה בית עם סבלנות, אך ברגע שתסמוך על הבעלים זו הכלבה הכי טובה ונאמנה שיש. המאמצים יקבלו ליווי של שלושה מפגשי אילוף.
31 צפייה בגלריה
תן-תן
תן-תן
תן-תן
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
מוניקה - גורונת בת 5.5 חודשים, מקסימה וחברותית, טיפה חששנית. מאוד אוהבת תשומת לב ולהיות עם הבעלים. אוהבת כלבים אחרים. מחוסנת, תהיה בינונית - גדולה.
31 צפייה בגלריה
דוד לוריא. כבר התחיל לעבוד
דוד לוריא. כבר התחיל לעבוד
דוד לוריא. כבר התחיל לעבוד
(צילום: גיל נחושתן)
פיבי - גורונת בת 5.5 חודשים, מקסימה וחברותית, חכמה ביותר, קולטת הכל מהר, אמיצה. אוהבת כלבים אחרים ומאוד אוהבת ליטופים ותשומת לב מבני אדם. מחוסנת, תהיה בינונית - גדולה.
31 צפייה בגלריה
פיבי
פיבי
פיבי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
לאימוץ הכלבים בעמותת ע.ט.ל.ף - 052-2355109

עמותת S.O.S חיות

תכירו את פורטיס - כלב מתוק, גדול, דובי חיבוקי, פרוותי וחתיך כובש לבבות! מלא שמחת חיים, אוהב ומתמסר. מסתדר עם רוב הכלבים, בעיקר נקבות. תקשורתי ולומד מהר דברים חדשים. אוהב לשחק, הולך יפה עם רצועה וכנראה מחונך לצרכים.
31 צפייה בגלריה
פורטיס
פורטיס
פורטיס
(צילום: סיון מדר)
פסקל הכובש בן כשנה. כלב חמוד ומאוד וחברותי. נמצא משוטט ללא שבב ונראה שננטש מבית. הוא הגיע להסגר באר שבע, נקלט בעמותה בשבוע שעבר ועבר לבית משפחת אומנה. פסקל הוא כלב חכם וטוב שמכיר פקודות בסיסיות. מסתדר עם כלבים אחרים, הולך יפה עם רצועה וכנראה מחונך לצרכים.
31 צפייה בגלריה
פסקל
פסקל
פסקל
(צילום: סיון מדר)
על קארל המקסים נכתב הפתגם "אל תשליכיני לעת זקנה". קארל בן 8 שנים והמשפחה שגידלה אותו כל החיים זרקה אותו להסגר. כלב מקסים ומבוגר - יודע להיות אנרגטי אבל בוחר לנוח רוב הזמן. יתאים לבית עם ילדים, חתולים או כלבים. יתאים גם לבית של אנשים מבוגרים. קארל המתוק נקשר מהר לאנשים ומחפש יחס, אהבה וליטופים. מתנהג יפה ורגוע בבית. הוא ישמח אם יקחו אותו לעבודה או לכל מקום שהולכים - הוא בוחר לשבת ליד הבעלים שלו ולנוח ולהיות בסביבתו בצורה רגועה והולך יפה עם רצועה.
31 צפייה בגלריה
קארל
קארל
קארל
(צילום: סיון מדר)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

