גלבוע אוהבת חיות

ליבי הקטנה כל כך יפה, שבאמת שהיה לנו קשה לבחור רק תמונה אחת שלה. ליבי כלבה צעירה ומתוקה, עם עיניים מהפנטות ולב כובש! אנחנו באמת באמת לא מצליחים להבין איך נטשו אותה בצורה כזו במרפאה. כל כך רוצים למצוא לה את המשפחה המושלמת עבודה ולהוכיח לה שהיא אהובה ונהדרת ושלא יעזבו אותה שוב לעולם!
26 צפייה בגלריה
ליבי
ליבי
ליבי
(גלבוע אוהבת חיות)
ואן דייק חולץ מכביש 6 כשהוא המום ופצוע. אספנו אותו אלינו, טיפלנו, ניתחנו, נתנו מלא מלא אהבה ועכשיו הגיע הזמן למצוא לו בית לנצח. אנחנו משערים שהוא בן כשנה וחצי, צעיר ומהמם. ימסר באהבה למשפחות מנוסות בלבד.
26 צפייה בגלריה
ואן דייק
ואן דייק
ואן דייק
(גלבוע אוהבת חיות)
רוצים להכיר אותם?
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים.
יש לתאם הגעה מראש בהודעת וואטספ למספר 050-6539439
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.
מוזמנים לבקר גם בעמוד האינסטגרם שלנו, מבטיחים לכם שתתאהבו. איך אפשר אחרת?

תנו לחיות לחיות

ג'מה - כמה עדינות וחמידות בלתי נגרמת שמתחבאת בתוכה. כמה שהיא פורחת ואיזה קסם זה לראות אותה מתרגשת, כשהיא יוצאת מהכלוב בו חיה כבר 8 שנים, לטייל בחוץ ולהציץ טיפ טיפה על החיים מחוץ לסורגים. ג'מה הגיעה בתור גורה ומעולם לא חיה בבית או פגשה אנשים שהם לא אנחנו. היא כל כך שווה את ההשקעה והיא כזאת טובה שבאמת מגיע לה כבר לזכות להגיע הביתה. ג'מה לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אנחנו מזמינים אתכם לעשות מקום בלב ולהגיע אלינו ולקחת, ללא עלות, את אחד מהכלבים המבוגרים שלנו. אנחנו נדאג, במידת הצורך לטיפולים רפואיים, אתם מקבלים שני שקי מזון גדולים.
26 צפייה בגלריה
ג'מה
ג'מה
ג'מה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
רשרש - באיזה מקום בעולם תמצאו עוד פרצופון כזה מושלם? רשרש המהמם! גוורון מהממון בן חצי שנה, עם פרווה להתכרבל בתוכה שעות ולשון שתמיד מציצה לה מהצד ואין וזאת חמידות גדולה מאוד! עדין וביישן, נפתח מהר מאוד, רק זקוק לטיפה זמן.
26 צפייה בגלריה
רשרש
רשרש
רשרש
(תנו לחיות לחיות)
מיקה - מיקה המתוק! כלבלבון שאוהב לשחק ומלא מלא מלא להתפנק! חמוד אמיתי, שנפתח מהר מאוד לאהבה ומעניק כמויות בלתי נגמרות של אהבה. מיקה בן 4.
26 צפייה בגלריה
מיקה
מיקה
מיקה
(תנו לחיות לחיות)
בעלי חיים נוספים ניתן למצוא באתר: https://www.letlive.org.il/
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

עמותת חבר

ליאורה המהממת שלנו מחפשת בית. כלבה מקסימה ועדינה, בת שנה וחצי, בינונית בגודלה. מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, מחכה לבית מושלם שיאהב אותה והיא תחזיר אהבה פי כמה. אם אתם מוכנים לכזו כמות של אהבה בואו לאמץ את ליאורה בשבת.
26 צפייה בגלריה
ליאורה
ליאורה
ליאורה
(חבר למען הכלב)
הכירו את יעלי המהממת שלנו. הצלנו אותה מהמתה מהסגר בדרום. גורונת מקסימה ועדינה , מעורבת, בגודל בינוני מינוס , בת 7 חודשים. גורה מושלמת שכולה לב ואהבה. יעלי מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית מאוד, מתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה.
26 צפייה בגלריה
יעלי
יעלי
יעלי
(חבר למען הכלב)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקווה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו בחינוך,גבולות, טיולים כיפיים, משחקים משותפים. רוג'ר אוהב במיוחד ליטופים בבטן ומאוד מתרפק
26 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בובי הוא ילדון קסום בן כמעט שנה, נמצא משוטט על ידי פעילה ולמזלו (ולמזלנו!) הגיע לחסות העמותה. בובי מחונך להליכה על רצועה, מכיר פקודות בסיסיות ומורגל לכלוב אילוף. הוא מסתדר עם כולם כולם כלבים אחרים וילדים ומאוד אוהב ליטופים ומשחקים
26 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
גארפילד הג'ינג'י הוא גור צעיר, מאוד מתוק, חברותי ועדין. גם גרגרן לא קטן. גארפילד הגיע אלינו בקיץ כיונק בן שבועיים. מישהו שם אותו בקופסה קטנה ליד מאפיית המשפחה. הוא היה קפוא וסירב לינוק חלב גורים... אז חיממנו אותו ונתנו לו להרגיש בטוח, מצאנו לו את המתכון שכן ערב לחיכו והוא התאושש יפה ועבר לאומנה מחבקת.
26 צפייה בגלריה
גארפילד
גארפילד
גארפילד
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או להגיע השבת 29/12 לגינת הכלבים בפארק כפר סבא
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ חתולים בכל יום כולל שבת. להתנדבות 058-6962145

חבר למען הכלבים

ארתור - כלב מקסים שמחפש תשומת לב ואוהב אנשים, למרות שנפגש בעבר עם אנשים מאוד אכזריים שגזרו לו את האוזניים. כשבאו לאסוף אותו , צצה כלבה מתוקה, היא ממש בכתה שיקחו אותה גם ולא יכולנו להשאיר אותה שם כמובן. ארתור בן שנה וחצי, מתוק עדין וחברותי. מסתדר עם כלבים ואנשים. מחפש בית חם לכל החיים.
26 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
ארתור
(חבר למען הכלבים )
אביבה: (הלבנה) - יצורה חמודה ברמות בלתי רגילות! בינונית מינוס, בת 11 חודשים, מעורבבת בכל טוב. קופצנית, שובבה, חברותית, מתלטפת, מנשקת, מכשכשת. אין דברים כאלה. משמחת לבבות כמו ארטיק ביום חמסין.
26 צפייה בגלריה
אביבה
אביבה
אביבה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

חבר לי

פרננדו נולד באוקטובר 2022 והגיע אלינו לגמרי לבדו. יגדל לגודל גדול. כלבלב מתוק בטירוף, מלא באהבה לאנשים ולכלבים אחרים, חכם ובטוח בעצמו. מראה שליטה בפקודות בסיסיות ויהיה מתנה לכל בית שיהיה בו.
26 צפייה בגלריה
פרננדו
פרננדו
פרננדו
(חבר לי)
רקס, כלב שכבר ידע רוע טהור של בני אדם ואיכשהו בצורה מעוררת השראה נשאר טהור ומלא באהבה. הוא נולד בדצמבר 2016, בגודל גדול, מת על אנשים. רקס אובחן בנובמבר האחרון עם גידול בחלל הבטן, לצערנו אנחנו לא יודעים לשער כמה זמן נותר לו ולכן אנחנו מחפשים אימוץ במהרה. הוא מדהים עם אנשים, בעל רמת אנרגיה בינונית, מחפש את הפינה החמה והליטוף המרגיע.
26 צפייה בגלריה
רקס
רקס
רקס
(חבר לי)
ספי - כלב יפה תואר, מתוק, בגודל גדול, מעורב עם רועה, נולד בינואר 2022. הוא כלב אוהב ומתלטף עם מי שרכש את אמונו. יש לו לב מפוצץ באהבה, חברותי וסקרן לגלות את העולם. ספי הצעיר לא צריך להמשיך את חייו בכלוב!! הוא מחפש מאמצים מנוסים ובית שיתן לו צ'אנס לחיים עם חום ואהבה.
26 צפייה בגלריה
ספי
ספי
ספי
(חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
טל' אימוצים 050-2204784
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

קרי האמא המדהימה נמצאה מוזנחת ומשוטטת עם שני גוריה שרק נולדו. למזלה היא הגיעה אלינו לכלביה, קיבלה אוכל טוב, טיפול והמון אהבה מהמתנדבים שלנו. קרי סבלה ממחלת עור (לא מדבקת לאנשים ובע"ח), היא סיימה טיפול וכבר רואים את הפרווה המהממת שלה צומחת מחדש. היא נפרדה משני גוריה שיצאו לבתים מאמצים, ועכשיו הגיע התור שלה למצוא אהבה בבית חם! כלבה סופר עדינה, חברותית, מתלטפת ושמחה לראות את כולם - גם אנשים וגם כלבים. קרי נוחה מאוד לטיול, לא מושכת ולא מתרגשת מכלבים וחתולים. כולה לב ונשמה ואנחנו מחפשים בשבילה רק את הטוב ביותר! מי זוכה במהממת הזאת? פינצ׳ר מעורבת | בת שנתיים | בינונית | מחכה בהרצליה
26 צפייה בגלריה
קרי
קרי
קרי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את תומאס, הדוגמן של הכלביה! תומאס המתוק הגיע לכלביה לאחר שנזרק מבית הוא לא כל כך מבין מה הוא עושה פה וזה מאוד מתסכל אותו. תומאס הוא כלב של אנשים, מאוד אוהב ליטופים ותשומת לב, ולא כל כך אוהב שגונבים לו את ההצגה. אס ישמח לבית שבו יוכל להיות המלך היחיד ויקבל את כל האהבה שאפשר! רועה אוסטרלי מעורב | מחכה בהרצליה
26 צפייה בגלריה
תומאס
תומאס
תומאס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

פטריסיה, כלבה מהממת ביופייה שהצלנו אחרי שהוחזקה סגורה לבדה וחיה חיים-לא-חיים. כשהיא רק הגיעה אלינו היא הייתה אומללה מאוד, ברמה שהיא אפילו פחדה ממקומות פתוחים. היום, אחרי שיקום והמון השקעה, היא מתגברת לאט לאט על כל הקשיים. כלבה טובה, מחונכת כמעט לצרכים ומלאת אהבה ושמחת חיים. היא מתאימה לבית עם ילדים, עדיף ללא בעלי חיים.
26 צפייה בגלריה
פטריסיה
פטריסיה
פטריסיה
(אס. או. אס. חיות )
רוגבי החמוד נמצא משוטט בשדרות והגיע להסגר עירוני. הוא הגיע לעמותה וגילינו כלב חברותי וטוב. כלב מקסים בן כשנה בעל אופי רגוע ובוגר. מסתדר עם כלבים אחרים, אוהב אנשים, הולך יפה מאוד עם רצועה ומחונך לצרכים. כלב חכם ונאמן שלומד מהר ויהי החבר הכי טוב שלכם.
26 צפייה בגלריה
רוגבי
רוגבי
רוגבי
(אס. או. אס. חיות )
נאן - דוברמנית מדהימה בת כ 3 שנים, שנמצאה עם הגורים שלה בצפון הארץ. טובת לב, שקטה ורגועה. נראה שהיה לה פעם בית שכבר לא רצה אותה יותר. נאן לא רק יפה מבחוץ אלא גם יפה מבפנים. אופי מקסים וטוב. חברותית לאנשים, ומסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. אמא נאן מתפנקת השבוע בבית משפחת אומנה ותגיע בשבת ליום האימוץ הגדול בהרצליה.
26 צפייה בגלריה
נאן
נאן
נאן
(אס. או. אס. חיות )
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

בשביל בעלי החיים

בלונדי - בן שנה ושלושה חודשים. אומץ כגור. כעת הזוג מתגרש ובלונדי חזר לכלוב. מעולה עם ילדים וכלבים. חכם וטוב לב. מי פותח את הלב ללב השבור של בלונדי?
26 צפייה בגלריה
בלונדי
בלונדי
בלונדי
(בשביל בעלי החיים )
יובל - פיטבול בן שנה. חברותי מאוד לאנשים וכלבים. מחפש משפחה אנרגטית וספורטיבית שתוכל להקדיש לו תשומת לב ואנרגיה. מחוסן משובב ומסורס. יימסר למאמצים מעל גיל 24.
26 צפייה בגלריה
יובל
יובל
יובל
(בשביל בעלי החיים )
דינגו בן שנתיים. ננטש אחרי חמישה חודשים בבית. מסתדר נהדר עם אנשים וילדים וכלבים. פחות עם חתולים. חבר טוב, מחונך לצרכים מנומס ומקסים אוהב לפרוק אנרגיה וטיולים ארוכים. מחפש בית חם שיאהב אותו בדיוק כמו שהוא אוהב מכל הלב.
26 צפייה בגלריה
דינגו
דינגו
דינגו
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

אגודת צער בעלי חיים בישראל

באבל - חתול, זכר, מעורב, בן שבעה חודשים, אוהב ליטופים, בעל שמחת חיים, רגוע ואינטליגנט.
26 צפייה בגלריה
באבל
באבל
באבל
(צילום: רבקה מזרחי)
ג'ק - כלב, זכר, בן שנה, מעורב. חברותי לאנשים וכלבים, רגוע, אוהב לשחק. ומאוד חשובה לו תשומת הלב שלכם. ג'ק צריך לעבור אילוף לחינוך וצרכים. מחפש בית חם ואוהב לכל החיים.
26 צפייה בגלריה
ג'ק
ג'ק
ג'ק
(צילום: תמי מונטג)
מאשה - חתולה, נקבה, בת 6 חודשים, מעורבת. מאשה כלבה עדינה, חברותית ורגועה. היא צריכה לעבור אילוף וחינוך לצרכים. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים שיעזור לה להיפתח ולסמוך על אנשים.
26 צפייה בגלריה
מאשה
מאשה
מאשה
(צילום: תמי מונטג)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן