חבר למען הכלבים

ארתור עבר חיים לא פשוטים. אנשים רעים גזרו לו את האוזניים וזרקו אותו. הוא שוטט ליד מחסום צה"לי בדרום ולמרות הרוע שחווה מבני אדם הוא רק חיפש תשומת לב. אנחנו לימדנו את ארתור שיש גם טוב בבני האדם ויד אדם יכולה להיות גם מלטפת ולא מכאיבה. הוא בן שנה וחצי, כלב מקסים, עדין וחברותי, מסתדר עם כלבים ומתפנק על כל מגע וליטוף. הולך מאוד יפה עם רצועה ולא מושך בכלל. ארתור זקוק למשפחה שתפצה על החיים הקשים שעבר. שתראה לו רק חום ואהבה והוא יעניק בחזרה הרבה יותר.
18 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
ארתור
(חבר למען הכלבים )
גורים - אנחנו עושים עבורם כל מה שאנו יכולים. דואגים לאוכל, שמיכות, טיולים, ליטופים ומלא אהבה. אבל, כלוב לעולם לא יחליף בית. יש לנו גורים בכלבייה שמחכים לבית כבר שבועות ואף חודשים! כלבייה היא לא מקום לתינוקות קטנים שלא מבינים מה זה הרעשים והנביחות המפחידים האלו. הם יצורים מתוקים, שובבים ומצחיקים שיכניסו שמחה ענקית לכל משפחה. בבקשה, בואו להכיר ולהתא-הב. כי באמת שכל אחד מהם מהפנט וכובש.
18 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים )
ימי אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00 איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922

אגודת צער בעלי חיים בישראל

קנדי - כלבה מעורבת, בת 8 שנים, בגודל גדול. חכמה, כלבה חששנית אשר זקוקה לבעלים שיעזרו לה להיפתח ויתנו לה ביטחון, חברותית שהיא נפתחת. הוחזרה מאימוץ ונמצאת איתנו בבית המחסה מעל שנה, מחכה לבית יציב ואוהב לכל החיים.
18 צפייה בגלריה
קנדי
קנדי
קנדי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
טינה - חתולה בריטית מעורבת, בת 7 שנים. חברותית, זקוקה לבעלים שידעו לכבד את המרחב הפרטי שלה, חכמה מחפשת בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
18 צפייה בגלריה
טינה
טינה
טינה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל )
קלואי - כלבה מעורבת, בת שנה בגודל גדול. חברותית, חכמה מאד , פרטנרית מעולה, אנרגטית, אוהבת לשחק ולרוץ. גדלה מגורות אצלנו בכלביה והיום היא כבר בת שנה, עצוב לראות איך היא כבר בת שנה וכל מה שהיא מכירה זה את הכלביה. צריכה בעלים שיוכלו לעבוד איתה על משמעת ויהיו הפרטנרים שלה לכל החיים.
18 צפייה בגלריה
קלואי
קלואי
קלואי
(צילום: שמעון גליאנצשפיגל)
במידה ואתם רוצים לאמץ אחד מהקסימים אתם מוזמנים לבוא אלינו. הרצל 159 ת"א, *4553, א-ה 10:-17:00,ו- 9:00-13:00,שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00.

S.O.S. חיות

דולי בן כשנה שהתחיל את חייו במקום נוראי. הוא ניצל מאזור באר שבע שם עבר התעללויות רבות. דולי הגיע אומלל ומסכן. מפוחד ופצוע קשה באוזנו. הוא עבר שלושה ניתוחים באוזן ושיקום בבית אומנה מופלאה. היום הוא מבין שיש גם אנשים טובים בעולם. כלב חברותי וטוב, מסתדר עם כלבים וגם עם החתול של משפחת האומנה. אוהב אנשים ויכול להתאים גם לבית עם ילדים . הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים.
18 צפייה בגלריה
דולי
דולי
דולי
(S.O.S חיות)
קיטי בת כ-6 שנים. כלבה קטנה כנראה פינצ'ר מעורב בפאג. אוהבת לשחק ולהתכרבל מאוד מתאימה לבית עם ילדים קטנים ועם כלבים נוספים, מתמסרת בקלות, כלבה של אהבה. נאלצה לעזוב את ביתה שלא באשמתה. כלבה שמחה, נקשרת וחברותית במיוחד. חיונית אך לא זקוקה לטיולים ארוכים. מאוד אוהבת וזקוקה ליחס ומבקשת תשומת לב. מסתדרת עם כלבים אחרים ולומדת ללכת עם רצועה ולעשות צרכים בחוץ.
18 צפייה בגלריה
קיטי
קיטי
קיטי
(S.O.S חיות)
גלי היא כלבה מרגשת וטובה. נמצאה נטושה עם הגורים שלה בערד. הגיעה ממקום עם תנאים קשים וניסתה לשרוד ולשמור על הגורים שלה. הגורים גדלו ואומצו והיום תורה של גלי. יש לה שבר ישן ברגל שהותיר אצלה צליעה שהיא לא מפריכה לה ואינה מצריכה ניתוח. היא כלבה טובה וחברותית אך צריכה לזמן להכיר ולהסתגל לסביבה חדשה. מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה. היא זקוקה לבית בסביבה שקטה ורצוי עם חצר. עם אהבה וביטחון שתקבל בביתה החדש היא תהיה כלבת משפחה נפלאה.
18 צפייה בגלריה
גלי
גלי
גלי
(S.O.S חיות)
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה.
יום אימוץ לחתולים מתוקים במיוחד בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 11:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום: https://www.sospets.co.il/
ביום שלישי, 7.3, בין השעות 12:00-18:00 תקים עמותת S.O.S חיות בחסות חברת ביופט, דוכן בדיזינגוף סנטר (הקניון הידידותי לכלבים וחתולים), בו תוכלו לרכוש משלוח מנות לכלב או לחתול שלכם והכל תרומה עבור כלבים וחתולים המחפשים בית חם. את משלוחי המנות ניתן יהיה לרכוש גם במתחם האימוץ של עמותת S.O.S חיות בהרצליה (בוויז אס או אס חיות הרצליה) ביום שבת, ה- 4.3 בין השעות 10:00-14:00 שם תערוך העמותה "פורימוץ", הפנינג אימוץ באווירה פורימית בחסות חברת ביופט.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

בונו - לברדור כבן שנתיים. חברותי בטירוף לאנשים וילדים אך פחות חברותי לכלבים. הגיע מחיים במצב של הזנחה ולומד מחדש להנות מהחיים, מטיולים וסתם ליטופים
18 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו - כלבון מתוק כבן שנה. עבר קורס אילוף וממש רוצה כבר בית משלו. מורגל לכלוב אילוף, מחונך לצרכים ויעדיף בית ללא ילדים קטנים שקצת מלחיצים אותו. השהייה בפנסיון בסביבה מרובת כלבים משפיעה עליו לרעה והוא ישמח גם לאומנה.
18 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה השאירו הודעה. או הגיעו לשבת אימוץ בפארק כפר סבא המתקיימת אחת לשבועיים.
לאימוץ חתולים 054-33894790 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום (כולל שבת) בתיאום מראש.

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

ג'אנגו, כלב טוב לב בן כשנתיים. עדין מאוד, אנרגטי וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים ומסתדר עם כל הכלבים.
18 צפייה בגלריה
ג'אנגו
ג'אנגו
ג'אנגו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
אלק, כלב של אהבה בן שנתיים. מחפש תשומת לב מכולם. מחבק, מתמסר ומתלטף. מושלם עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים.
18 צפייה בגלריה
אלק
אלק
אלק
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
נעים, כלב מקסים וחברותי, בן כ-3 שנים. ידידותי לכל הכלבים, נהדר עם אנשים וילדים ולא מסתדר עם חתולים. שמח מכל ליטוף ומתמסר.
18 צפייה בגלריה
נעים
נעים
נעים
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לורד, כלב שובב בן כשנתיים. מחבק ומתלטף ואנרגטי. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים. אוהב מאוד טיולים.
18 צפייה בגלריה
לורד
לורד
לורד
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: www.spca.org.il
חפץ חיים 4, תל אביב. 2313* שעות פעילות: א-ה 12:00-17:30, ו 11:00-15:00, ש 11:00-16:0

תנו לחיות לחיות

חסון- התחפש לשמש, כי הוא פשוט ילד שמש עם פרצוף לב שלעולם לא יוכל אתכם לאכזב! אהוב האהובים, הכלב הכי מקסים בעולם, גור נצחי, עמוס באהבה וזקוק לה כמו אויר לנשימה. בכלוב לבדו מייבב, בחוץ פורח ומפריח אהבה מכל הלב. חסון המהממון שלנו, עשרות סרטונים, אלפי תמונות כבר שנים והוא עדיין מחכה לבית שיזכה באהבה, שכמוה מעולם לא חוויתם באמת. מאולף ומעלף, חסון בן 9, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים - אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כשהטיפול הרפואי בבעיות הקשורות לגילו עלינו ושני שקי מזון מתנת ביופט.
18 צפייה בגלריה
חסון
חסון
חסון
(תנו לחיות לחיות )
טייגר- המלך של בית המחסה. אהוב שלבית כל כך מחכה. טייגר הגיע אלינו בן פחות משנה, הספיק להיות 3 פעמים בבית ולחוות נטישה אחרי נטישה ובגיל 11 טייגר מתחנן לצאת הביתה! אהוב האהובים, רב חייו העביר בכלוב והיה לתקופות קצרות מדי בבית וננטש, שוב ושוב, כי טריטוריאלי למקום שלו בבית. הוא זקוק לזמן הסתגלות ארוך. הוא צריך שיתנו לו את השקט והביטחון שלו כדי שיוכל להרגיש נינוח ולהעניק את כמויות האהבה הבלתי נגמרות שיש בו. כלב שכל כך אוהב חופש ומרחבים, כבר בקושי הולך ועדיין צמא לחופש שלו. הוא נותח ברגלו, , 2 גידולים כבר הוסרו מגופו, הוא חייב לצאת הביתה מהר, לפני שהזמן ייגמר! טייגר לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים.
18 צפייה בגלריה
טייגר
טייגר
טייגר
(תנו לחיות לחיות )
מאי- אם כבר להשמין בחג ממשלוחי מנות וכמויות אדירות של סוכר, לפחות שתהיה לצדכם קציצה מתוקה של אהבה. זמאי המושלמת שלנו, כל כולה צמאה לעוד ועוד מגע של אהבה וכבר 4 שנים שהיא מחכה לפגוש אתכם ולהמתיק את הלב שלכם שיזכה באהובה מדהימה. מאי ננטשה בעבר הרחוק פעמיים והלב הרגיש פיתח חרדת נטישה. אבל אם תקחו אותה אתכם לעבודה (או אם אתם עובדים מהבית) כל יום יהפוך ליום מתוק בהגזמה. מאי בת 6.
18 צפייה בגלריה
מאי
מאי
מאי
(תנו לחיות לחיות )
עוזי- הממרח הרשמי של הכלבייה! בתוך תוכו עוזי הוא ליצן שרוצה להנות מהחיים בלי הפסקה. בפועל, הוא מחכה כל כך הרבה שנים לבית, שהפך ליצן עצוב. הוא ממרח אמיתי של אהבה שמאוד סובל בלעדיה בכלבייה. הוא מתפנק בלי סוף, מאולף ומעלף,עוזי בן 9, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים.
18 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3 הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות (בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות) פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00 כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il.