בשביל בעלי החיים

ויטלי, פיטבול יפייפה בן כשנה וחצי, מחפש בעלים/משפחה ספורטיבית במיוחד או כאלה המכירים את הגזע ויאפשרו לו פריקת אנרגיה. ויטלי בעל אנרגיה גבוהה מאוד ואוהב לשחק עם כלבים, אבל עלול להתיש אותם במשחקים... עם חתולים הוא לא מסתדר. הוא לא מחונך לחלוטין לצרכים, אך הוא מאוד חכם וילמד במהירות. ויטלי כלב מקסים, חברותי ומגיב לפקודות.
17 צפייה בגלריה
ויטאלי
ויטאלי
ויטאלי
(בשביל בעלי החיים)
אנחל - בן שלוש וחצי. מסתדר מצוין עם כלבים ילדים ואנשים. מחונך לצרכים. כלב מדהים שהגיע שבור ומתחיל לפרוח. מחפש את הבית שייתן לו חום ואהבה שייתן גם בחזרה.
17 צפייה בגלריה
אנחל
אנחל
אנחל
(בשביל בעלי החיים)
איך מאמצים?
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563; אסנת 050-9336052; הילה 054-7075501; טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים.

תנו לחיות לחיות

ריקו- בפעם הראשונה ריקו הקטן ננטשו בגיל 4. הוא חיכה שלוש שנים לבית ואומץ. השמחה היתה גדולה ממש. עכשיו, הקטן שוב ננטש ועכשיו הוא כבר בן 10 ולמצוא את עצמו שוב בכלוב. ריקו הוא כלב קטן שנלחץ מאוד בקלות ויכול לנשוך. זאת הסיבה שננטש פעמיים. כשהוא מכיר ורגוע ובטוח הוא ממרח של אהבה, שאי אפשר להאמין שמהפה הזה לא יצאו רק נשיקות בלי הפסקה. ריקו זקוק לבית שקט ורגוע. מאמצים עם ניסיון. בית, שיוציא אותם מכאן מהר, הפעם לתמיד! ריקו לוקח חלק בפרויקט אומנה לחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון גדולים
17 צפייה בגלריה
ריקו
ריקו
ריקו
(תנו לחיות לחיות)
דנון- כמה שזה מייאש להיות החתולון הכי חמוד שיש ולחכות כל כך הרבה זמן שמישהו יבחין בך...דנון המהממון שלנו. חתולון בן שנה וקצת שהגיע בתור גור קטן והזמן חלף, הוא גדל בחתולייה והאף הורוד עדיין מחכה לנשיקה ממאמצים, שיאהבו בלי הפסקה. חתולון עדין ומקסים.
17 צפייה בגלריה
דנון
דנון
דנון
(תנו לחיות לחיות)
קו- העיניים הירוקות הגדולות המהפנטות האלה, איך אפשר שלא להתאהב בהן???? קו היפהפייה שלנו! חתולונת עדינה ומדהימה על 3 רגליים, כזאת טובה וכל כך מתוקה, אין חתול בחתולייה שלא אוהב אותה. אבל לבני האדם קצת יותר קשה לקבל את האחר..ולכן קו מחכה. חתולונת מדהימה בת 5.
17 צפייה בגלריה
קו
קו
קו
(תנו לחיות לחיות)
בעלי חיים נוספים ניתן למצוא באתר: https://www.letlive.org.il/
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

עמותת חבר

ליאורה המהממת שלנו מחפשת בית. כלבה מקסימה ועדינה, בת שנה וחצי, בינונית בגודלה. מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, מחכה לבית מושלם שיאהב אותה והיא תחזיר אהבה פי כמה. אם אתם מוכנים לכזו כמות של אהבה בואו לאמץ את ליאורה בשבת.
17 צפייה בגלריה
ליאורה
ליאורה
ליאורה
(חבר למען הכלב)
הכירו את יעלי המהממת שלנו. הצלנו אותה מהמתה מהסגר בדרום. גורונת מקסימה ועדינה , מעורבת, בגודל בינוני מינוס , בת 7 חודשים. גורה מושלמת שכולה לב ואהבה. יעלי מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית מאוד, מתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה.
17 צפייה בגלריה
יעלי
יעלי
יעלי
(חבר למען הכלב)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לונה – כלבה בינונית בת 9 חודשים, חברותית לכלבים, חתולים וילדים ואין דבר שאוהבת יותר מתשומת לב של אנשים. קופצנית ושמחה. מחונכת לפקודות בסיסיות ומאוד תשמח לבית פעיל לפעילות משותפת בחוץ.
17 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בובי – הכלב והאוזניים. בן 10 חודשים, הוצל מחיים בשטח ע"י פעילה. בובי מקסים ומלא אהבה. מסתדר עם כלבים ואנשים, מחונך לפקודות בסיסיות ובעל אופי ספורטיבי וחכם במיוחד. ישמח להמון טיולים כיפיים בחוץ וגם להתכרבל ליד הבעלים.
17 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
צ'ארלי וקים - גורים יפיפיים, חברים טובים אחד של השני, מתוקים מדבש, הכי רכים ומגרגרים שיש והם בשלים לאימוץ. הם עדיין בבתי האומנה, טרם הגיעו אל הטיפוליה והכי מומלץ לאמץ אותם בזוג היישר בית האומנה.
17 צפייה בגלריה
צ'ארלי וקים
צ'ארלי וקים
צ'ארלי וקים
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או להגיע השבת 29/12 לגינת הכלבים בפארק כפר סבא
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ חתולים בכל יום כולל שבת. להתנדבות 058-6962145

