אגודת צער בעלי חיים בישראל

נאט, היא גורת חתולים מתוקה, בת חודשיים ותנו לה רק לשחק ולישון, להתעורר, לאכול, להתנקות, שוב לשחק ושוב לישון. ככה היא נאט, גורת חתולים מושלמת. המתקתקה הזו מחפשת משפחה מושלמת, שתעניק לה אהבה לכל החיים.
27 צפייה בגלריה
נאט
נאט
נאט
(אגודת צער בעלי בישראל)
גור מתוק בן 3 חודשים ושמו טייגר. הוא מצחיק, הוא שובב, הוא גור חתולים שהכי קל להתאהב בו. בואו לחתוליה ותחבקו אותו ותבינו שלא תרצו להיפרד. טייגר מחכה לכם אל תאכזבו אותו.
27 צפייה בגלריה
טייגר
טייגר
טייגר
(אגודת צער בעלי בישראל)
חתלתול מתוק בן כמעט 3 חודשים ושמו גושה. אם אתם אוהבים שמחה חתולית בבית, רוצים ללטף ליהנות מגרגורים של אהבה אז גושה הוא מושלם עבורכם. הוא תמיד ירצה להתרפק בזרועותיכם.
27 צפייה בגלריה
גושה
גושה
גושה
(אגודת צער בעלי בישראל)
אוראו - גור מתוק ושובב בן 4 חודשים עם אנרגיות נהדרות של גור. כלבון מתוק שיתאים למשפחה עם סבלנות בגידול גורים. עם הרבה אהבה, סבלנות, התמדה והשקעה אוראו יהיה הלב הגדול במשפחתכם. אל תפספסו אותו.
27 צפייה בגלריה
אוראו
אוראו
אוראו
(אגודת צער בעלי בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

ראשון אוהבת חיות

שאנל, ילידת ספטמבר 2016, נכון היא כמעט בת 6 ובעליה לא התביישו להשליך אותה לכלבייה ולא להסתכל אחורה פעם אחת. שאנל לא מבינה איך ממיטה חמה היא הגיעה לכלבייה הקרה. שאנל תשמח מאוד לחזור ולהיות חלק ממשפחה.
27 צפייה בגלריה
שאנל
שאנל
שאנל
(ראשון אוהבת חיות)
אננס, ילידת מרץ 2022, מתוקה ומדהימה, אך גורה. אננס תהיה גדולה, שובבה ומהממת ביופייה. אך הדרך לשם מלווה בגידול גור ובהתמודדות איתו. האם אתם מוכנים לכך ? רצוי לקרוא מידע ולהיכנס לפורומים, לפני האימוץ.
27 צפייה בגלריה
אננס
אננס
אננס
(ראשון אוהבת חיות)
לפרטים, ניתן לפנות בהודעה בפייסבוק או לעפרה 0502101786. להגעה כתבו בוויז: ראשון אוהבת חיות ימי אימוץ מתקיימים בשבת

אס. או. אס. חיות

גומי בת כ 3 חודשים הגיעה כחלק מ 7 גורים שנמצאו נטושים ללא אימן. שאר האחם והאחיות אומצו ונשארה רק גומי המתוקה שעוד לא מצאה בית. היא גורה מתוקה, שמחה, חכמה ובעלת שובבות גורית. חברותיות ונותנות מלא אהבה. תהייה בינונית-גדולה בבגרותה. גומי תשמח למשפחה אוהבת שתשקיע גם בחינוך ואילוף כיאה לכל הגורים.
27 צפייה בגלריה
גומי
גומי
גומי
(אס. או. אס. חיות)
ניני בת כשנה, הגיעה לעמותה לאחר שנמצאה משוטטת בדרום הארץ. ניני הגיעה ל SOS חיות והכרנו כלבה נפלאה למרות כל הקשיים שהיא עברה. ניני צהיה כלבת משפחה מושלמת, מקסימה ועדינה. היא חברותית ומסתדרת עם כולם – אנשים, ילדים, כלבים וחתולים. הולכת יפה עם רצועה ובדרך להיות מחונכת לצרכים.
27 צפייה בגלריה
ניני
ניני
ניני
(אס. או. אס. חיות)
בלה היפה בת כ-7 חודשים. כלבה צעירה, חכמה ומקסימה, שנמצאה משוטטת לבדה. לא היה לה שבב ולא בעלים. בלה נקלטה ב SOS חיות והכרנו כלבה חברותית וטובה, מסתדרת עם כלבים אחרים, אוהבת לשחק, ידידותית לאנשים ונקשרת אליהם. הולכת יפה עם רצועה. בת כשנה וחצי. רועה גרמנית מעורבת. כלבה טובה וממושמעת מאד. רגועה בבית ואוהבת להתלטף .טובה עם אנשים וילדים פחות מסתדרת עם כלבים וחתולים. נמצאה עם שבר ברגל, החלימה בבית אומנה וכעת מוכנה למצוא את ביתה שיהיה לתמיד. את לאלה אפשר לאמץ גם באמצע השבוע. לתיאום פגישה בבית האומנה מלאו פרטים פה: https://www.sospets.co.il/adoptdog
27 צפייה בגלריה
לאלה
לאלה
לאלה
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות : יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליידי, פינצ'רית מעורבת בת 10, בגודל קטן-בינוני מחפשת בית חדש. הקשישה שלה נפטרה והיא עברה לאומנה לאחת המתנדבות המהממות שלנו. ליידי מחוסנת, מעוקרת, מטופלת, מסתדרת עם חתולים ואוהבת כל אדם שרק מסתכל עליה. אהובה מאוד כל המתנדבים והתחביב הכי גדול שלה הוא ללכת לבתי קפה בתל אביב. יכולה להיות כלבה מושלמת לכל מי שרק חפץ בליטוף ואהבה.
27 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
שוורץ השחרחר הוא רק אחד מממבחר גדול של גורים ובוגרים בכל הצבעים שבחסותינו בטיפוליה. חתולי העמותה מטופחים, מחוסנים ומורגלים לארגז צרכים. עיקור/סירוס כלול בסל האימוץ כמו גם ייעוץ והכוונה לאיקלום חתול חדש בבית כחתול יחיד או כחתול נוסף בבית בו כבר יש חתול וותיק/כלב.
27 צפייה בגלריה
שוורץ
שוורץ
שוורץ
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142
להתנדבות ואימוץ חתולים 058-6962145
באין מענה שלחו הודעה ונחזור
בקרו אותנו בפייס: https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs

תנו לחיות לחיות

פיניקס - הכלבלב והפרווה לתפארת שדורשת ליטופים בלי סוף! פיניקס המהמם שלנו אומץ בתור גור קטן וחזר אחרי מספר חודשים לכלוב. פיניקס מאוד חושש כשלא מכיר ולכן זקוק להרבה סבלנות. הוא יפרח בבית שקט ועם מאמצים מנוסים. מתוק אמיתי בן שנתיים וחצי
27 צפייה בגלריה
פיניקס
פיניקס
פיניקס
(צילום: תנו לחיות לחיות)
גת - כלב לעצלנים שרק מחפשים להתפנק ולהתחבק- גת המהמם שלנו, הדובי הכי מושלם שאפשר לבקש. גת המתוק, הגיע אלינו אחרי שברח מאלו שגזרו את אוזניו, נדרס והצליח להשתקם, באמת שמדובר בגיבור על שמגיע לו את הטוב ביותר. מאז, הוא רק מבקש למצוא שקט ושלווה. בלי הרפתקאות, בלי מעשי גבורה, פשוט להיות דובון שלמישהו אכפת ממנו ממש. תעשו מקום בלב, גת בן 10
27 צפייה בגלריה
גת
גת
גת
(צילום: תנו לחיות לחיות)
רוקי - הפרצופון הכי חמוד שיש! רוקי המתוק שלנו הוא כלבלב שהוא אוהב להתחרדן בשמש, להתפנק, הוא הגיע אלינו מאילת וכנראה שרגיל להסתלבט. כלב של אהבה, שבמפגש ראשון לא ממש יודע איך לבקש אותה. הוא סגור ועצוב נורא, אבל אם תשבו איתו רגע- תגלו אהוב שצמא למגע. רוקי בן 5
27 צפייה בגלריה
רוקי
רוקי
רוקי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
כרמון - הכלבלב עם הפרצוף הכי עקום ומתוק שיש! כרמון המהממון הגיע אלינו עם לסת מרוסקת לגמרי, אחרי שמישהו ירה בו! הוא טופל והחלים ומאז פשוט מחלק אהבה לכל הכיוונים. כלב עמוס באנרגיות ושמחת חיים, מחכה למישהו לרוץ איתו, להשתובב ולהתפנק מכל הלב. כרמון בן שנה וחצי
27 צפייה בגלריה
קרמון
קרמון
כרמון
(צילום: תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

גלבוע אוהבת חיות

יש משהו מתוק ממש בתקופת הגורות של כלבים, זה השלב שהרגליים קצת יוצאות מפרופורציה, האוזניים לא לגמרי מתאימות לגודל של הראש והכל מצחיק וקופצני ושובה לב, ופייר? אנחנו די מאוהבים בתקופה המצחיקה הזאת. הגורון שלנו בדיוק בשלבים האלו, סביבות הארבעה חודשים של המתיקות השובבה הזאת, הוא נמצא באומנה עם כלב וחתול ונהדר עם כולם! כל מה שחסר לחתיכי הזה זה בית לתמיד, ואנחנו מקווים שתתאהבו בו כמונו, כי לגמרי הגיע הזמן שהוא יאומץ!
27 צפייה בגלריה
גורון
גורון
גורון
(גלבוע אוהבת חיות)
שתי סוכריות מתוקות במיוחד מחכות לבתים אוהבים. המהממות האלו בנות פחות מחודשיים, נמצאות באומנה באזור חיפה ומוכנות ומחכות לבתים משלהן (ביחד או בנפרד). אנחנו מעריכים שהן תגדלנה לגודל בינוני, והן הולכות להיות יפיפיות שחבל על הזמן! אל תתנו להן להיות חלק מהסטיגמה, אנחנו יודעים שלכלבים שחורים הרבה יותר קשה למצוא בית, לא ברור למה כי הן מהממות לגמרי!
27 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורות
(גלבוע אוהבת חיות)
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
אנחנו מזכירים שכל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את פביאן הקטן! החתיך שלנו הוא כלב שכולו נשמה. כלבון מצחיק שתמיד נשאר אופטימי ורק רוצה לשחק ולהתפנק בכל הזדמנות. אין דבר שהוא אוהב יותר מליטופים וחטיפים, וכשהוא מקבל את שניהם הוא פשוט כלב מאושר! פבי שלנו תמיד מסתובב עם חיוך על הפנים ומנפנף בזנב לכל הכיוונים. המתוק הזה נמצא בגיל חודשיים לאחר שנזרק בשולי הכביש, מורעב ופצוע. הוא נאסף על ידי אנשים טובים שטיפלו בו וגידלו אותו במסירות עד היום. רגיל להיות הנסיך היחיד בבית, וקצת קשה לו עם הילדים שתפסו את מקומו… עכשיו מחפש בית חדש שייתן לו את כל תשומת הלב שאפשר לתת, ויקבל בתמורה כלב בית מדהים, מחונך, ממושמע, הולך נהדר עם רצועה ולא מושך. פביאן מסתדר מעולה עם רוב הכלבים ומת על אנשים. לברדור מעורב | בינוני | מחכה באומנה בעמק יזרעאל
27 צפייה בגלריה
פביאן
פביאן
פביאן
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
4 גורים מתוקים נולדו בשדה והגיעו אלינו לכלביה מפוחדים ומבולבלים. אחרי כמה שבועות של עבודה עם המתנדבים, המתוקים האלה כבר שמחים לראות אנשים ומוכנים לצאת לבתים משלהם! הם שובבים ומצחיקים ויכניסו הרבה שמחה לכל בית שישקיע בהם את הזמן, הסבלנות והאהבה שהם צריכים מעורבים בני כ4-5 חודשים | יהיו בינוניים+ | מחכים בנתניה
27 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

חץ, כלב מקסים בן כשנתיים. אנרגטי ושובב, נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס. יש לו זנב חתוך.
27 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אמנון, כלב אצילי בן כשנה וחצי. טוב לב, כובש ומהמם, שובב ואנרגטי. מאוהב באנשים וילדים, וחברותי לכל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
27 צפייה בגלריה
אמנון
אמנון
אמנון
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אלפרד, כלב מקסים בן כשנה וחצי. מתלטף, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
27 צפייה בגלריה
אלפרד
אלפרד
אלפרד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
טדי, כלב חמוד בן כ-5 שנים. חזק מאוד, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים ומסתדר עם כל הכלבים. מחונך לצרכים, מחוסן, משובב ומסורס. היה כלב בית ונאלץ לעזוב את ביתו לא באשמתו.
27 צפייה בגלריה
טדי
טדי
טדי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

צער בעלי חיים ירושלים

ווינסטון המתוק בן כשנתיים, אומץ כשהיה גור ע"י משפחה שלא ידעו להכיל אותו ונטשו אותו בבית המחסה. הוא כלב מעורב, בעל אנרגיה בינונית ומראה אצילי. ווינסטון חביב ומסתדר עם רוב הכלבים, מחוסן ומסורס ואוהב מאוד אנשים. הוא מחונך, מטייל יפה עם רצועה, רגוע וחביב. ווינסטון ישמח להיות חלק ממשפחה אוהבת שתדע לקבל אותו להיות מחלק ממנה ולתת לו בית חם לתמיד.
27 צפייה בגלריה
ווינסטון
ווינסטון
ווינסטון
(צער בעלי חיים ירושלים)
מוקה המתוקה בת כחמש וחמישה חודשים, עדינה מאוד ואוהבת את השקט שלה. היא כלבה עם אנרגיה בינונית שפחות מסתדרת עם כלבים, אוהבת מאוד אנשים, מעט חששנית, וכשהיא מכירה היא מאוד ידידותית. מוקה מחוסנת ומעוקרת, מטיילת יפה עם רצועה, צריכה משפחה עם ניסיון שתלמד אותו לחיות בבית ותתן לו להרגיש בטוחה ומוגנת. מוקה תהיה חלק מקסים ממשפחה שתאמץ אותה, תשקיע בה ותאהב אותה כמו שמגיע לה.
27 צפייה בגלריה
מוקה
מוקה
מוקה
(צער בעלי חיים ירושלים)
טוני החתיך, בן כשנתיים, נמצא פצוע במחסום צבאי, הועבר לטיפול במרפאת העמותה ולאחר שהחלים הועבר לבית המחסה. הוא כלב מעורב, יפיוף אמיתי, מטבעו הוא אינדיוידואל שפחות מסתדר עם בע"ח אחרים, אבל מאוד אוהב אנשים!!! הוא מחונך ובעל אנרגיה בינונית, מחוסן ומסורס, מטייל יפה עם רצועה. טוני ישמח ללמוד איך זה לחיות בבית ולהיות חלק מהמשפחה האוהבת שלכם.
27 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
(צער בעלי חיים ירושלים)
שניצל המדהים בן כשמונה, נמצא משוטט ולא נדרש ע"י בעליו שויתרו עליו בצורה אכזרית! הוא נקלט בבית המחסה ופחות מצליח להשתלב, מפני שהמקום זר לא והוא רגיל לחיות בבית. לכן שניצל צריך משפחה עם ניסיון שתתן לו להרגיש בטוח ומוגן ותעניק לו חיים טובים. שניצל מחונך, הוא חברותי מאוד, בעל אנרגיה בינונית, מסתדר עם כולם ואוהב מאוד אנשים. הוא מטייל יפה עם רצועה וישמח לחיות בבית עם משפחה אמיתית תומכת שתאהב אותו כמו שמגיע לו.
27 צפייה בגלריה
שניצל
שניצל
שניצל
(צער בעלי חיים ירושלים)
לאימוצים ולפרטים נוספים נא לפנות לשושי בטלפון 052-8618654.