חבר למען הכלבים

כלנית ננטשה בשיא הקור עם המיטה שלה. חיכתה כל הלילה על המיטה שיחזרו לקחת אותה, אבל אף אחד לא חזר והיא מצאה את עצמה בכלוב בהסגר. בכל מעבר ליד הכלוב שלה היא הושיטה יד וקשקשה בזנב. העיניים המתחננות שלה שברו לנו את הלב, לא עמדנו בזה וקלטנו אותה אלינו. כלנית בת שנה, כלבה מ ו ש ל מ ת שלמרות הנטישה הכואבת שעברה (באמת שאנחנו לא מבינים למה) נשארה שמחה ומרעיפה ים של אהבה.
24 צפייה בגלריה
כלנית
כלנית
כלנית
(חבר למען הכלבים )
אביבה: יצורה חמודה ברמות בלתי רגילות! בינונית מינוס, בת כשנה וחצי, מעורבבת בכל טוב. קופצנית, שובבה, חברותית, מתלטפת, מנשקת, מכשכשת. אין דברים כאלה. היא תעניק מלא אהבה למי שיאמץ אותה.
24 צפייה בגלריה
אביבה
אביבה
אביבה
(חבר למען הכלבים )
ששון: כלבלב הורס בן שנה וקצת, מלא שמחה ואהבה לכל העולם. ששון מחפש משפחה אוהבת שתעניק לו בית אוהב, ושתוציא אותו לטיולים כיפיים, ותתן לו חיבוקים וחטיפים ללא הגבלה. ששון מסתדר נהדר עם כלבים. מאוד טוב עם ילדים. כלב עדין ונעים, צריך הכרות כדי להרגיש בטוח ואז הוא נותן את הלב שלו.
24 צפייה בגלריה
ששון
ששון
ששון
(חבר למען הכלבים )
עמותת חבר למען הכלבים , יקום
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים:
רחל : 054-6303861
רינת : 050-5888355
הילה : 050-9190922
אם אין מענה בבקשה תשלחו הודעה ונחזור אליכם

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

הכלבון השרמנטי הזה הוא ניאו! בן כשנה, מחוסן, מסורס ובעל שבב. ניאו נמצא באומנה עם כלבים נוספים וחתולים ומתנהג פשוט נפלא! יש לעבוד איתו על שגרה, חיי יום יום והתנהלות בתוך משפחה. הוא כלב אנרגטי, מלא שמחת חיים ובאמת מתוק אמיתי שפשוט זקוק למשפחה הנכונה שתזכה בו כחבר לכל החיים!
24 צפייה בגלריה
ניאו
ניאו
ניאו
(כפר סבר ורעננה אוהבות חיות )
פנדה החתול עם הטוקסידו, הגיע אלינו בקיץ שנה שעברה לאחר שנאסף על ידי מתנדבת של העמותה מחצר של מסעדה בעיר. בקרוב יחגוג יום הולדת שנה,חתול שקט,רגוע,עדין ואוהב. מחפש משפחה חמה ועדינה שתתאים לו.
24 צפייה בגלריה
פנדה
פנדה
פנדה
(כפר סבר ורעננה אוהבות חיות )
ליאו – יליד 1/2022, מסורס ומחוסן. כלב צעיר, אנרגטי ועם המון שמחת חיים זקוק לבית פעיל שיעניק לו המון פעילות גופנית. מחונך ועבר קורס אילוף. יעדיף בית ללא ילדים קטנים שקצת מלחיצים אותו.
24 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבר ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או הגיעו לגינת הכלבים בפארק כפר סבא בתאריך 6/5/23.
לאימוץ חתולים בתיאום מראש בכל יום כולל שבת 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה

תנו לחיות לחיות

נולה- היא פורחת ומעניקה ים של אהבה למי שמכירה, אבל אף אחד לא רוצה להכיר את הכלבה שנובחת את הכאב שלה מאחורי הסורגים...נולה המקסימה שלנו. כלבה בת 10 שננטשה מבית אחרי שנים. חששנית וחשדנית במפגש ראשון עם אנשים חדשים ובאמת שאם תתנו לה הזדמנות להכיר, היא תפתח את הלב ותיתן את כולו. נולה לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילה, ו-2 שקי מזון מתנת ביופט
24 צפייה בגלריה
נולה
נולה
נולה
(תנו לחיות לחיות )
וגאס- הוא ינבח בכאב קורע לב, כשתעברו ליד הכלוב שלו. יספר לכם איך ננטש כמו חפץ משומש אחרי שחי כל חייו בבית. כלב מקסים שריסקו לו את הלב בצורה נוראית. יש בו אהבה עצומה שהוא לא מתבייש להראות, ברגע שמוציאים אותו מהכלוב ומטיילים איתו. הוא רק צריך שתבקשו לראות אותו ולא תברחו כשהוא נובח את הכאב שלו בכלוב החוצה. וגאס לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים.
24 צפייה בגלריה
וגאס
וגאס
וגאס
(תנו לחיות לחיות )
הוגו- הוגו הגיע אלינו במצב של הזנחה פושעת, כמעט ללא פרווה, עור ועצמות. הוא טופל והחלים, אומץ ואז ננטש. כמה כאב אפשר להעביר לב אחד מקסים? כלבלב עמוס באהבה, לבית שיבטיח שיהפוך אותו לתמיד, לחלק מהמשפחה. הוגו בן 5
24 צפייה בגלריה
הוגו
הוגו
הוגו
(תנו לחיות לחיות )
קו- החתולונת שאי אפשר שלא להתהפנט מהעיניים המדהימות שלה! קו המקסימה! חתולונת שמחכה אצלנו כבר שנים ארוכות. נסיכה על 3 רגליים, ביישנית ומתוקה, בסך הכל צריכה פינה שקטה ונעימה בבית חם, בו תוכל להתפנק כל הזמן. קו בת 6
24 צפייה בגלריה
קו
קו
קו
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

אס. או. אס. חיות

צפתוש היא אחת הכלבות המהממות והטובות שעמותת S.O.S חיות הצילה. היא הגיעה מהסגר צפת עם 6 גורים קטנים שטיפלה בהם באהבה רבה. היא חברותית לכולם ומוקירת תודה שהצלנו אותה מהמקום הנוראי שהייתה. כלבה סופר חמודה בת כ 3 שנים, מתלטפת, חכמה, נאמנה ויכולה להתאים גם לבית עם ילדים קטנים.
24 צפייה בגלריה
צפתוש
צפתוש
צפתוש
(אס. או. אס. חיות )
יומי המהממת בת כשנה. אחרי כחודש בבית משפחת אומנה ולאחר טיפול היום היא בריאה, חזקה ושמחה ויכולה למצוא את הבית שלה לכל החיים. היא אוהבת מאוד לשחק, מתמסרת בקלות, נקשרת ואוהבת את בעליה, מחפשת מגע, יחס ליטופים וחיבוקים. כלבה חכמה שלומדת מהר. מחונכת לצרכים, הולכת יפה עם רצועה, מסתדרת עם כלבים אחרים ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים.
24 צפייה בגלריה
יומי
יומי
יומי
(אס. או. אס. חיות )
שלגיה היא כלבה צעירה בת שנה שתחילת חייה היו קשים עד מאוד. היא ניצלה ע"י S.O.S חיות מכפר באזור ירושלים והגיעה עם 5 גורים יונקים. שלגיה טיפלה בהם באהבה ומסירות ועברה לבית משפחת אומנה שהרגילה אותה לחיים בבית. היא כלבה טובה, חכמה ורגועה. אוהבת לרבוץ בשמש ולטייל. לא מתרגשת מרעשים חזקים ויכולה לחיות גם בתוך העיר. חברותית לאנשים ויכולה להסתדר גם בבית עם ילדים קטנים. מסתדרת עם כלבים אחרים ואדישה לחתולים.
24 צפייה בגלריה
שלגיה
שלגיה
שלגיה
(אס. או. אס. חיות )
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00
03-7441010 ; 03-7441111

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

כשאייס הגיע אלינו בהתחלה ראינו לו את הפחד בעיניים. מקום חדש, אנשים חדשים, המון רעש… לאט לאט קבוצה של מתנדבים הצליחו להגיע ללב שלי והוא החל להירגע ולסמוך. רק אז הצלחנו להבין איזה כלב מדהים יש לנו בידיים- שובב, חכם, אנרגטי, מסתדר עם כלבים, נאמן וכולו מלא אהבה לאנשים שהוא מכיר. אייס המתוק מחפש התחלה חדשה ומוכן כבר לצאת לבית משלו להמשך חייו. בשביל לאמץ את אייס יש לעשות היכרות של מספר מפגשים, הוא בד״כ מתחבר מהר מאד. מתאים לבית מנוסה ללא ילדים. אז קדימה - אייס המושלם מחכה לכם! פיטבול מעורב | בן שלוש ושלושה חודשים | גדול | מחכה בהרצליה
24 צפייה בגלריה
אייס
אייס
אייס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
אמג׳י שלנו היא השילוב המנצח! מצד אחד פצצת אנרגיה אמיתית ומצד שני הכלבה המושלמת לחיבוקים והתכרבלויות. אמג׳י מאודדד מאוד אוהבת אנשים וילדים, לפעמים אפילו טיפ טיפה יותר מדי ולכן פחות תתאים כרגע לבית עם ילדים קטנים כי היא יכולה לקפוץ ולהשתולל מרוב התרגשות ושמחה :) אוהבת טיולים, ליטופים, משחקים וחטיפים, לא מסתדרת עם רוב הכלבים ותשמח לבית בו תהיה הנסיכה היחידה על ארבע. אמג׳י כבר כל כך מחכה למשפחה שתבוא להוציא אותה מהכלוב ותכניס אותה ללב, מבטיחים לכם שלא תתחרטו! רועה מעורבת | בת שנה וחודשיים | בינונית | מחכה בהרצליה
24 צפייה בגלריה
אימוג'י
אימוג'י
אימוג'י
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

חבר לי

מאיה - נמצאה לבדה קטנטנה ברחוב ואנחנו לא יכולנו לאפשר לה להישאר שם לבדה. מהשניה הראשונה שהיא נחתה אצלנו ידענו שהתאהבנו קשות! מאיה'לה נולדה בינואר 2023, היא תגדל לגודל בינוני, היא חברותית, חכמה, עדינה, בטוחה בעצמה ושובבה. מאיה מחפשת בית שמבין את גודל האחריות של גידול גור ולא ינטוש אותה לעולם.
24 צפייה בגלריה
מאיה
מאיה
מאיה
(חבר לי )
רפונזל - רפונזל האהובה, העדינה, הטובה וחסרת המזל. אחרי חצי שנה בבית היא מחפשת שוב בית ולא באשמתה. רפונזל נולדה באפריל 2022, היא בגודל בינוני פלוס, מחונכת לצרכים, מורגלת לבית, מאולפת, מסתדרת מדהים עם כלבים ועם אנשים. אנחנו שבורי לב שכלבה כזאת טובה צריכה לחפש בית בגלל סיבות שכלל אינן תלויות בה. מחפשים כלבה שהיא פשוט מתנה? זאת היא!! עזרו לנו דחוף להציל את רפונזל רגע לפני שהיא חוזרת לכלוב.
24 צפייה בגלריה
רפונזל
רפונזל
רפונזל
(חבר לי )
קלייד - הגיע אלינו מפוחד וחושש, נעזרנו באחותו בוני כדי לפתוח אותו לאנשים וכלבים ואז גילינו כלב מדהים! הוא נולד ביוני 2022, בגודל בינוני ונוח, מדהים עם כלבים, טוב עם ילדים, עדין ורגיש. קלייד מחכה בסבלנות בתא, אבל באמת שלא מגיע לכלב כזה טוב ועדין להיות לבד 20 שעות בתא בכל יום. אתם אנשים סבלניים ורגועים? קלייד הוא האחד שלכם.
24 צפייה בגלריה
קלייד
קלייד
קלייד
(חבר לי )
אימוצים בכל השבוע! לפרטים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

בשביל בעלי החיים

ונוס - היא רועה גרמנית מעורבת, בת שמונה חודשים וגודלה בינוני. ונוס רגילה לחיי בית.. היא אנרגטית כיאה לגזע ותשמח למשפחה פעילה שתדע לפרוק לה אנרגיות.
24 צפייה בגלריה
ונוס
ונוס
ונוס
(בשביל בעלי החיים )


לונה - לונה היא פיטית משגעת בת שלוש וחצי שמחפשת משפחה אוהבת. היא צריכה להיות חלק ממשפחה ושיהיה לה על מי להרעיף אהבה. והיא מושלמת לבית. היא מסתדרת עם כולם. לונה שימשה בחייה הקצרים כמכונת המלטות, ניצלה ונזקקה לשיקום רפואי. הסבל הרב שעברה לא פגע באופי המדהים שלה, להיפך - היא סומכת על א.נשים, נותנת אמון ומוקירת תודה. וגם את שמחת החיים היא לא איבדה. לונה תתאים למאמצים עם לב ענק שאוהבים לטייל, להשתולל ולהתכרבל. כאלה שהיא תיכנס להם ללב בשניות, כמו שקרה לנו איתה. תימסר מחוסנת, משובבת ומעוקרת למאמצים מעל גיל 24.
24 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(בשביל בעלי החיים )


איב - איב, בת שנה וחודשיים, היא פצצת אנרגיה מתוקה במיוחד. היא ננטשה מבית שלא איפשר לה את פריקת האנרגיה לה היא זקוקה, וכעת מחפשת התחלה חדשה. איב המקסימה רגילה לחיים בבית, מחונכת לצרכים, חברותית כלפי א.נשים ומסתדרת היטב עם כלבים. היא זקוקה למאמציםות שיקחו אותה לטיולים ארוכים, לגינות כלבים ויספקו לה גירוי מנטלי.
24 צפייה בגלריה
איב
איב
איב
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
יום שבת הקרוב בפארק כפר סבא בין 10:00- 14:00 או ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה". לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד: אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

נאפו, גור מתוק בן 4 חודשים. שובב ואנרגטי. חברותי מאוד לאנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים.
24 צפייה בגלריה
נאפו
נאפו
נאפו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
מרי, כלבה עדינה בת 4 שנים. חברותית, מתלטפת ומתמסרת. נפלאה עם ילדים ומסתדרת עם כל הכלבים.
24 צפייה בגלריה
מרי
מרי
מרי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
זורו, כלב מקסים בן שנתיים. חברותי, אנרגטי ושובב. נפלא עם ילדים ומסתדר עם חלק מהכלבים.
24 צפייה בגלריה
זורו
זורו
זורו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב 2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00