בשיתוף המוסדות המציגים
תהליכי שינוי ארגוני, הם תהליכים מורכבים המחייבים ידע אקדמי רחב, יכולת ניתוח ותכנון תוך ייעוץ מושכל לבעלי התפקידים השונים ומקבלי ההחלטות בארגונים. הכירו את התואר השני (.M.A) בניהול השינוי וייעוץ ארגוני.
פרופ' אלי וייץ, העומד בראש התוכנית במכללה האקדמית רמת גן, הסביר על התחום: "יעוץ ארגוני מתמקד בשלושה פרמטרים מרכזיים בארגון: באנשים, ביעילות המערכת ובניהול השינוי. תפקידו של היועץ הארגוני הוא לסייע לארגון בצמיחה ובהתאמה לסביבה תחרותית משתנה"
טל שחר, סטודנטית בתוכנית, הוסיפה: "תפקיד כמו יועץ ארגוני הוא סופר קריטי בתוך חברה, ארגון מהקטן ועד הגדול, באמת כי הוא יודע להוביל, לכוון, בין אם מנהלים, בין אם דרג זוטר, לשינויים, לעשייה, להתכווננו, וגם להישאר רלוונטיים. ראיתי כמה משמעותי התחום וכמה הוא משפיע על הארגון".
מעיין בני, סטודנטית בתוכנית, התייחסה גם היא ללימודי התחום: "האקדמית רמת גן באמת מביאה לנו את הכלים שבאמת דרושים. תוכנית הלימודים עצמה, הסילבוס, ההקשבה מעבר". ליאור הראל, סטודנט בתוכנית, הוסיף: "היא לא רק מעבירה לנו את החומר האקדמי התיאורטי, אלא היא מאפשרת לנו גם ליישם אותו".
פרופ' וייץ אמר כי יש צורך הולך וגובר ביועצים ארגוניים: "בתוכנית משולב פרקטיקום להתנסות מעשית, המתבצע בארגוני העבודה הלימודים עצמם מתקיימים בכיתות לימוד קטנות ובמיקום מרכזי ונוח".
בני התייחסה לאופי הלימודים: "המרצים פה באמת קשובים, יש כאן התייחסות לסטודנטים באופן אישי". שחר הוסיפה בעניין זה: "העובדה שהלימודים מרוכזים בימי שישי פרונטלי ובמידת הצורך עוד שיעור בזום - מאפשרים לי לנהל תהליך עבודה שבועי, שגרתי ורגיל". הראל התייחס גם הוא לאווירת הלימודים: "אני נהנה להגיע לכאן ואני גם מרגיש שאני מצליח לשלב את זה עם העבודה וגם לקבל כלים. אני נהנה מכל העולמות".
פרופ' וייץ סיפר על המרצים בתואר: "המרצים הם מרצים בעלי מוניטין אקדמי וניסיון מעשי מגוון בתחום ניהול השינוי והייעוץ הארגוני. שינויים הם הדבר הכי קבוע בעולם העבודה".
בשיתוף המוסדות המציגים