חבר למען הכלבים

דובית כלבה מקסימה בת 8, מחכה לבית בכלביה כבר 4 שנים! דובית עדינה , אוהבת פינוקים וליטופים , מכורה לאנשים , לילדים ולכל מי שמחייך אליה. מסתדרת נהדר עם כל בני האדם, ועם כלבים שהיא מכירה בעיקר. זקוקה לבית בלי בעלי חיים אחרים.
17 צפייה בגלריה
דובית
דובית
דובית
(עמותת חבר למען הכלבים)
רייני שלנו הכי יפה בעולם. כלבה מקסימה ויפהפיה, בת שנתיים וחצי, בינונית. עדינה ורגשנית, מאוד אוהבת לקפוץ, לשחק עם חברים ולרוץ לכל מקום. הלב שלה כבר נשבר פעם אחת כשהמשפחה שלה נטשה אותה אחרי שנה בבית. היא מחפשת משפחה שתאהב אותה באמת לכל החיים.
17 צפייה בגלריה
רייני
רייני
רייני
( עמותת חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00. אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

דובי גם אוהב ליטופים ופינוקים אחרי הטיול, ואנחנו מחפשים עבורו שותף לחיים שיהנה ביחד איתו ממשחקים וטיולים בטבע. הוא כלב קשוב וחברותי שמסתדר עם חלק מהכלבים. דובי צריך בית פעיל ומנוסה שידע להתמודד עם כלב גדול וסקרן. אנחנו מבטיחים שמי שישקיע בו קצת זמן ואהבה יזכה בחבר מדהים לחיים. דוברמן | בן שנה | גדול | מחכה בהרצליה.
17 צפייה בגלריה
דובי
דובי
דובי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
רופרס החתיך מחכה לכם! המתוק הזה מחכה כבר זמן רב בכלביה וישמח לצאת לבית משלו לתמיד! לרופרס המקסים לא היו חיים קלים. רוב חייו שמר על מגרש גרוטאות, כשהגיע לגיל פנסיה נזרק לכלביה ומאז הוא מחכה. אך רופרס לא נתן לאף אחד ושום דבר להשפיע עליו ונשאר כלב שמח ומאושר, כזה שמסתדר עם כל הכלבים ורק רוצה לשחק. המתוק הזה אוהב אנשים, פינוקים וליטופים, מסתדר עם כלבים, אדיש לחתולים ומאוד פיקח וחכם! רופרס הוא עוד כלבון מקסים שנתקע בכלביה על לא עוול בכפו וכולנו כבר רוצים לראות אותו בבית חם ואוהב כמו שמגיע לו. רועה בלגי מעורב | בן 8 | גודל גדול | מחכה בנתניה.
17 צפייה בגלריה
רופרס
רופרס
רופרס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

סטנלי המתוק מוכן כבר למצוא בית. זה לא מובן מאליו אחרי כל מה שעבר. סטנלי בן כשנה הגיע לעמותה עם צוואר חתוך לאחר שקשרו לו חבל מתכת לצוואר כשהיה קטן. הוא חברותי ועדין וכל כך מגיע לו בית. סטנלי יגיע בשבת ליום האימוץ הגדול בהרצליה עם תקווה ענקית בלב למצוא בית מאמץ.
17 צפייה בגלריה
סטנלי
סטנלי
סטנלי
(אס. או. אס. חיות)
טוטו הוא כלב צעיר בן פחות משנה. כלב חמוד ומקסים כלפי אנשים שהוא מכיר. כלב חברותי ועדין, מסתדר עם כלבים מחוץ לבית ועם חתולים. יתאים גם לבית עם ילדים קטנים. טוטו יכול להיות חששן אל מול גירויים חדשים וצריך סביבת מגורים שקטה יחסית ולא בתוך העיר. הוא הולך יפה עם רצועה וזקוק לבית סבלני שיקנה לו הרבה אהבה וביטחון.
17 צפייה בגלריה
טוטו
טוטו
טוטו
(צילום: שובל נהוראי, אס. או. אס. חיות)
הכירו את טיירה הקסומה, המופלאה והמהממת. טיירה ושבעת הגורים שלה חולצו לפני שלושה חודשים מאתר בנייה והועברו כשהם בני ימים ספורים בלבד היישר לבית אומנה חם ואוהב. כל הגורים שלה כבר מצאו בתים חמים ורק היא עדיין מחכה. טיירה בת שנתיים, לא גדולה במיוחד, 18.5 קילו, עדינה ממש, אוהבת ילדים, מסתדרת עם כלבים (עם חתולים פחות), מעוקרת ומחונכת לצרכים.
17 צפייה בגלריה
טיירה
טיירה
טיירה
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 אתר: https://www.sospets.co.il/ ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות: יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה.
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב.