חבר לי

פיפא היפה הגיעה לכלביה בשיא המונדיאל שכבר מזמן נגמר לו, ורק היא נותרה לבדה אחרי שכל אחיה אומצו. היא מתוקה, אנרגטית ושמחה, מחכה למשפחה שלה, תהייה בינונית פלוס בבגרותה. נולדה באוגוסט 2022,, הכי כייפית ומגניבה ותתאים לכל משפחה.
20 צפייה בגלריה
פיפא
פיפא
פיפא
(חבר לי )
מיקו הממתק, כלב שכולו לב ושמחה, אוהב את כל החיות וכל האנשים! נולד בפברואר 2023, יגדל לגודל בינוני, מתאים לדירות או לבתים פרטים, למשפחות או ליחידים שמחכים לאהוב ללא תנאים. מיקו הגיע אלינו ותוך פחות מיום גרם לכל הכלבים בכלביה לרצות לשחק איתו. הוא כלבלב סקרן, חברותי, חכם, בטוח בעצמו ומתוק בצורה לא נורמלית.
20 צפייה בגלריה
מיקו
מיקו
מיקו
(חבר לי )
קארמה המושלמת - אנחנו לא בטוחים שאתם מוכנים להכיר את הכלבה הבאה שלכם, אז תכינו את עצמכם להתאהבות מהירה. קארמה מלכת כל גינות הכלבים, אלופת הטיולים, אהובת המתנדבים ומחפשת בית לא פחות מושלם ממנה! היא נולדה ביוני 2022, בגודל בינוני, חכמה מאוד, בעלת רמת אנרגיה גבוהה, מסתדרת עם כל הכלבים, מאוהבת באנשים וילדים. היא מתאימה לכל סוג בית פעיל, העיקר שתהיה מוקפת באהבה 24/7.
20 צפייה בגלריה
קארמה
קארמה
קארמה
(חבר לי )
ימי אימוץ בכל שישי שבת - דברו איתנו. לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784 בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית. ימי אימוץ: בכל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

אס. או. אס. חיות

את זיגי הצלנו מבסיס צבאי. היא הייתה חלשה ומותשת. היא עברה לאומנה ובעזרת טיפול רפואי והמון אהבה היום היא בריאה לחלוטין ומוכנה למצוא את הבית שיהיה תמיד שלה. זיגי בת כשנה. אוהבת מאוד לצאת לטיולים בעיקר כשזה עם כלבים אחרים, ובגינות כלבים והיא משחקת יפה מאוד. כלבה קשובה שהולכת יפה עם רצועה (קצת מתרגשת לפגוש חתולים). בבית זיגי כלבה שקטה ורגועה ולא עושה בלאגן אבל היא צריכה טיולים ארוכים ופריקות אנרגיה.
20 צפייה בגלריה
זיגי
זיגי
זיגי
(עמותת S.O.S חיות)
סיה - כנענית מעורבת בת שנה וחצי, מתיקות בלתי נגמרת. מלאה בשמחת חיים כשהיא בחוץ ונפגשת עם כלבים נוספים, מסתדרת עם כולם.
20 צפייה בגלריה
סיה
סיה
סיה
(עמותת S.O.S חיות)
שמשית - כלבה חברותית ושמחה שהגיעה אלינו לאחר שהמליטה גורים באזור האוניברסיטה ברמאללה. היא ניסתה לשרוד שם ולדאוג לגוריה הקטנים בתנאים קשים. הגיעה עם 8 גוריה לעמותה ועברה למשפחת אומנה שם כולם גדלו, התחזקו והתרגלו לחיים בבית. היום שמשית היא כלבה מקסימה וחברותית לכולם. אוהבת טיולים, משחקי כדור וחטיפים. מסתדרת עם כלבים אחרים ואוהבת לשחק איתם. הולכת יפה עם רצועה. ומחונכת לצרכים. תתאים גם לבית עם ילדים קטנים.
20 צפייה בגלריה
שמשית
שמשית
שמשית
(עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות:
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

רוג'ר – כלב בעל אופי מתוק ומתרפק, יליד 10/2016, נמצא כבר שנתיים וחצי בחסות העמותה ובאמת שלא מובן לנו מדוע לא מצא בית מעבר לגודל שלו. הוא מסתדר עם רוב הכלבים, מת על אנשים וליטופים, מחונך וכל מה שהוא צריך זה פינה קטנה בבית ולב אוהב. הוא ישתלב בשמחה בחיי הבית, יהנה בטיולים בטבע ויחזיר לכם בהמון ליקוקים.
20 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו – כבן שנה + 3 חודשים, מחונך ומלא שמחת חיים. ישמח להמון פעילות גופנית לפריקת אנרגיה. חברותי לחלק מהכלבים ומתקשה במפגשים עם פעוטות ולכן יעדיף בית עם ילדים בוגרים.
20 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
בונו – יליד 2019, לברדור שמנמן (כבר ירד אצלנו במשקל) שהגיע מבית מזניח אשר לא דאג להוציאו לטיולים בכלל. בונו כלב חזק, נהנה מטיולים, אוהב מאוד חברת אנשים, ליטופים בבטן וגירודי אוזניים. עקב חוסר חשיפה, פחות אוהב כלבים אחרים אך נמצא בתהליך הרגלה וחשיפה ולכן מחפש בית רציני שמוכן להמשיך את התהליך.
20 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
רני ורויאל – צמד חתולים מנומר שהגיעו לעמותה כגורים יונקים זערורים. שניהם טופלו במסירות בבתי אומנה. הם בעלי אופי מתוק, עדין ושקט ולכן מתפספסים בין כל שאר החתולים בטיפוליה. רני ורויאל ישמחו לבית (גם בנפרד) כדי להראות את הטופי האמיתי שלהם.
20 צפייה בגלריה
רני ורויאל
רני ורויאל
רני ורויאל
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבת אימוץ בפארק כפר סבא המתקיימת אחד לשבועיים.
לאימוץ חתולים בתיאום מראש, בכל ימי השבוע (כולל שבת) 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

קטיה, כלבה מקסימה בת 6.5 שנים. חברותית ומתלטפת. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. רגילה לחיים בבית.
20 צפייה בגלריה
קטיה
קטיה
קטיה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
סטפן, חתול מושלם בן שנתיים. מתרפק, מגרגר ומתלטף.
20 צפייה בגלריה
סטפן
סטפן
סטפן
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
מייק, גור מתוק בן 4 חודשים. אנרגטי, סקרן ומתלטף. חברותי ומסתדר עם כולם. חכם, לומד מהר והולך יפה עם רצועה. יהיה גדול בבגרותו.
20 צפייה בגלריה
מייק
מייק
מייק
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
כתבות: חפץ חיים 4, תל אביב
2313* שעות פעילות: א-ה 12:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:0

חבר למען הכלבים

לוקאס שלנו, הכלבלב עם האוזניים הכי מתוקות בעולם. כבר תקופה ארוכה שהוא אצלנו, כולם ביום אימוץ משתגעים מהמתיקות שלו אבל בסופו של דבר הוא מוצא את עצמו שוב בכלוב, שוב לא נבחר. לא מובן לנו למה. הוא מתוק אמיתי בן שנתיים וחצי, מרעיף אהבה בכמויות, נשקן בינלאומי, אוהב מאוד אנשים ומסתדר נפלא עם כלבים אחרים. מאוד אוהב ילדים. לוקאס הוא כלב מתנה, כלב שכל אחד היה חולם עליו. והוא- הוא רק חולם על בית אוהב ומפנק בחטיפים...ובינתיים הוא רק הולך ודועך בכלוב.
20 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(חבר למען הכלבים )
ליצ'י היא נסיכה קטנה ומהממת, בת שנתיים. כלבה שהגיעה אלינו במצב קשה, שוקמה וחזר לה הביטחון. ליצ''י כלבה שמחה ומצחיקה שמתרגשת מכל גילוי של חיבה. אוהבת להשתובב ולרוץ, אוהבת לטייל ובעיקר אוהבת שאוהבים אותה. מסתדרת יפה עם כולם והכי יתאים לה בית שמח. הגיע הזמן של ליצ'י למצוא בית לתמיד. לא לזמן קצר, לא אולי. בית שמבין שכלב הוא משפחה, ומשפחה - זה לתמיד.
20 צפייה בגלריה
ליצ'י
ליצ'י
ליצ'י
(חבר למען הכלבים)
זהבית המתוקה, הגורה המהממות של לילך עדיין אצלנו בכלבייה במקום להנות חם בבית. כל האחיות שלה וגם האמא אומצו והיא עדיין מחכה. עוד שבת, ועוד שבת עוברת והיא עדיין קופצת על הכלוב בבקשה שיבחרו בה ויתנו לה להרגיש סוף סוף מהו בית. אז זהבית תחכה לכם השבת בציפייה גדולה שתבואו לאמץ אותה. זהבית מתוקה בטירוף, חברותית מאוד לכלבים ואנשים, לקקנית גדולה, בינונית בגדולה ,בת חצי שנה.
20 צפייה בגלריה
זהבית
זהבית
זהבית
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00 אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922

תנו לחיות לחיות

ברבי - כלבלבונת עדינה ומקסימה, ברבי המתוקה, נמצאה בסיס בדרום הארץ ועברה אלינו כדי למצוא אהבה. כלבה שקטה וטובה, שבבית מחבק ואוהב תפתח ותעניק את כל הלב. ברבי בת שנתיים וחצי.
20 צפייה בגלריה
ברבי
ברבי
ברבי
(תנו לחיות לחיות )
קוקי - כשתעברו ליד הכלוב של קוקי, רב הסיכויים הם שלא תראו אותה. וחבל. כי מדובר בבובה אמיתית, פשוט סופר ביישנית. אז כשעוברים אנשים היא נובחת ובורחת אחורה והמתיקות הבלתי נגמר בכלוב לבדה נשארת...תגיעו אלינו ותבקשו להכיר את קוקי! ילדונת חמודה, עדינה ומקסימה בת שנתיים.
20 צפייה בגלריה
קוקי
קוקי
קוקי
(תנו לחיות לחיות )
קבסה - דובי מתוק, עם עיניים עגולות מודאגות, עיוור ולכן מאוד לא מסתדר בין עשרות חתולים בחתולייה. קבסה המתוק! ביישן עדין שבזכות השומנים המתוקים, אליו כל החתולים נצמדים בימים קרים, מנסים להתכרבל איתו. הוא לא כועס אבל הוא קצת חושש, כי אף פעם לא יודע מי מגיע ואם הוא בא ברע או טוב. מגיע לו פינה שקטה, מיטה חמה ולצבור ביטחון בבית משלו. קבסה בן 5.
20 צפייה בגלריה
קבסה
קבסה
קבסה
(תנו לחיות לחיות )
גריינג'ר - תחשבו עליה כעל ילדת אור ירח! העין העכורה שלה, היא ירח מלא שתואם את האופי העדין והמקסים של גריינג'ר המתוקה. היא חתולונת ביישנית, אבל כל כך טובה ונהדרת ברגע שמכירה, מפיצה מסביבה אור, שקט והרבה אהבה. גריינג'ר בת 3
20 צפייה בגלריה
ג'ינג'ר
ג'ינג'ר
גריינג'ר
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3 הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות (בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות) פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00 כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il