חילוץ כלבה מדירה נטושה בבת ים
(קרדיט: משרד החקלאות )


מפקחי משרד החקלאות חילצו בסוף השבוע האחרון כלבה מדירה נטושה בתנאים קשים, במרכז בת ים. הכלבה הועברה למתקן של משרד החקלאות, וכעת במשרד מחפשים את בעליה.
המקרה החל כאשר התקבלה במוקד משרד החקלאות קריאה לסיוע מפעילה בעמותת "בת ים אוהבת חיות".
2 צפייה בגלריה
חילוץ הכלבה מהדירה בבת ים
חילוץ הכלבה מהדירה בבת ים
חילוץ הכלבה מהדירה בבת ים
(צילום: משרד החקלאות)
הפעילה סיפרה על כלבה נטושה הנעולה בבית שאין בו דיירים מזה מספר ימים. עם קבלת הקריאה, מפקחי המשרד ומשטרת בת ים הגיעו למקום. במקום, נשמעו קריאות מצוקה של הכלבה, אך המפקחים התקשו להיכנס לדירה דרך הדלת. המחלץ של משרד החקלאות הצליח להיכנס לדירה שבקומה השלישית דרך חלון המרפסת של השכנים.
בדירה מצא המחלץ לכלוך רב מסביב לכלבה, צואה, חרקים רבים וכן סירחון. הכלבה שנמצאה הייתה מבוהלת. המזון והשתייה שלה היו בשירותים, וככל הנראה לא חודשו כמה ימים. המחלץ נעזר בפעילי העמותה וכן במפקחים של משרד החקלאות על מנת להוציא אותה מהדירה דרך החלון.
2 צפייה בגלריה
הכלבה שחולצה על ידי משרד החקלאות
הכלבה שחולצה על ידי משרד החקלאות
הכלבה שחולצה על ידי משרד החקלאות
(צילום: משרד החקלאות)
לאחר מספר דקות ובזהירות רבה הועברה הכלבה בהצלחה אל הדירה הצמודה ומשם יצאה לחופשי. לאחר שחרורה, הועברה הכלבה להמשך טיפול של משרד החקלאות במתקן המוגן של המשרד. מבדיקה ראשונית עולה כי מצבה הבריאותי של הכלבה תקין. כעת, ובמקביל להמשך הטיפול בה, משרד החקלאות מחפש אחר בעליה.
המשרד פונה לעזרת הציבור – מזהים את הכלבה ומכירים את בעליה? פנו עכשיו אל מוקד משרד החקלאות – 6016*. על מנת לזהות את בעליה, יש להציג מסמכים רלוונטיים.
משרד החקלאות קורא לציבור להמשיך ולדווח על מקרי חשד להתעללות בבעלי חיים או נטישת בעלי חיים על ידי בעליהם, למוקד המשרד, בטלפון: 6016*.