הסרטון, שבו תועד השוטר רס"ל משה חג'ג' מיחידת יואב זרוע תשתיות, מציל את הכלב של שכנתו, שהרצועה שלו נלכדה במעלית בבניין בבאר שבע, הפך אתמול לשיחת היום והשוטר הפך ללא ספק לגיבור היום.
השוטר שהציל את הכלב שהרצועה שלו נלכדה במעלית
(צילום: רועי עידן, סטס קופולו)

בריאיון לאולפן ynet אמר רס"ל חג'ג' כי הוא לא מרגיש גיבור. "אני מרגיש מעולה, לא חושב שאני גיבור כמובן. אני חושב שעשיתי את מה שהיה צריך לעשות". הוא סיפר כי לא היסס לרגע ומיד רץ לחלץ את הכלב, שעלול היה למות מחנק בתוך שניות. "זה היה עניין של רגע, פשוט לפעול, לא חשבתי יותר מדי", אמר השוטר.
לדבריו, כישלון במקרה הזה לא היה אופציה. "אני מבחינתי לא ראיתי אופציה לא להצליח", הוא אמר. "אמרתי שהכלב ייצא מפה בריא ושלם".
2 צפייה בגלריה
שוטר מציל כלב שהרצועה שלו נלכדה בדלתות מעלית בבאר שבע
שוטר מציל כלב שהרצועה שלו נלכדה בדלתות מעלית בבאר שבע
רס"ל חג'ג' מנסה להתיר את הרצועה
(ללא)

רס"ל חג'ג' סיפר גם כיצד הגיבה שכנתו, שהבינה שהכלב שלה ניצל ממוות אכזרי: "היא הייתה קודם כל בהלם, אחרי זה כשהיא הגיעה אליי - אמרתי לה שאין לה מה לדאוג והכול בסדר, שהכלב בריא ושלם. אף אחד לא נפגע וזה הכי חשוב".
השוטר סיפר כי מאז פרסום הסרטון אתמול הוא מקבל תגובות חמות. הוא קרא לבעלי כלבים וגם למי שיש לו ילדים קטנים, להיזהר מאוד עם המעליות. "זה היה נטו שאנשים ישימו לב לפעם הבאה, שזה יכול להיות כלב, זה יכול להיות ילד, פשוט לשים לב, זה נטו עניין של שניות", הוא אמר. "בסופו של דבר אנחנו לא רוצים שאף אחד ייפגע, לא בעל חיים ולא ילד חלילה. כמו שאמרתי ואני אגיד את זה שוב, הייתי במקום הנכון בזמן הנכון. אני מצפה מכל אחד להתנהל באותה דרך".