תנו לחיות לחיות

מאי - באחד על אחד היא מצויינת ומרפאה את הלב. כשיש קהל גדול, חדש, יש לה פחד והיא נסגרת, ואף מאמץ לא היה סבלני עד עכשיו לחכות למופע של המהממת. מאי ננטשה מבית בטענה שהיא מפחדת להישאר לבד. היא מחכה למאמצים שעובדים מהבית או שיקחו אותה לעבודה. כלבה של אהבה. מאי בת 8, לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילה עלינו ו-2 שקי מזון.
31 צפייה בגלריה
מאי
מאי
מאי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
איציק - פלרטטן כובש, הראשון שייגש אלייך כשלחתולייה תכנס ויבקש עוד ועוד מגע. כמה שאיציק מחכה לאהבה! איציק בן 3
31 צפייה בגלריה
איציק
איציק
איציק
(צילום: תנו לחיות לחיות)
חמו - פצצת אנרגיה מתוקה שמסתובב, מתרוצץ ומשחק על שלוש רגליים בלי שום בעיה! הוא הספיק להיות בבית לזמן קצר ולחוות נטישה. עכשיו הוא מחכה למאמצים שיודעים שלאמץ אותו, זה לתמיד, להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה! סופר חברותי ואוהב, חמו בן שנה
31 צפייה בגלריה
חמו
חמו
חמו
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את תומאס הנסיך, גדל בתת תנאים והגיע לכלבייה כדי להתחיל בחיים חדשים וטובים בדיוק כמו שמגיע לכלב מושלם כמוהו! למה הוא כזה מושלם? מסתדר מעולה עם כלבים ואנשים 😍 אפס תוקפנות! מה צריך יותר מזה תגידו? רועה גרמני בן 4 | גדול | מחכה בנתניה.
31 צפייה בגלריה
תומאס
תומאס
תומאס
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
ניוטון המהמם מחפש בית חדש 😔 והפעם מחפשים עבורו בית אוהב לתמיד! החתיך הזה מורגל לצרכים, אוהב אנשים, מסתדר נפלא עם כלבים אחרים. עבר קורס אילוף ומכיר את כל הפקודות. כלב מושלם! רועה מעורב בן כ-9 חודשים | גודל בינוני.
31 צפייה בגלריה
ניוטון
ניוטון
ניוטון
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

קורין, גורה מתוקה בת חודשיים. חברותית ומגרגרת. שמחה וטובת לב. תחוסן בימים הקרובים.
31 צפייה בגלריה
קורין
קורין
קורין
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לאון, כלב מהמם בן שנה. נהדר ככלב משפחה. חברותי לכל הכלבים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
31 צפייה בגלריה
לאון
לאון
לאון
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
שייקה, גור מתוק בן 4 חודשים. חברותי, סקרן ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מחוסן ב-3 משושה, מפורעש ומתולע. יהיה גדול בבגרותו.
31 צפייה בגלריה
שייקה
שייקה
שייקה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת כלבלאב

באגס רועה יפיוף ומתוק, בן קצת יותר משנה, מלא שמחה ואהבה. באגס כלב שמאוד מחפש אהבה אצל אנשים, מסתדר נפלא עם כלבים ויתאים למשפחה פעילה שאוהבת אנרגיה טובה, לשחק ולטייל. באגס הולך יפה עם רצועה, כלב ממושמע אבל צעיר שצריך שימשיכו לתת לו גבולות וחינוך ולא רק משחקים.
31 צפייה בגלריה
באגס
באגס
באגס
(צילום: עמותת כלבלאב)
ליצ'י כלבה צעירה, כבת שנה, מקסימה ואוהבת שננטשה בהסגר יסעור. למרות שלא טיפלו בה טוב, ליצ'י כלבה אוהבת וסומכת, לומדת מהר ללכת עם רצועה וגם מסתדרת מצוין עם כלבים אחרים. תתאים למשפחה שתהיה מוכנה לתת סבלנות לכלבה טובה וחכמה שרוצה ללמוד.
31 צפייה בגלריה
ליצ'י
ליצ'י
ליצ'י
(צילום: עמותת כלבלאב)
קאצ'ו הוא רועה בלגי פרוותי וחמוד, בן כ-4 וחצי שנים. כלב בוגר שמצא את עצמו בהסגר יסעור והתגלה כדובון אכפת לי אוהב ומתוק. קאצ'ו מסתדר עם כלבים, אוהב לטייל ולקבל תשומת לב מהמתנדבים. יתאים לכל משפחה אוהבת שמחפשת כלב בוגר יותר שיכניס לה אהבה לבית.
31 צפייה בגלריה
קאצ'ו
קאצ'ו
קאצ'ו
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. לפרטים נוספים פנו לרונית: 0544853293. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove