בשיתוף המוסדות המציגים
ילדים בגיל לידה עד שש, נמצאים בשלב קריטי בתהליך התפתחותם. עבודת המחנכים בגיל הרך מאפשרת לכל העוסקים בה הזדמנות להיות דמויות משפיעות, מעצבות ומכוננות בחייהם של הילדים.
תוכנית לימודי חינוך בגיל הרך במכללת לוינסקי לחינוך מכוונת לפתח גננת יוזמת, הומניסטית, מנהיגה ופורצת דרך, המעמידה במרכז את טובת האדם וכבודו ואת טובת הילד, צרכיו ויכולותיו. התוכנית מכשירה את הגננת לפיתוח מענה לַשונות הקיימת בין ילדים בגיל הרך ולשילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים במסגרת הכיתה או הגן.
הסטודנטים בתוכנית לגיל הרך לומדים את תחום ההוראה דרך שיטות פדגוגיות עדכניות וחדשניות המותאמות לתקופה זו, למשל, ספרים דיגיטליים ופיתוח אפליקציות למידה ייחודיות לגיל הגן, שנלמדות במרחבי הלמידה החדשניים במכללה (FLS).
"כשזה עובד טוב והחינוך הוא טוב ונותנים לילד להתפתח בשיא הפריחה של הכישורים שלו, כשהוא יגדל יהיו לו הרבה כוחות לשאוב מאותה ילדות טובה", אומרת ד"ר פנינית טל, ראש התוכנית לתואר ראשון לגיל הרך. "המערכת מאוד רוחשת ומומטרות על הגננות בקשות גדולות מהפיקוח ומההורים", היא ממשיכה. "מה שיפה אצל הגננות שלנו שיש להן מרכז מאוד חזק במובן הזה של רק רגע עולם, תנו לנו לראות את הילדים, תנו לנו ללמוד אותם, למפות את הגן בימים הראשונים, לא למהר ללמד וללמד וללמד תכנים".
בתום ההכשרה, הגננת תוכל לשלב בין כל תחומי הדעת הללו. הידע של הגננת יועשר בשילובים מעניינים וייחודיים של תחומי דעת, שיובילו את הגננת ללמוד על עולמות מסקרנים, דוגמת חלום, דמיון, יצירה ורוחניות לצד חינוך וניהול איכותיים של גן הילדים.
בשיתוף המוסדות המציגים