מבזק חדשות טובות 260821
(צילום: חגי דקל)



נפתח את מבזק החדשות הטובות עם סיפור שאתם יכולים לשמוע רק אצלנו: ביצה פרהיסטורית נמצאה על ידי איכר בסין. הוא חשב לתומו שמדובר בסלע מוזר ומסקרן, שאולי גם יביא לו קצת כסף, אלא שאז התגלה דבר מופלא.
החוקרים שהוא הוביל לביצה, השתמשו בטכנולוגיה המאפשרת להם לראות מבעד לקליפה, והם מצאו שם עצמות, של עובר. יותר נכון, של מה שנראה כמו עובר של צב אדמה ענק, שחי בעידן הדינוזאורים לפני כ-150 מיליון שנה.
3 צפייה בגלריה
הביצה הקדומה
הביצה הקדומה
הביצה הקדומה
(צילום: China University of Geosciences, Yuzheng Ke)
לפי הגודל וממצאים נוספים, הם משערים כי הצבה שהטילה את הביצה, גם הייתה מבין הצבים הגדולים שחיו פה אי פעם. כמה גדולה? בערך בגובה של אדם בוגר. מדהים.
ועכשיו לבית לא רגיל שמוצע למכירה; למה לא רגיל? כי בין התנור למקרר במטבח - עומד עץ אלון ענק.
איפה מצאנו אותו וכמה הוא עולה? אז הנה הפרטים. הבית הזה, שבמרכזו עומד עץ אלון בן מאות שנים, כבר הפך לאטרקציה מקומית בפלורידה. בעלת הבית, סטייסי פורסל, מספרת שהבית נבנה סביב העץ, פשוט כדי לא להפריע לו.
3 צפייה בגלריה
העץ בתוך הבית
העץ בתוך הבית
העץ בתוך הבית
(צילום: Stacey Purcell)
עכשיו היא מחפשת לעצמה "משהו אחר" ומציעה את הבית למכירה בכמעט 900 אלף דולר. למעוניינים, יש שם גם ארבעה חדרי שינה, חצר אחורית וחנייה. רק, אם יש לכם כלבים, אולי היינו מוותרים, אתם יודעים בכל זאת...
ולסיום: מבצע הצלה באירלנד הסתיים בהצלחה, לאחר שמתנדבים סייעו לדולפין שנתקע בחול לשוב בחזרה למים. בפוסט בפייסבוק כתבו כוחות ההצלה שניכר היה שהדולפין במצוקה, וכי הוא זקוק בדחיפות לחזור למים, אחרת הוא עלול למות.
3 צפייה בגלריה
הדולפין שחולץ באירלנד
הדולפין שחולץ באירלנד
הדולפין שחולץ באירלנד
(צילום: אורקה אירלנד)
הם השתמשו במנשא בדמות חולצת טריקו כדי לגרור אותו בחזרה אל המים העמוקים, וסוף טוב, הכל טוב.
עד כאן המבזק שלנו ועד הפעם הבאה שיהיו לכם רק חדשות טובות